Universal Audio 1176LN, kompresor
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | Universal Audio |
Specyfikacja | |
Impedancja wejściowa | 600 Ω, zmienna |
Impedancja wyjściowa | 600 Ω, zmienna, współczynnik tłumienia 20 |
Przyłącza zewnętrzne | Złącza XLR i zaciski Jones Barrier |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20kHz (±1 dB) |
Wzmocnienie | 50 dB |
Zniekształcenia | Poniżej 0.5% THD, 50 Hz - 15 kHz, z ograniczaniem |
Odstęp od szumu | Powyżej 70 dB przy +10 dBm |
Czas ataku | 20-800 mikrosekund, plus tryb “Slo” 10 ms |
Czas wycofania | 50 milisekund do 1.1 sek. |
Połączenie stereo przez | 1176 SA Network (akcesoria dodatkowe) |
Wskaźnik | Pokazuje w decybelach poziom redukcji wzmocnienia i poziom na wyjściu |
Zasilanie | 120/240 V |
Warunki pracy | Maksymalna temperatura użytkowania - 160°F |
Wymiary | 19”/2U |
Waga (bez opakowania) | 5 kg |
Kompresor FET ze stopniem wyjściowym w klasie A i specjalnie projektowanymi transformatorami - dokładnie taki, jak oryginalna wersja.
Model 1176LN Classic Limiting Amplifier to współczesna rekonstrukcja, jednak podczas konstruowania tego urządzenia włożono mnóstwo wysiłku w to, aby wiernie odtworzyć wizjonerski projekt i intencje założyciela Universal Audio, Billa Putnama. Oryginalny UA 1176LN był dużym przełomem na rynku ograniczników - był to pierwszy, w pełni półprzewodnikowy limiter, który oferował doskonałą jakość przetwarzania i wyjątkowe brzmienie - i stał się standardem wyznaczającym poziom dla innych projektów. Bardzo szybki czas ataku i charakterystyczne brzmienie to cechy, które przyciągnęły legendarnych artystów i mistrzów konsolety właśnie do 1176LN. Od niemal 50 lat stale rośnie liczba użytkowników tego modelu, a ze znanych nazwisk można wymienić takie postacie jak: Peter Frampton, Joe Satriani, Joe Chiccarelli, Vance Powell i Mike Elizondo.
- Kompresor FET ze stopniem wyjściowym w klasie A i specjalnie dobieranymi transformatorami.
- Projekt, wykonanie i wydajność zgodne z oryginalnym 1176.
- Ultra-szybki czas ataku - od 20 do 800 mikrosekund.
FUNKCJE:
- Projekt, wykonanie i funkcje zgodne z oryginalną wersją,
- Wzorowany na rewizjach D i E modelu 1176LN blackface,
- Ultra szybki czas ataku - od -20 do 800 mikrosekund,
- Wzmacniacz wyjściowy w klasie A,
- Specjalny transformator wyjściowy projektu Billa Putnama,
- Możliwość połączenia z drugim egzemplarzem w stereo.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.