PRESONUS AudioBox 1818 VSL - Interfejs Audio USB
EAN/UPC: 673454001376
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | PreSonus |
WEJŚCIA MIKROFONOWE | |
Rodzaj złącza | Combo, XLR, żeńskie, symetryczne |
EIN dla przedwzmacniacza mikrofonowego | -133 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
THD+N | 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnał-szum | 97 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Zakres regulacji | -15 dB do +65 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +16 dBu, < 0.5% THD |
Impedancja wejściowa | 1.7 kΩ |
Zasilanie fantomowe | +48 VDC, 10 mA |
WEJŚCIA LINIOWE | |
Rodzaj złącza | Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD | + N 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -20 dB do +20 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wejściowa | 10 kΩ |
WEJŚCIA INSTRUMENTALNE | |
Rodzaj złącza | Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD | + N 0.003%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważ. |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -30 dB do +50 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wejściowa | 1 MΩ |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Rodzaj złącza | ¼" TRS, żeńskie, symetryzowane |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz (±0,25 dB) |
Zniekształcenia THD | + N 0.003%, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż. |
Odstęp od szumu | 109 dB, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż. |
Poziom wyjściowy | +10 dBu, < 0.5% THD |
Impedancja wyjściowa | 51Ω |
WYJŚCIA SŁUCHAWKOWE | |
Rodzaj złącza | ¼" TRS, żeńskie, stereo |
Moc maksymalna | 120 mW/ch przy obciąż. 60Ω |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm. |
Zniekształcenia THD | + N 0,01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 96 dB, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone |
ZASILANIE | |
Zasilacz | zewnętrzny +18 V DC, 2,6A, plus w środku, |
Rodzaj złącza | 5.5 mm zewn. zł, 2.1 mm wewn, zł., 9.5 mm dł. |
DANE CYFROWE | |
Dynamika konwersji AC | 114 dB, 48 kHz, A-ważone |
Dynamika konwersji CA | 114 dB, 48 kHz, A-ważone |
Połączenie | USB 2.0 high-speed, |
Rozdzielczość bitowa | 24 bity |
Częstotliwości próbkowania | 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz |
Latencja | 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia |
Wejście/wyjście optyczne ADAT | złącza Toslink™ , format ADAT/SMUX |
Wejście/wyjście S/PDIF | złącza RCA żeńskie |
Wyjście Word Clock | złącze BNC, 4.5 Vpp przy obc. 75Ω |
Wejście/wyjście MIDI DIN | 5- pinowy |
BUDOWA | |
Rozmiar rack 1U | |
wytrzymała konstrukcja | |
w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory | |
Waga | 2,1 kg |
Zasilacz | zewnętrzny 12 V DC (w zestawie) |
Interfejs audio USB marki PreSonus.
AudioBox 1818VSL to najważniejszy produkt z nowej generacji interfejsów USB 2.0 audio/MIDI marki PreSonus. Będący kolejnym krokiem na drodze integracji sprzętowo-programowej. AudioBox 1818VSL wyróżnia się zestawem funkcji, znakomitym brzmieniem i ceną, którą w tej kategorii produktów trzeba uznać za bezprecedensową. Interfejsy AudioBox z serii VSL z oprogramowaniem PreSonus Virtual StudioLive™ (VSL) pozwalają wykorzystać moc obliczeniową komputera i stosowanie efektów pogłosu i delaya, kompresora, limitera, korektora pół-parametrycznego i filtra górno-przepustowego FAT Channel, które dostępne są w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ 16.0.2 - przy niezauważalnej latencji. Jest to świetny wybór dla studiów projektowych, występujących zespołów, a także jako wyposażenie szkolnych sali muzycznych, rozmaitych instalacji firmowych i innych systemów robionych na specjalne zamówienie.
PRESONUS AudioBox USB
Interfejs to profesjonalne urządzenie w pełnym tego słowa znaczeniu: posiada najwyższej klasy konwertery 24-bit/96 kHz; przedwzmacniacze XMAX™ w klasie A, wejścia i wyjścia cyfrowe ADAT, koaksjalne wejścia i wyjścia S/PDIF; wyjście word-clock, wejście/wyjście MIDI. Do tego całość umieszczona została w wytrzymałej, metalowej obudowie, którą można zamontować w skrzyni rack.
