PROEL PA AMIX63 Mikser audio do miksowania kilku źródeł dźwięku
EAN/UPC: 8032496044734
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | Proel |
Grupa | Miksery audio |
PROEL PA AMIX63 Ten kompaktowy mikser został zaprojektowany do miksowania kilku źródeł dźwięku.
To urządzenie zostało specjalnie zaprojektowane do mieszania sygnałów mikrofonu i muzyki w systemach nagłośnieniowych. Główne cechy: Wysokiej jakości konstrukcja i dokładność wykonania Sześć symetrycznych wejść mikrofonowych / liniowych COMBO Trzy niesymetryczne wejścia liniowe stereo RCA Selektory wejścia liniowego / fantomowego mikrofonu / mikrofonu Sygnały wejściowe Wskaźniki LED dla każdego kanału Regulowana funkcja priorytetu MIC 1 Niezależna regulacja wzmocnienia dla kanałów 1- 9 Dwa zbalansowane wyjścia XLR (lewe i prawe) Zbalansowane wyjście mono Wyjście stereo REC (lewe i prawe), typ RCA Poziom sygnału wyjściowego Wskaźniki LED (lewy i prawy) Regulacja głośności MASTER Regulacja tonów Złącza zasilania awaryjnego (24 V DC)
Model: AMIX63
INPUT CH1 ~ CH6 (MIC / LINE):
Wejście MIC: Zbalansowane elektronicznie
Wzmocnienie: 0 dB do -50 dB | Maks. Wejście + 18dBu (liniowe / mikrofonowe) S / N:? 85 dB
Zasilanie phantom: 16 ~ 19 V DC
Wejście liniowe Elektronicznie zbalansowane Pasmo przenoszenia: 20Hz-22KHz +/- 3 dB Czułość: 0 dBu WEJŚCIE CH7 ~ CH9 (LINE): Line
Wejście: niesymetryczne Czułość: -10 dBu Max. Wejście: +20 dBu S / N:? 105 dB
Pasmo przenoszenia: 20 Hz-22 KHz (+/- 3 dB)
Dystrybucja (THD): 0,03% przy 1 kHz
Impedancja wejściowa: 1,4 kOhm Mikro | 10 kOhm
Impedancja wyjścia liniowego: 1 kOhm REC OUT | 120 Ohm LINE OUT / MONO OUT
Kontrola tonów: Wysoka: ± 15 dB przy 12 KHz | Mid: ± 12 dB przy 2,5 KHz | Niski: ± 15 dB przy 80 Hz
Zasilanie: 230 VCA 50/60 Hz - 117 VCA 50/60 Hz (AMIX63V117)
Pobór mocy: 18 VA
Złącza wejściowe CH1 ~ CH6: CH1 ~ CH6: COMBO (XLR + JACK 6,3) | CH7 ~ CH9: 2 x RCA
Złącza wyjściowe: XLR męskie
Wymiary (SxWxG): 483x44x195 mm - 1U Rack standardowy 19 ”
Waga: 2,9 kg
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.