Event 20/20BAS aktywny monitor studyjny

Numer katalogowy: EVENT 20/20BAS
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajMonitory studyjne
Zasilanie kolumnyAktywne
OGÓLNE
Pasmo przenoszenia35 Hz - 20 kHz ±2 dB
Częstotliwość podziału2300 Hz
Zniekształcenia
Harmoniczna 3 rzędu przy 90dB SPL, 1m, 50-7 kHz0.08%
Harmoniczna 3 rzędu przy 90dB SPL, 1m, 200 - 20 kHz0.2%
Harmoniczna 3 rzędu przy 90dB SPL, 1m, <200Hz1.5%
Wydajność akustyczna - SPL przy 1m, pomiar uśredniony (80Hz - 20kHz)105 dB
Wydajność akustyczna - SPL przy 1m, poziom szczytowy, (80Hz - 20kHz)108 dB
Wejście sygnałoweXLR symetryczne
PRZETWORNIK NISKOTONOWY (WOOFER)
Średnica membrany180 mm (7.1”)
Cewkapojedyncza odporna na wysokie temperatury, o średnicy 38 mm (1.5”)
Rodzaj tworzywaWysokiej wytrzymałości poliamid - włókno szklane
Rodzaj magnesuFerrytowy
Membranapolipropylenowa z wypełnieniem mineralnym
Ekranowaniemagnetyczne, stalowa osłona
PRZETWORNIK WYSOKO-TONOWY (TWEETER)
Średnica kopułki25.4 mm (1")
Średnica cewki25 mm (0,98")
Magnesferrytowy
Typ kopułkiJedwabna
Chłodzenieferrofluidem
Ekranowaniemagnetyczne
WZMACNIACZ NISKICH/WYSOKICH CZĘSTOTLIWOŚCI
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz (±0.2 dB)
Podział pasma20Hz - 2400Hz (niskie częst.)/2400Hz - 20kHz (wysokie częst.)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD)0.01% 120 Watt przy 4 Ohm
Moc (uśredniona moc) przy 4 Ohm80 W
Moc chwilowa przy 4 Ohm120 W
UkładKlasa AB
Regulacja niskich częstotliwości LFStała w zakresie ±3 dB
Regulacja wysokich częstotliwości HFStała w zakresie ±3 dB
Filtr częstotliwości poddźwiękowych-3dB dla 30Hz
Zabezpieczeniaogranicznik, zabezpieczenie termiczne z przełącznikiem
Wskaźnikiznaczek Event wskazuje uruchomienie monitora
Chłodzeniekonwekcja - aluminium
Zasilanie
wybór napięcia 110-120 V 220-240 V, 50/60 Hz, 180 VA
zasilany za pomocą odłączanego kabla 3-żyłowego typu IEC
BUDOWA
ObudowaMDF
Otwór basowyna panelu przednim
Wymiary260 mm x 375 mm H x 300 mm
Waga17 kg
Wymiary w transporcie375 mm x 495 mm x 415 mm
Waga w opakowaniu19 kg
Aktywny monitor studyjny marki Event.

Nowa wersja legendarnych monitorów 20/20; aktywne studyjne monitory bliskiego pola, dwudrożny, Woofer 7.1”, Tweeter 1”, moc 120W, pasmo przenoszenia 35Hz - 20kHz, Max SPL 108dB, wymiary [wys. 37.5cm x szer. 26cm x gł. 30cm].

Współczesna klasyka
Zaprezentowane po raz pierwszy w 1995 roku oryginalne monitory bliskiego pola 20/20, przyjęto powszechnie z ogromnym entuzjazmem i dzięki temu marka Event szeroko zaistniała na światowych rynkach. Do stworzenia monitorów 20/20 wykorzystano nietypowe jak na tamte czasy procesy produkcyjne oraz materiały. Odsłuchy wyposażone zostały w ekranowany magnetycznie głośnik kopułowy 25 mm z naturalnego jedwabiu i 8 calową membranę z mineralnie impregnowanego polipropylenu. Laminowana i wytłumiona wewnątrz obudowa z MDFu wraz z umieszczonym na panelu przednim, dużym otworem basowym pozwoliły uzyskać w 20/20 imponujące brzmienie najniższego pasma.