Co więcej, dzięki możliwościom systemu VSL, z AudioBoxem 1818VSL mamy także dostęp do programowego miksera 26x8. W rezultacie, korzystając z AudioBoxa 1818VSL i laptopa lub innego komputera, możesz miksować studyjne sesje lub występujące na żywo całe zespoły - wszystko z odsłuchem i nagrywaniem przy przetwarzaniu w (lub nie) czasie rzeczywistym! Dzięki doskonalej integracji sprzętu PreSonus z oprogramowaniem zrobisz to szybko i łatwo, bez konieczności użycia sprzętowego miksera, szafy efektów zewnętrznych i przy minimalnej liczbą połączeń.
- Dlaczego lepiej słyszeć działanie efektów i procesorów w odsłuchu?
Nagrywanie bez możliwości odsłuchu sygnału przetwarzanego efektami to jak gra w grę wideo z zamkniętymi oczami. Muzycy wykonując swoje partie kierują się słuchem i wykonanie w dużej mierze zależy od tego, co słyszą w odsłuchach. Kompresja, korekcja i pogłos dodane w odpowiednich proporcach znacząco poprawiają odbiór wykonywanych przez muzyków dźwięków, a całość brzmi bardziej naturalnie niż przy sztucznie wykreowanym studyjnym obrazie dźwiękowym. W rezultacie uzyskujemy lepsze wykonanie i tym samym, lepsze nagrania.
W programie DAW na pewno masz całe mnóstwo wtyczek efektowych, jednak przetwarzanie sygnału audio przez program wielośladowy trwa znacznie dłużej niż się wydaje. To prawda, mówimy o milisekundach, ale to i tak zbyt długo, więc kiedy uruchomisz efekty z programu DAW w odsłuchach studyjnych, oryginalny sygnał słychać odrobinę wcześniej od sygnału przetworzonego, co jest bardzo dezorientujące. Takie opóźnienie można zaakceptować przy występach na żywo, kiedy cały zespół gra w jakimś otoczeniu, cechującym się naturalnym opóźnieniem. Ale w studio nie da się w ten sposób nagrywać. Na szczęście doskonali inżynierowie z PreSonusa włożyli mnóstwo pracy w to, by zredukować opóźnienie przy przetwarzaniu sygnału w interfejsach z serii AudioBox VSL. W rezultacie sygnał przetworzony dynamicznie, z korekcją i pogłosem brzmi naturalnie i bez słyszalnego opóźnienia.
Jeżeli podoba ci się to, co słyszysz, możesz też nagrywać z efektami z AudioBoxa VSL! Do dyspozycji masz te same, najwyższej jakości procesory dynamiczne i układ korekcji z toru Fat channel miksera StudioLive 16.0.2, których profesjonalni muzycy, realizatorzy i producenci używają na co dzień.
- PreSonus słynie z doskonałych procesorów
Firma PreSonus nie wymyśliła interfejsu audio wyposażonego w efekty. Ale zrobiła to lepiej i za mniejsze pieniądze. Oczywiście, niektórzy producenci interfejsów niezajmujący się, na co dzień produkcją procesorów sygnału dodają do swoich interfejsów kompresor, korektor i parę efektów. Jednak PreSonus tworzy wysokiej jakości procesory sygnałowe od 1995 roku i w produktach z serii AudioBox VSL znajdziesz to wszystko, plus osobny limiter, ekspander i filtr górno-przepustowy. Efekty VSL dostępne w interfejsach AudioBox z serii VSL oraz tor przetwarzania Fat Channel zostały dokładnie przetestowane w warunkach bojowych i cieszą się popularnością wśród dziesiątek tysięcy użytkowników mikserów z serii StudioLive™, wśród których jest wielu znanych profesjonalistów.
Ogromne znaczenie ma też to, że sygnał przetwarzać można, a także tworzyć i ładować gotowe ustawienia, korzystając z wygodnej funkcji przeciągnij-i-upuść, dostępnej w VSL. Profesjonalne przetwarzanie sygnału i wybitnie prosta obsługa oznacza lepsze rezultaty i dużo więcej zabawy!
