RME Madiface XT interface audio

Numer katalogowy: RME MADIFACE XT
EAN/UPC: 4260123362959
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Specyfikacja
Interfejs External PCI Express, USB 3.0 i USB 2.0
3 x wirtualne MIDI przez MADI I/O
zewnętrzne wejście i wyjście MIDI
Częstotliwości próbkowania32 kHz - 192 kHz, zmienne [synchronizacja/word clock]
Wejście analogowe, poziom wzmocnienia60 dB
Współczynnik SNR [sygnał-szum] w torze wejściowym108 dB RMS nieważone, 111 dBA
Współczynnik SNR [sygnał-szum] na wyjściu112 dB RMS nieważone, 115 dBA
TotalMixmikser 4096 kanałów, działający z wewnętrzną rozdzielczością 46-bitów
SteadyClock™super-stabilny zegar cyfrowy, najwyższy poziom redukcji jittera
W zestawie
DIGICheck wszechstronne narzędzie RME do analizy, testów i pomiarów
Sterowniki
Windows Vista/7/8
32 bity i 64 bity
działanie w trybie multi-client ASIO i WDM
Mac OS X
Core Audio
Core MIDI
Interfejs audio marki RME.
RME MADIface XT to pierwszy i jednocześnie najmniejszy na świecie, przenośny interfejs audio USB3, który potrafi obsłużyć setki kanałów audio. MADIface XT z powodzeniem można tez podłączyć przez port USB 2.0 [liczba wejść i wyjść w komputerze zostanie wtedy ograniczona do 70 kanałów].

Zaimplementowany, niespotykany w podobnych urządzeniach, port PCI Express pozwala na podłączenie zewnętrznych kart External PCI Express oraz adaptera dla Thunderbolt - tym sposobem w jednym urządzeniu mamy dostęp do najszybszych istniejących technologii przesyłu danych, z maksymalną liczbą kanałów i najniższą latencją.

Zestaw, przydatnych w warunkach live i w studio, wejść i wyjść dopełniają dwa, kontrolowane cyfrowo, hi-endowe przedwzmacniacze mikrofonowo/liniowe, dwa symetryczne wyjścia liniowe oraz stereofoniczne wyjście słuchawkowe. Zdalne sterowanie poprzez MADI i nieograniczone możliwości w kwestiach miksowania, krosowania oraz przetwarzania sygnałów w TotalMix FX sprawiają, że interfejs ten można wykorzystać, na praktycznie nieskończoną ilość sposobów.

Do typowej pracy w ustawieniu stacjonarnym interfejs świetnie współpracuje ze sterownikiem RME Advanced Remote Control [dostępny opcjonalnie].

Za pomocą MADIface XT można bezpośrednio do komputera, przesyłać również cyfrowe dane audio z dowolnego urządzenia posiadającego interfejs MADI. Analogowe wejście stereo przewidziano do podłączenia urządzeń analogowych, zaś 2 analogowe wyjścia stereo umożliwiają podłączenie odsłuchów. Dzięki technologii Plug and Play instalacja jest bardzo prosta, nawet dla niedoświadczonych użytkowników. Wiele unikalnych funkcji i znakomicie przemyślany sposób konfiguracji ustawień stawiają MADIface XT na samym szczycie wśród cyfrowych interfejsów audio.
  • Panel przedni
Z przodu MADIface XT znajdują się 2 wejścia liniowe i mikrofonowe XLR/TRS, wyjście liniowo/słuchawkowe stereo, dwa obrotowe enkodery z funkcją przycisku, cztery klawisze do obsługi menu, kolorowy wyświetlacz graficzny oraz sześć wskaźników LED.

Wejścia mikrofonowe/liniowe. Dwa wejścia Mic/Line wyposażono w gniazda Neutrik typu combo, obsługujące złącza w formatach XLR i 6.3 mm / 1/4" TRS. Każde z wejść posiada też wskaźniki LED sygnalizujące obecność sygnału [SIG], zbyt wysoki poziom [Clip] i zasilanie fantomowi [48V].

