RME Madiface XT interface audio
EAN/UPC: 4260123362959
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
Specyfikacja | |
Interfejs External PCI Express, USB 3.0 i USB 2.0 | |
3 x wirtualne MIDI przez MADI I/O | |
zewnętrzne wejście i wyjście MIDI | |
Częstotliwości próbkowania | 32 kHz - 192 kHz, zmienne [synchronizacja/word clock] |
Wejście analogowe, poziom wzmocnienia | 60 dB |
Współczynnik SNR [sygnał-szum] w torze wejściowym | 108 dB RMS nieważone, 111 dBA |
Współczynnik SNR [sygnał-szum] na wyjściu | 112 dB RMS nieważone, 115 dBA |
TotalMix | mikser 4096 kanałów, działający z wewnętrzną rozdzielczością 46-bitów |
SteadyClock™ | super-stabilny zegar cyfrowy, najwyższy poziom redukcji jittera |
W zestawie | |
DIGICheck wszechstronne narzędzie RME do analizy, testów i pomiarów | |
Sterowniki | |
Windows Vista/7/8 | |
32 bity i 64 bity | |
działanie w trybie multi-client ASIO i WDM | |
Mac OS X | |
Core Audio | |
Core MIDI |
RME MADIface XT to pierwszy i jednocześnie najmniejszy na świecie, przenośny interfejs audio USB3, który potrafi obsłużyć setki kanałów audio. MADIface XT z powodzeniem można tez podłączyć przez port USB 2.0 [liczba wejść i wyjść w komputerze zostanie wtedy ograniczona do 70 kanałów].
Zaimplementowany, niespotykany w podobnych urządzeniach, port PCI Express pozwala na podłączenie zewnętrznych kart External PCI Express oraz adaptera dla Thunderbolt - tym sposobem w jednym urządzeniu mamy dostęp do najszybszych istniejących technologii przesyłu danych, z maksymalną liczbą kanałów i najniższą latencją.
Zestaw, przydatnych w warunkach live i w studio, wejść i wyjść dopełniają dwa, kontrolowane cyfrowo, hi-endowe przedwzmacniacze mikrofonowo/liniowe, dwa symetryczne wyjścia liniowe oraz stereofoniczne wyjście słuchawkowe. Zdalne sterowanie poprzez MADI i nieograniczone możliwości w kwestiach miksowania, krosowania oraz przetwarzania sygnałów w TotalMix FX sprawiają, że interfejs ten można wykorzystać, na praktycznie nieskończoną ilość sposobów.
Do typowej pracy w ustawieniu stacjonarnym interfejs świetnie współpracuje ze sterownikiem RME Advanced Remote Control [dostępny opcjonalnie].
Za pomocą MADIface XT można bezpośrednio do komputera, przesyłać również cyfrowe dane audio z dowolnego urządzenia posiadającego interfejs MADI. Analogowe wejście stereo przewidziano do podłączenia urządzeń analogowych, zaś 2 analogowe wyjścia stereo umożliwiają podłączenie odsłuchów. Dzięki technologii Plug and Play instalacja jest bardzo prosta, nawet dla niedoświadczonych użytkowników. Wiele unikalnych funkcji i znakomicie przemyślany sposób konfiguracji ustawień stawiają MADIface XT na samym szczycie wśród cyfrowych interfejsów audio.
- Panel przedni
Wejścia mikrofonowe/liniowe. Dwa wejścia Mic/Line wyposażono w gniazda Neutrik typu combo, obsługujące złącza w formatach XLR i 6.3 mm / 1/4" TRS. Każde z wejść posiada też wskaźniki LED sygnalizujące obecność sygnału [SIG], zbyt wysoki poziom [Clip] i zasilanie fantomowi [48V].
Wyjście słuchawkowe. Sygnał z kanałów 3/4 dostępny jest na wyjściu słuchawkowym, które działa także jako, wysokiej klasy, niesymetryczne wyjście liniowe.
Wyświetlacz. Główne okienko wyświetlacza [wskaźniki poziomu] pokazuje aktualny status interfejsu [PCIe pomarańczowy, USB 2 żółty, USB 3 niebieski], informacje na temat synchronizacji MADI i wejść AES, oraz wchodzących i wychodzących danych MIDI.
Wykorzystując cztery przyciski, dwa enkodery [1 i 2], wyraźny, kolorowy wyświetlacz wysokiej rozdzielczości, oraz menu o przejrzystej strukturze, użytkownik może szybko zmieniać i konfigurować ustawienia interfejsu, bez podłączania go do komputera. Informacje i czytelne oznaczenia na wyświetlaczu prowadzą użytkownika przez wszystkie funkcje. Obrotowe enkodery 1 i 2 służą do bezpośredniej regulacji poziomów głośności dla przedniego i tylnego wyjścia. Pozostałe informacje znajdziesz na wyświetlaczu.
- Panel tylny
- Symetryczne wyjścia liniowe. 2 symetryczne wyjścia analogowe na złączach XLR.
- Wejście/wyjście Word Clock. BNC. W menu Options – Clock można przełączyć do ustawienia 75 Ohms.
- MADI wejście/wyjście koncentryczne: Standardowe złącza koncentryczne MADI.
- MADI wejście/wyjście optyczne: 2 x standardowe złącza optyczne MADI.
- Gniazdo dla sterownika Remote. Mini-DIN. Wejście dla opcjonalnie dostępnych sterowników z funkcjami Volume, Store, Dim i Recall.
- Wejście/wyjście MIDI oraz AES/EBU. Złącze D-sub dla dostępnego w zestawie przewodu przejściowego ze złączami: XLR dla wejścia/wyjścia AES i 5-pinowego DIN dla wejścia/wyjścia MIDI.
- USB 3.0. Gniazdo USB do połączenia z komputerem. Bez funkcji zasilania przez USB. Kompatybilne z USB 2.0.
- PCI Express. Zewnętrzne złącze PCI Express do podłączenia standardowych kabli Molex E-PCIe.
- POWER [przełącznik]: Włącza i wyłącza zasilanie w MADIface XT.
Gniazdo zasilania. Do podłączenia zasilacza dostarczonego w zestawie, z końcówką typu DC z blokadą. Po włożeniu końcówki ostrożnie przekręć i zablokuj wtyczkę.
Dostępny w zestawie, wydajny zasilacz działa w przedziale napięć 100 V - 240 V AC [prąd zmienny]. Zintegrowany w układzie filtr liniowy w pełni chroni przed wahaniem napięć i likwiduje zakłócenia z układu zasilania.
- TotalMix FX
Razem z MADIface XT otrzymujesz potężny, cyfrowy mikser Hammerfall DSP, który działa w czasie rzeczywistym, w oparciu o unikalną technologię RME TotalMix.
Mikser pozwala praktyczne w nieograniczony sposób miksować i krosować sygnały ze wszystkich kanałów wejściowych i kanałów playback jednocześnie, i przesłać je do dowolnych wyjść sprzętowych.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?
Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?
Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?
Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.