- Najwyższej jakości brzmienie z wszechstronnego, wytrzymałego interfejsu
Wszechstronny, przenośny interfejs AudioBox 1818VSL posiada dwa wygodne w obsłudze, wejścia mikrofonowo-instrumentalne typu combo na panelu przednim i sześć, również dostępnych z przodu wejść typu combo mikrofonowo-instrumentalnych, pełne zasilanie fantomowe 48 V (włączane w dwóch grupach), oraz 8 wyjść liniowych. Optyczne wejście/wyjście ADAT pozwala na wykorzystanie kolejnych 8 kanałów wejścia i wyjścia (przy parametrach 44.1 lub 48 kHz; a 4 kanałów przy wyborze 88.1 lub 96 kHz). Następne dwa kanały dostępne są na złączach S/PDIF, co w sumie daje nam 18 wejściowych kanałów audio i 18 kanałów wyjściowych.
Brzmienie interfejsu to PreSonus w najczystszej postaci - interfejs posiada w te same, dynamiczne przedwzmacniacze XMAX™ klasy A, które są w mikserach StudioLive oraz najwyższej jakości konwertery 24-bit/96 kHz o zakresie dynamiki 114 dB, gwarantujące czyste, transparentne brzmienie. Interfejs wyposażono także w słynne, wyjątkowo głośnie (120 mW) wyjście słuchawkowe znane z wielu produktów PreSonusa. (uwaga z poziomem głośności!)
Doskonałe brzmienie przedwzmacniaczy PreSonusa to jeden z najważniejszych powodów, dla których tak wielu profesjonalistów branży audio wybiera interfejsy PreSonus. XMAX jest najlepszym tranzystorowym przedwzmacniaczem produkowanym przez firmę PreSonus, a jego trzy główne zalety to:
Wysokie napięcie. Przedwzmacniacz XMAX działa pod napięciem 30V. Większość zwykłych układów, opartych na wzmacniaczach operacyjnych wykorzystuje napięcie od 10 V do 18 V. Wyższe napięcie zasilające zapewnia większy zakres dynamiki, lepsze brzmienie niskiego pasma, łagodniejsze pasmo górne i ogólnie bogatsze brzmienie.
Elementy dyskretne - zamiast wzmacniaczy operacyjnych. W układzie zastosowano wyłącznie prawdziwe tranzystory, rezystory i kondensatory, które gwarantują ultra-niski poziom szumów i transparentność. Wzmacniacze operacyjne powodują szumy, podbarwiają sygnał i sprawiają, że dźwięk brzmi szorstko.
Układ w klasie A. Układ w klasie A nie wprowadza zniekształceń i zapewnia bardziej prawdziwe, czystsze i bardziej muzyczne brzmienie niż układy w klasie AB, jakie znaleźć można w wielu przedwzmacniaczach.
Ostatecznym rezultatem zastosowania takiego układu w preampie XMAX jest wysoki headroom, niski poziom szumów, szeroki zakres dynamiczny, poszerzone pasmo przetwarzania i - co najważniejsze - muzykalność i transparentność, wyrównane brzmienie pasma najwyższego, głęboki bas i wszystko pomiędzy.
- Konstrukcja, która wytrzyma każdą trasę
Zatrzymajmy się teraz i zastanówmy przez chwilę: mówimy o doskonale brzmiącym interfejsie 18x18 z dostępnym w komputerze mikserem, z pełnym asortymentem narzędzi dynamicznych i korekcją, z efektami pogłosu i delaya dla wybranych torów, do tego z obsługą MIDI i synchronizacją word-clock, w postaci pojedynczego modułu montowanego w racku! A to jeszcze nie wszystko.
- Funkcjonalność i zalety oprogramowania
System VSL pozwala w prosty sposób zarządzać procesami miksu z poziomu komputerów Mac® lub PC z Windows® i zapewnia funkcje edycji i zapisywania ustawień, dzięki czemu bardzo łatwo można tworzyć i korzystać z biblioteki presetów. Na dobry początek otrzymujesz ten sam zestaw ponad 50 presetów Fat Channel, które są dostarczane razem z mikserami StudioLive. Presety zostały stworzone przez profesjonalnych muzyków i inżynierów dźwięku i pozwalają szybko ustawić dynamikę i korekcję dla ścieżek wokalnych, gitar itd.
