RME Madiface XT interface audio
EAN/UPC: 4260123362959
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
Specyfikacja | |
Interfejs External PCI Express, USB 3.0 i USB 2.0 | |
3 x wirtualne MIDI przez MADI I/O | |
zewnętrzne wejście i wyjście MIDI | |
Częstotliwości próbkowania | 32 kHz - 192 kHz, zmienne [synchronizacja/word clock] |
Wejście analogowe, poziom wzmocnienia | 60 dB |
Współczynnik SNR [sygnał-szum] w torze wejściowym | 108 dB RMS nieważone, 111 dBA |
Współczynnik SNR [sygnał-szum] na wyjściu | 112 dB RMS nieważone, 115 dBA |
TotalMix | mikser 4096 kanałów, działający z wewnętrzną rozdzielczością 46-bitów |
SteadyClock™ | super-stabilny zegar cyfrowy, najwyższy poziom redukcji jittera |
W zestawie | |
DIGICheck wszechstronne narzędzie RME do analizy, testów i pomiarów | |
Sterowniki | |
Windows Vista/7/8 | |
32 bity i 64 bity | |
działanie w trybie multi-client ASIO i WDM | |
Mac OS X | |
Core Audio | |
Core MIDI |
RME MADIface XT to pierwszy i jednocześnie najmniejszy na świecie, przenośny interfejs audio USB3, który potrafi obsłużyć setki kanałów audio. MADIface XT z powodzeniem można tez podłączyć przez port USB 2.0 [liczba wejść i wyjść w komputerze zostanie wtedy ograniczona do 70 kanałów].
Zaimplementowany, niespotykany w podobnych urządzeniach, port PCI Express pozwala na podłączenie zewnętrznych kart External PCI Express oraz adaptera dla Thunderbolt - tym sposobem w jednym urządzeniu mamy dostęp do najszybszych istniejących technologii przesyłu danych, z maksymalną liczbą kanałów i najniższą latencją.
Zestaw, przydatnych w warunkach live i w studio, wejść i wyjść dopełniają dwa, kontrolowane cyfrowo, hi-endowe przedwzmacniacze mikrofonowo/liniowe, dwa symetryczne wyjścia liniowe oraz stereofoniczne wyjście słuchawkowe. Zdalne sterowanie poprzez MADI i nieograniczone możliwości w kwestiach miksowania, krosowania oraz przetwarzania sygnałów w TotalMix FX sprawiają, że interfejs ten można wykorzystać, na praktycznie nieskończoną ilość sposobów.
Do typowej pracy w ustawieniu stacjonarnym interfejs świetnie współpracuje ze sterownikiem RME Advanced Remote Control [dostępny opcjonalnie].
Za pomocą MADIface XT można bezpośrednio do komputera, przesyłać również cyfrowe dane audio z dowolnego urządzenia posiadającego interfejs MADI. Analogowe wejście stereo przewidziano do podłączenia urządzeń analogowych, zaś 2 analogowe wyjścia stereo umożliwiają podłączenie odsłuchów. Dzięki technologii Plug and Play instalacja jest bardzo prosta, nawet dla niedoświadczonych użytkowników. Wiele unikalnych funkcji i znakomicie przemyślany sposób konfiguracji ustawień stawiają MADIface XT na samym szczycie wśród cyfrowych interfejsów audio.
- Panel przedni
Wejścia mikrofonowe/liniowe. Dwa wejścia Mic/Line wyposażono w gniazda Neutrik typu combo, obsługujące złącza w formatach XLR i 6.3 mm / 1/4" TRS. Każde z wejść posiada też wskaźniki LED sygnalizujące obecność sygnału [SIG], zbyt wysoki poziom [Clip] i zasilanie fantomowi [48V].
Wyjście słuchawkowe. Sygnał z kanałów 3/4 dostępny jest na wyjściu słuchawkowym, które działa także jako, wysokiej klasy, niesymetryczne wyjście liniowe.
Wyświetlacz. Główne okienko wyświetlacza [wskaźniki poziomu] pokazuje aktualny status interfejsu [PCIe pomarańczowy, USB 2 żółty, USB 3 niebieski], informacje na temat synchronizacji MADI i wejść AES, oraz wchodzących i wychodzących danych MIDI.
Wykorzystując cztery przyciski, dwa enkodery [1 i 2], wyraźny, kolorowy wyświetlacz wysokiej rozdzielczości, oraz menu o przejrzystej strukturze, użytkownik może szybko zmieniać i konfigurować ustawienia interfejsu, bez podłączania go do komputera. Informacje i czytelne oznaczenia na wyświetlaczu prowadzą użytkownika przez wszystkie funkcje. Obrotowe enkodery 1 i 2 służą do bezpośredniej regulacji poziomów głośności dla przedniego i tylnego wyjścia. Pozostałe informacje znajdziesz na wyświetlaczu.
- Panel tylny
- Symetryczne wyjścia liniowe. 2 symetryczne wyjścia analogowe na złączach XLR.
- Wejście/wyjście Word Clock. BNC. W menu Options – Clock można przełączyć do ustawienia 75 Ohms.
- MADI wejście/wyjście koncentryczne: Standardowe złącza koncentryczne MADI.
- MADI wejście/wyjście optyczne: 2 x standardowe złącza optyczne MADI.
- Gniazdo dla sterownika Remote. Mini-DIN. Wejście dla opcjonalnie dostępnych sterowników z funkcjami Volume, Store, Dim i Recall.
- Wejście/wyjście MIDI oraz AES/EBU. Złącze D-sub dla dostępnego w zestawie przewodu przejściowego ze złączami: XLR dla wejścia/wyjścia AES i 5-pinowego DIN dla wejścia/wyjścia MIDI.
- USB 3.0. Gniazdo USB do połączenia z komputerem. Bez funkcji zasilania przez USB. Kompatybilne z USB 2.0.
- PCI Express. Zewnętrzne złącze PCI Express do podłączenia standardowych kabli Molex E-PCIe.
- POWER [przełącznik]: Włącza i wyłącza zasilanie w MADIface XT.
Gniazdo zasilania. Do podłączenia zasilacza dostarczonego w zestawie, z końcówką typu DC z blokadą. Po włożeniu końcówki ostrożnie przekręć i zablokuj wtyczkę.
Dostępny w zestawie, wydajny zasilacz działa w przedziale napięć 100 V - 240 V AC [prąd zmienny]. Zintegrowany w układzie filtr liniowy w pełni chroni przed wahaniem napięć i likwiduje zakłócenia z układu zasilania.
- TotalMix FX
Razem z MADIface XT otrzymujesz potężny, cyfrowy mikser Hammerfall DSP, który działa w czasie rzeczywistym, w oparciu o unikalną technologię RME TotalMix.
Mikser pozwala praktyczne w nieograniczony sposób miksować i krosować sygnały ze wszystkich kanałów wejściowych i kanałów playback jednocześnie, i przesłać je do dowolnych wyjść sprzętowych.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.