Ram Audio ADM 24 - Kontroler DSP 19”
EAN/UPC: 4049521161643
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RAM Audio |
- Dwa wejścia i cztery wyjścia: konfigurowalny jako dwudrożny procesor stereofoniczny i trój- lub czterodrożny procesor monofoniczny
- Przetworniki A/D i D/A 24 bity/96 kHz
- Przetwarzające liczby zmiennoprzecinkowe, 32-bitowe, cyfrowe procesory sygnałowe. 56-bitowa rozdzielczość wewnętrzna
- Porty USB i Ethernet do połączenia z komputerem PC
- 50 miejsc na zapisanie konfiguracji
Konfiguracja sygnału wejściowego
- Sterowanie wzmocnieniem
- Linia opóźniająca: 0–20 m
- KOREKTOR DŹWIĘKU: 29 w pełni konfigurowalnych filtrów/wejście (parametryczny, półkowy, dolnoprzepustowy, górnoprzepustowy, pasmowoprzepustowy, pasmowozaporowy, wszystkoprzepustowy)
Konfiguracja sygnału wyjściowego
- Routing swobodny
- Opóźnienie sygnału wyjściowego: 0–7 m
- Zwrotnice: Butterwortha, Linkwitza-Riley’a i Bessela, do ósmego rzędu (48 dB/oktawa)
- Korektor sygnału wyjściowego: 9 w pełni konfigurowalnych filtrów (parametryczny, półkowy, dolnoprzepustowy, górnoprzepustowy, pasmowoprzepustowy, pasmowozaporowy, wszystkoprzepustowy)
- Gain (wzmocnienie), Mute (wyciszenie) i odwrócenie fazy
- Kompresor wartości średniej sygnału (RMS) i poziomu szczytowego (peak)/limiter z regulowanym kolanem (knee), który umożliwia ustawienie progresywnej wartości granicznej (threshold), zapewniając bardziej przejrzysty efekt w porównaniu do konwencjonaln
- ych limiterów. Kontrola dynamiki, która nie powoduje absolutnie żadnych zniekształceń.
- Bramka szumów
- Możliwość wykorzystania parametrów systemu akustycznego (charakterystyki częstotliwościowej i fazowej) i odniesienie ich do całkowitej odpowiedzi elektroakustycznej systemu, by „móc usłyszeć to, co widzisz”
Rodzaj produktu | Procesory sygnałowe |
Wersja | 2 kanały stereo/4 kanały mono |
Konwerter AD/DA | 24 bit |
Częstotliwość próbkowania | 48 kHz |
Charakterystyka częstotliwościowa | 20 - 20000 Hz |
Typ filtra | Linkwitza-Riley’a, Butterwortha, Bessela |
Nachylenie zbocza filtra | 48 dB/okt., 42 dB/okt., 36 dB/okt., 30 dB/okt., 24 dB/okt., 18 dB/okt., 12 dB/okt. |
Dynamika | > 110 dB |
Współczynnik zniekształceń (THD) | < 0,0018% |
Przesłuch między kanałami | > 90 dB |
Maks. poziom wejściowy | +20 dBu |
Maks. poziom wyjściowy | +20 dBu |
Impedancja wejściowa (kΩ) | 12 kOmy |
Impedancja wyjściowa | 50 Om(y) |
Elementy obsługi | Pokrętło z funkcją naciskania |
Wskaźniki | Wyświetlacz: 24 x 2 znaki |
Wejścia liniowe | 2 |
Przyłącza wejścia liniowego | XLR |
Wyjścia liniowe | 4 |
Przyłącza wyjścia liniowego | XLR |
Interfejsy | USB, Ethernet |
Przyłącze zasilania sieciowego | zestyk ochronny kabla zasilającego |
Napięcie robocze | 85–265 V AC, 50–60 Hz |
Szerokość | 482 mm |
Wysokość | 44,5 mm |
Waga | 4 kg |
Akcesoria (w zestawie) | kabel USB, kabel sieciowy |
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.