Akai Professional AKAI APC KEY 25 - Kontroler do Ableton Live
EAN/UPC: 694318015933
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Kontrolery MIDI i Klawiatury MIDI |
Marka | Akai Professional |
Wymagania | |
Macintosh | Intel ® Mac z systemem Mac OS X 10.5 lub nowszy |
Windows | Windows XP, Windows Vista, Windows 7 lub Windows 8 |
procesor wielordzeniowy | |
2 GB pamięci RAM (Zalecane wsparcie sterownika ASIO) | |
Karta dźwiękowa zgodna z systemem Windows | |
Dostępny port USB |
APC Key 25 to pierwszy kontroler z Ableton Live Akai Professional, który jest wyposażony w klawiaturę o wysokiej wydajności. APC Key 25 to klawiatura sterująca z możliwością kontroli poszczególnych funkcji Abletona. Na pokładzie znajdziemy 25 klawiszy, 40 padów do odtwarzania klipów i 8 potencjometrów z funkcją automatycznego mapowania urządzeń w oprogramowaniu. W pudełku znajdziemy również oprogramowanie takie samo jak w przypadku APC MKII.
APC Key25 jest zasilany przez port USB i obsługuje połączenia plug-and-play.
APC Key 25 zajmuje mniej miejsca niż jego odpowiedniki APC, dając tym samym możliwość korzystania z urządzenia wraz kontrolerami efektów.
- kontroler z wbudowaną klawiaturą
- Bezproblemowa integracja z Ableton Live
- Matryca clip-Start z oświetleniem trójkolorowym
- 25 klawiszy mini
- 8 programowalnych pokręteł
- Przycisk Shift oraz strzałki kierunkowe
- Port USB oraz Plug-and-Play dla komputerów Mac i PC
- Zestaw obejmuje Ableton Live Lite, SONiVOX Twist, Toolroom Records, orazHybrid 3 by AIR Music Tech.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?
Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?