Wypuszczona rok później przez Event wersja aktywna, 20/20bas, doskonale została przyjęta przez realizatorów i muzyków, a także przez media. Jedną z pierwszych par odsłuchów 20/20bas użył Francis Buckley podczas miksowania albumu Quincy Jonesa pt. Q's Jook Joint, za który realizator otrzymał nagrodę Grammy w 1996 w kategorii Najlepiej Zrealizowana Płyta.

Nowe 20/20BAS
Obecnie, piętnaście lat później Event, prezentując model 20/20BAS wytycza ścieżkę dla nowej generacji odsłuchów, które cechuje czysty, klarowny i zdefiniowany przekaz dźwiękowy. W tym głośniku udoskonalono wiele najistotniejszych elementów, zachowując przy tym prawdziwy charakter brzmienia i najlepsze cechy z oryginalnego modelu.
Zachowano oryginalny projekt przetwornika oraz wymiary kolumny, rewolucyjne zmiany zaszły natomiast w sferze wzmacniaczy wysokich i niskich częstotliwości, jakości obudowy i w ogólnej konstrukcji. Dzięki temu udało się poprawić charakterystykę brzmieniową, podnieść dynamikę i zwiększyć niezawodność monitora.

Technologia Opal
Zespół inżynierów Event wykorzystał rozwiązania technologiczne z flagowego modelu Opal, co pozwoliło uzyskać jakość zgodną z filozofią projektowania firmy, w której głównymi założeniami są wysoki poziom wyjściowy, niski poziom zniekształceń i doskonała dynamika.
W pełni dyskretne wzmacniacze w klasie AB zastosowane dla głośnika wysoko tonowego i woofera dostarczają ponad 250 W potężnej mocy przy utrzymaniu całkowitego poziomu zniekształceń harmonicznych (THD) na poziomie poniżej 0.01%. To oznacza więcej niż podwójną moc, jaką zapewniał oryginalny układ wzmacniacza z 20/20bas przy o połowę niższym poziomie zniekształceń. Tajemnica większej wydajności przetwarzania leży w ogromnym zasilaczu toroidalnym, którego zastosowanie pozwoliło ekstremalnie zwiększyć reprodukcję najniższych częstotliwości.
“Mamy ogromny szacunek do oryginalnego monitora 20/20” wyjaśnia Dyrektor Techniczny firmy Event, Marcelo Vercelli. “Każda osoba w dziale projektów firmy Event podchodzi do tego głośnika z dużym szacunkiem, zauważyliśmy jednak kilka dziedzin, w których można było skorzystać z technologii opracowanych dla modelu Opal i uzyskać lepszą dynamikę przy mniejszym poziomie zniekształceń. Nowy wzmacniacz basowy może do woofera dostarczyć aż do 250 W mocy szczytowej. Dzięki temu usłyszysz BUUM…, czyli dokładnie takie brzmienie w najniższym paśmie, jakiego oczekujesz.”.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Ukulele cena, instrument. Jakie pierwsze ukulele? Ranking ukulele 2021

Ukulele cena, instrument. Jakie pierwsze ukulele? Ranking ukulele 2021

Artykuł przeznaczony jest dla osób pragnących rozpocząć swoją przygodę z ukulele oraz początkujących muzyków. Skupie się tu na kryteriach takich jak ukulele cena, jaki instrument wybrać i dlaczego, oraz jakie akcesoria będą nam potrzebne. Czyli na co zwrócić uwagę przy zakupie ukulele ze średniej i niższej półki cenowej.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Jakie struny do gitary akustycznej, klasycznej, elektrycznej?

Jakie struny do gitary akustycznej, klasycznej, elektrycznej?

Brzmienie gitary zależy przede wszystkim od zastosowanych strun, dlatego ich wybór nie może być przypadkowy. Powinny one być dostosowane między innymi do stylu i poziomu gry, a także do indywidualnych preferencji gitarzysty. Warto zwrócić uwagę na produkty sygnowane popularnymi markami, które cieszą się uznaniem wśród muzyków. Przykładem mogą być między innymi struny do gitary D’Addario. Sprawdź, czym należy się kierować w wyborze odpowiednich produktów!