DPA Microphones 4015C mikrofon modułowy

Numer katalogowy: DPA 4015C
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajPojemnościowy
ZłączeXLR / XLR
Charakterystyka kierunkowaszeroko kardioidalna
Zasada działaniagradient ciśnienia
Typ kapsuływstępnie spolaryzowana, pojemnościowa
Pasmo przenoszenia20Hz do 20kHz
Pasmo przenoszenia, ± 2 dB40Hz do 20kHz
Czułość nominalna ±2 dB przy 1Hz10 mV/Pa; -40 dB re. 1 V/Pa
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważoneTyp. 18 dB(A) re. 20 µPa (maks. 20 dB(A))
Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4Typ. 25 dB
SNR, dla 1 kHz przy 1 Pa [94 dB SPL]Typ. 76 dB(A)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne [THD]< 1 % dla wartości szczytowej 139 dB SPL peak
Zakres dynamikiTyp. 118 dB
Maks. poziom SPL przed przesterem152 dB
Impedancja wyjściowa< 200 Ohm
Maksymalna długość przewodu100m
Współczynnik tłumienia (CMRR)> 50 dB
Zasilanie48 V Phantom power (± 4 V)
Pobór prądu2.8 mA
ZłączeXLR-3M. Pin 1: ekran, Pin 2: sygnał + faza, Pin 3: - faza
Kolorczarny mat
Waga58g
Średnica19 mm
Średnica kapsuły19mm
Długość64 mm
Napięcie na wyjściu, RMS>4V
Biegunowość+V przy Pin 2
Mikrofon modułowy marki DPA Microphones.

Jeśli już jesteś wielbicielem mikrofonu DPA 4011 będziesz zaskoczony alternatywą jaką DPA dysponuje, czyli mikrofonem szeroko kardioidalnym. 4015C różni się w swojej charakterystyce kierunkowej i jest idealnym wypełnieniem pomiędzy mikrofonem dookólnym a kardioidalnym.
Czasami kardioida nie jest na tyle otwarta by nagrać instrumenty o złożonej radiacji. W takich przypadkach szeroka charakterystyka kierunkowa mikrofonów kompaktowych DPA pozwala uchwycić w szerszym zakresie źródło dźwięku.


  • Szeroki wybór aplikacji
Nagrywanie orkiestr lub innych zespołów instrumentów czasami wymaga kompromisu pomiędzy ambiensem pomieszczenia a bardziej precyzyjnym uchwyceniem źródła dźwięku. Szeroka kardioida obejmuje szerszy kąt zbierania dźwięku i dzięki temu jest doskonałym wyborem do nagrywania fortepianu, gitary, marimby, perkusji i grup instrumentów orkiestry symfonicznej. Również jest doskonałym wyborem do nagrywania mowy, dubbingu, wokalu wzbogacając ich brzmienie o niższe częstotliwości.

  • Całkowita liniowość, nawet po za osią ( off – axis )
Po za osią źródła dźwięku mikrofon 4015C jest całkowicie liniowy. Charakteryzuje się wyjątkową jakością przetwarzania. Wszystkie dźwięki, które występują po za osią źródła są nadal wierne oryginałowi tylko odrobinę stłumione

  • Mały, ale szeroki
Wizualnie dyskretny, nisko profilowy 4015C jest doskonałym rozwiązaniem dla inżynierów dźwięku i projektantów systemów mikrofonowych. Niezwykle precyzyjne i naturalne brzmienie 4015C z pewnością przekroczy oczekiwania nie jednego realizatora, gdy ten zastosuje je na chóry, sety perkusyjne, fortepian, instrumenty dęte itd.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.