Ram Audio ADM 24 - Kontroler DSP 19”

Numer katalogowy: RAMADM24
EAN/UPC: 4049521161643
Brak towaru.



Kategoria
Marka
  • Dwa wejścia i cztery wyjścia: konfigurowalny jako dwudrożny procesor stereofoniczny i trój- lub czterodrożny procesor monofoniczny
  • Przetworniki A/D i D/A 24 bity/96 kHz
  • Przetwarzające liczby zmiennoprzecinkowe, 32-bitowe, cyfrowe procesory sygnałowe. 56-bitowa rozdzielczość wewnętrzna
  • Porty USB i Ethernet do połączenia z komputerem PC
  • 50 miejsc na zapisanie konfiguracji

Konfiguracja sygnału wejściowego

  • Sterowanie wzmocnieniem
  • Linia opóźniająca: 0–20 m
  • KOREKTOR DŹWIĘKU: 29 w pełni konfigurowalnych filtrów/wejście (parametryczny, półkowy, dolnoprzepustowy, górnoprzepustowy, pasmowoprzepustowy, pasmowozaporowy, wszystkoprzepustowy)

Konfiguracja sygnału wyjściowego

  • Routing swobodny
  • Opóźnienie sygnału wyjściowego: 0–7 m
  • Zwrotnice: Butterwortha, Linkwitza-Riley’a i Bessela, do ósmego rzędu (48 dB/oktawa)
  • Korektor sygnału wyjściowego: 9 w pełni konfigurowalnych filtrów (parametryczny, półkowy, dolnoprzepustowy, górnoprzepustowy, pasmowoprzepustowy, pasmowozaporowy, wszystkoprzepustowy)
  • Gain (wzmocnienie), Mute (wyciszenie) i odwrócenie fazy
  • Kompresor wartości średniej sygnału (RMS) i poziomu szczytowego (peak)/limiter z regulowanym kolanem (knee), który umożliwia ustawienie progresywnej wartości granicznej (threshold), zapewniając bardziej przejrzysty efekt w porównaniu do konwencjonaln
  • ych limiterów. Kontrola dynamiki, która nie powoduje absolutnie żadnych zniekształceń.
  • Bramka szumów
  • Możliwość wykorzystania parametrów systemu akustycznego (charakterystyki częstotliwościowej i fazowej) i odniesienie ich do całkowitej odpowiedzi elektroakustycznej systemu, by „móc usłyszeć to, co widzisz”
Rodzaj produktuProcesory sygnałowe
Wersja2 kanały stereo/4 kanały mono
Konwerter AD/DA24 bit
Częstotliwość próbkowania48 kHz
Charakterystyka częstotliwościowa20 - 20000 Hz
Typ filtraLinkwitza-Riley’a, Butterwortha, Bessela
Nachylenie zbocza filtra48 dB/okt., 42 dB/okt., 36 dB/okt., 30 dB/okt., 24 dB/okt., 18 dB/okt., 12 dB/okt.
Dynamika> 110 dB
Współczynnik zniekształceń (THD)< 0,0018%
Przesłuch między kanałami> 90 dB
Maks. poziom wejściowy+20 dBu
Maks. poziom wyjściowy+20 dBu
Impedancja wejściowa (kΩ)12 kOmy
Impedancja wyjściowa50 Om(y)
Elementy obsługiPokrętło z funkcją naciskania
WskaźnikiWyświetlacz: 24 x 2 znaki
Wejścia liniowe2
Przyłącza wejścia liniowegoXLR
Wyjścia liniowe4
Przyłącza wyjścia liniowegoXLR
InterfejsyUSB, Ethernet
Przyłącze zasilania sieciowegozestyk ochronny kabla zasilającego
Napięcie robocze85–265 V AC, 50–60 Hz
Szerokość482 mm
Wysokość44,5 mm
Waga4 kg
Akcesoria (w zestawie)kabel USB, kabel sieciowy

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.