dBTechnologies ES 1203 WHITE Aktywny system nagłośnien. 2400W biały

Numer katalogowy: ES 1203 WHITE
Brak towaru.



Kategoria
Marka

dBTechnologies ES 1203 WHITE

ES 1203 WHITE to wykończony w kolorze białym trójdrożnie zasilany stereofoniczny system nagłośnieniowy składający się z 2 pasywnych kolumn satelitarnych w obudowach ze sklejki i aktywnego subwoofera z dwoma 12-calowymi głośnikami niskotonowymi zamkniętymi w drewnianej obudowie. Sub wyposażony jest w najnowszej generacji wzmacniacz  Digipro G4® o mocy szczytowej 2400W. Wydajny procesor DSP (obsługiwany za pomocą intuicyjnego panelu sterowania umieszczonego w górnej części obudowy) zarządza wszystkimi funkcjami wbudowanego 5-kanałowego miksera cyfrowego oraz odpowiada za konfigurację systemu.

Każda z kolumn satelitarnych wyposażona jest w cztery 4-calowe głośniki średniotonowe, których ułożenie umożliwia uzyskiwać asymetryczne pokrycie pionowe dzięki unikalnej technologii Logarithmic Curved Column Array. Oryginalna konstrukcja wtyczek fazowych poszerza pokrycie poziome i gwarantuje doskonałą zrozumiałość.

Ponadto, wbudowane DSP pozwala użytkownikowi wybrać spośród 3 trybów konfiguracji (mono, stereo lub podwójna kolumna) oraz 2 różnych trybów sterowania wiązką dźwiękową (daleki i bliski). W ten sposób system można dostosować do wszelkich rodzajów środowiska pracy gwarantując najlepsze pokrycie dźwiękiem nagłaśnianej powierzchni.

Satelity mogą działać osobno w konfiguracji stereofonicznej (umieszczone na statywach lub zainstalowane z użyciem uchwytu WB-44) lub połączone razem w jedną kolumnę w konfiguracji mono. Obudowy obu kolumn satelitarnych wyposażono w metalowy system łączenia, zapewniający doskonałe dopasowanie (góry do góry) oraz pewne połączenie elektryczne. Jedna z dwóch kolumn odbiera sygnał z subwoofera przekazując go do drugiej, połączonej z nią w ten sposób górnej kolumny.

ES 1203 posiada wbudowany 5-kanałowy mikser: pierwszy kanał posiada sprzężone / niezbalansowane złącze combo MIC / instrument z regulowanym filtrem antysprzężeniowym, kompensacją impedancji i wzmocnieniem sygnału mikrofonowego w 3 zakresach (0, +10, + 20dB). Drugi i trzeci kanał posiadają wejścia ze złączem combo MIC / LINE. Pozwala to na jednoczesne zarządzanie 3 sygnałami.

Wbudowany moduł Bluetooth przyjmuje stereofoniczny sygnał z przenośnych urządzeń w osobnym kanale stereo.

Zbalansowane wyjście AUX / MIX służy jako bezpośrednie połączenie lub, alternatywnie, jako wyjście Aux dla monitora scenicznego lub innego głośnika. W trybie podwójnej kolumny, wyjście to działa jako źródło dla kolejnego systemu ES 1203 zapewniając sygnał lewy lub prawy.

Subwoofer o konstrukcji semi-horn wyposażono w dwa 12-calowe głośniki niskotonowe, moduł wzmacniacza i wyświetlacz OLED z regulatorami. Obudowa, solidna i stylowa, wykonana została ze sklejki drewnianej pokrytej odporną na zarysowania, białą farbą, co sprawia, że system ​​jest przystosowany do pracy na trasie. Deskorolka magnetyczna DO-ES1203 umożliwia szybkie i bezproblemowe przemieszczanie systemu.

ES1203 jest niezwykle prosty w konfiguracji. Dzięki zaawansowanemu interfejsowi graficznemu użytkownicy są prowadzeni krok po kroku, aby skonfigurować system zgodnie z zastosowaniem. W szczególności przy pomocy  wyświetlacza OLED możemy sterować systemem, przywoływać ustawienia konfiguracji, dostosować poziomy i ustawiać korekcję, jak również tworzyć miks pre-post dla różnych celów.

W przypadku stosowania w trybie mono (a także w trybie podwójnej kolumny) system można uzupełnić o specjalny element DP-ES1203 będący imitacją 2 kolumn satelitarnych w celu uzyskiwania wyglądu jednolitego słupka, co zapewnia elegancki, dyskretny efekt doskonale dopasowany do stałych instalacji.

System ES 1203 dostarczany jest w komplecie z pokrowcami na suba i kolumny satelitarne, sztycą teleskopową 35 mm, dwoma 7 metrowymi kablami speakon i kablem zasilającym.

Specyfikacja techniczna:

  • Typ konstrukcji dwie satelity szerokopasmowe i jeden subwoofer, łącznie trzy kanały wzmacniacza
  • Pasmo przenoszenia [-10dB]: 35-20,000 Hz
  • Max SPL: 132 dB
  • MF-HF: 8 x 4” z cewką 1"
  • LF: 2 x 12”
  • Kierunkowość: 97°x60°

Zasilanie

  • Typ wzmacniacza: Digipro® G4, klasa D
  • Moc szczytowa: 2400 W
  • Regulacja i obsługa: wyświetlacz OLED Display z enkoderem, dioda monitorująca poziom, port USB
  • Zasilacz impulsowy z PFC chłodzony konwekcyjnie ze złączem VDE

Procesor

  • Kontroler: DSP 56bit
  • Konwerter AD/DA: 24 Bit/48 Hz
  • Limiter: szczytowy, RMS, termiczny
  • Częstotliwość podziału: 160 Hz
  • Tryby cyfrowego sterowania wiązką akustyczną: bliski - góra/dół, daleki

Sekcja wejściowa

  • Kanał mikrofonowo/liniowy: 1 x Combo (XLR/Jack) symetryczny/niesymetryczny
  • Kanały liniowe: 2 x Combo (XLR/Jack) symetryczny/niesymetryczny
  • Kanał media: 1 x zintegrowany odbiornik Bluetooth®
  • Wyjście MIX: 1 x XLR symetryczny

Obudowa

  • Subwoofer:  sklejka, metalowy grill 
  • Satelity: sklejka, metalowy grill
  • Uchwyty: 1 x boczny, 1 x górny


Wymiary i masa pojedynczej satelity

  • Szerokość: 110 mm
  • Wysokość: 460 mm
  • Głębokość: 160 mm
  • Masa: 3,3 kg


Wymiary i masa subwoofera

  • Szerokość: 360 mm
  • Wysokość: 680 mm
  • Głębokość: 545 mm
  • Masa: 29,3 kg

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Jak chronić instrument w trakcie podróży?

Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.