Wyjście słuchawkowe. Sygnał z kanałów 3/4 dostępny jest na wyjściu słuchawkowym, które działa także jako, wysokiej klasy, niesymetryczne wyjście liniowe.

Wyświetlacz. Główne okienko wyświetlacza [wskaźniki poziomu] pokazuje aktualny status interfejsu [PCIe pomarańczowy, USB 2 żółty, USB 3 niebieski], informacje na temat synchronizacji MADI i wejść AES, oraz wchodzących i wychodzących danych MIDI.

Wykorzystując cztery przyciski, dwa enkodery [1 i 2], wyraźny, kolorowy wyświetlacz wysokiej rozdzielczości, oraz menu o przejrzystej strukturze, użytkownik może szybko zmieniać i konfigurować ustawienia interfejsu, bez podłączania go do komputera. Informacje i czytelne oznaczenia na wyświetlaczu prowadzą użytkownika przez wszystkie funkcje. Obrotowe enkodery 1 i 2 służą do bezpośredniej regulacji poziomów głośności dla przedniego i tylnego wyjścia. Pozostałe informacje znajdziesz na wyświetlaczu.
  • Panel tylny
Na tylnym panelu MADIface XT znalazly się: dwa, symetryczne wyjścia analogowe, wejścia i wyjścia word clock oraz koncentryczne MADI, dwa wejścia/wyjścia optyczne MADI, port USB 3 [kompatybilny z USB 2], złącze PCI Express, wielozłącze D-sub I/O MIDI/AES, gniazdo i przełącznik zasilania.

  • Symetryczne wyjścia liniowe. 2 symetryczne wyjścia analogowe na złączach XLR.
  • Wejście/wyjście Word Clock. BNC. W menu Options – Clock można przełączyć do ustawienia 75 Ohms.
  • MADI wejście/wyjście koncentryczne: Standardowe złącza koncentryczne MADI.
  • MADI wejście/wyjście optyczne: 2 x standardowe złącza optyczne MADI.
  • Gniazdo dla sterownika Remote. Mini-DIN. Wejście dla opcjonalnie dostępnych sterowników z funkcjami Volume, Store, Dim i Recall.
  • Wejście/wyjście MIDI oraz AES/EBU. Złącze D-sub dla dostępnego w zestawie przewodu przejściowego ze złączami: XLR dla wejścia/wyjścia AES i 5-pinowego DIN dla wejścia/wyjścia MIDI.
  • USB 3.0. Gniazdo USB do połączenia z komputerem. Bez funkcji zasilania przez USB. Kompatybilne z USB 2.0.
  • PCI Express. Zewnętrzne złącze PCI Express do podłączenia standardowych kabli Molex E-PCIe.
  • POWER [przełącznik]: Włącza i wyłącza zasilanie w MADIface XT.

Gniazdo zasilania. Do podłączenia zasilacza dostarczonego w zestawie, z końcówką typu DC z blokadą. Po włożeniu końcówki ostrożnie przekręć i zablokuj wtyczkę.

Dostępny w zestawie, wydajny zasilacz działa w przedziale napięć 100 V - 240 V AC [prąd zmienny]. Zintegrowany w układzie filtr liniowy w pełni chroni przed wahaniem napięć i likwiduje zakłócenia z układu zasilania.

  • TotalMix FX

Razem z MADIface XT otrzymujesz potężny, cyfrowy mikser Hammerfall DSP, który działa w czasie rzeczywistym, w oparciu o unikalną technologię RME TotalMix.
Mikser pozwala praktyczne w nieograniczony sposób miksować i krosować sygnały ze wszystkich kanałów wejściowych i kanałów playback jednocześnie, i przesłać je do dowolnych wyjść sprzętowych.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.