DPA Microphones FA4018VSL1B - d:facto II Mik. wokalny z SL1

Numer katalogowy: DPA FA4018VSL1B
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
Charakterystyka kierunkowasupernerkowa
Zasada działaniaciśnieniowy nachylony
Rodzaj przetwornikapojemnościowy, pre-polaryzowany
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20 kHz
± 2 dB w odległości 12 cm90 Hz - 16 kHz, z nieznacznym podbiciem 3 dB dla 12 kHz
stały filtr dolno-zaporowy 3 rzędu (-3 dB na 80 Hz)
Równoważny poziom szumów, A-ważone19 dB(A). 20 µPa (maks. 21 dB(A)) bez tłumienia
SNR -Współczynnik sygnał/szum (A-ważone)
1 kHz przy 1 Pa (94 dB SPL)Typ. 75 dB(A)
Maks. poziom SPL przed redukcją wierzchołków sygnału160 dB
Zasilanie (dla pełnej wydajności)fantomowe 48 V (± 4 V)
KolorCzarny matowy
Waga309 g
Średnica mikrofonu52 mm
Średnica kapsuły19 mm
Długość mikrofonu205 mm
Mikrofon wokalny superkardioidalny marki DPA Microphones.
DPA d:facto II™ to najwyższej jakości sceniczny mikrofon wokalny o niebywale naturalnym brzmieniu, wysokim poziomie izolacji od pobliskich źródeł dźwięku, który poradzi sobie nawet z najgłośniejszymi sygnałami.

Mikrofon o charakterystyce supernerkowej zapewnia precyzyjny przekaz, dobrą izolację i naturalne brzmienie w warunkach koncertowych, gdzie wykorzystuje się systemy nagłośnienia PA, a także w studio podczas nagrywaniu. Trzystopniowa, ochronna siatka przeciwpodmuchowa efektywnie redukuje niepożądane zakłócenia.

Mówiąc krótko, DPA d:facto II to mikrofon który łączy świat koncertowy ze światem studyjnym. Pojemnościowa konstrukcja przetwornika i najlepsze, selekcjonowane komponenty decydują o klarownej i detalicznej reprodukcji sygnału. Łagodna reakcja kierunkowa i zerowa koloryzacja sprawiają, że na dużych systemach nagłośnienia za pomocą d:facto można uzyskać wyrównany sygnał o najwyższym z możliwych poziomów głośności bez obawy o sprzężenia i nie trzeba walczyć z odbiciami i ubytkami w paśmie za pomocą korektora.
  • System adapterów do systemów bezprzewodowych.
Nowy d:facto II gwarantuje użytkownikowi wyjątkowe brzmienie DPA, również z najpopularniejszymi systemami bezprzewodowymi takimi jak: Sony, Lectrosonics, Shure, Wisycom i Sennheiser.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu, cała tajemnica w jednym artykule:)