Doskonale zintegrowany z dołączonym oprogramowaniem DAW Studio One™ Artist i VSL, interfejs AudioBox 1818VSL współpracuje z dowolnym oprogramowaniem do rejestracji audio dla systemów Mac oraz Windows; i w przeciwieństwie do wielu współczesnych produktów, jego cena jest bardzo przystępna.
Zatem, zapraszamy cię na testy AudioBoxa 1818VSL: to jest interfejs USB 2.0 nowej generacji, wyposażony w szeroki zestaw wejść i wyjść, w tym osiem wejść i wyjść analogowych; wejścia i wyjścia optyczne ADAT i cyfrowe S/PDIF, pozwalający na przetwarzanie i stosowanie efektów w czasie rzeczywistym, z niską latencją; z wyjściem word-clock, o niesłychanie wytrzymałej konstrukcji; z możliwością miksowania na drodze programowej i o brzmieniu najwyższej klasy, high-end - a wszystko w cenie, która musisz zobaczyć, żeby uwierzyć!
Funkcje
Interfejs do rejestracji audio USB 2.0, 24-bit / 96 kHz, 18 x 18 kanałów wejścia i wyjścia
2 WEJŚCIA MIKROFONOWO-INSTRUMENTALNE NA PANELU PRZEDNIM, DLA KAŻDEGO:
- Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack,
- Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
- Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu.
6 WEJŚĆ MIKROFONOWO-LINIOWYCH, DLA KAŻDEGO:
- Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne liniowe ¼" jack,
- Przedwzmacniacz mikrofonowo XMAX™ w klasie A,
- Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu.
- Pełne zasilanie fantomowi +48 V dla mikrofonów pojemnościowych (włączane w dwóch grupach dla kanałów 1-4 i 5-8),
- Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
- Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
- Dioda LED sygnalizująca połączenie USB,
- Wskaźnik LED dla przesterowania poziomu na każdym kanale,
- Wskaźnik poziomu na wyjściu głównym L/P (podwójny zestaw 7 x LED),
- Miks, regulacja poziomów sygnałów wejściowych i odsłuchu, można dodać efekty i przetwarzać sygnał z laptopa lub innego komputera,
- W zestawie wieloślad programowy typu DAW - Studio One™ Artist.
W ZESTAWIE VIRTUAL STUDIOLIVE - OPROGRAMOWANIE KONTROLE O NASTĘPUJCYCH FUNKCJACH:
- Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
- Mikser DSP 26 x 8,
- Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego, z powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny,
- 2 tory efektowe stereo z pogłosem i delayem,
- Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP dla ścieżek wokalnych i instrumentalnych.
WEJŚCIA I WYJŚCIA:
- 1 port USB 2.0,
- 2 wejścia mikrofonowo/instrumentalne - na złączach typu Combo XLR/¼" jack,
- 6 wejść mikrofonowo/liniowych na złączach typu Combo XLR/¼" jack,
- 2 główne (kanały L/P) wyjścia liniowe na symetrycznych złączach ¼” jack,
- 6 pomocniczych wyjść liniowych (kanały L/P) na symetrycznych złączach ¼” jack,
- Obsługujące 8 kanałów wejście/wyjście ADAT (przy ustawieniu 44.1 lub 48 kHz); 4 kanały - dla parametrów 88,2 lub 96 kHz.,
- 2 kanały (stereo) S/PDIF, wejście i wyjście, na złączy koaksjalnym,
- Wyjście słuchawkowe stereo - ¼” jack,
- Wyjście word-clock na złączu BNC,
- Gniazdo MIDI In/Out.
PRZETWARZANIE CYFROWE:
- Rozdzielczość 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
- Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
- Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
- Obsługa ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).
BUDOWA:
- Wymiary: rack 1U,
- Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
- Waga 2,1 kg,
- Zasilacz zewnętrzny 12 V DC (w zestawie).
OPROGRAMOWANIE:
- Virtual StudioLive (VSL) - przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
- Studio One Artist - rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonus (typu DAW), z nieograniczoną liczbą ścieżek i z ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych firm.
Minimalne wymagania dla systemu komputerowego przy współpracy z interfejsem AudioBox 1818VSL.
WINDOWS:
- Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
- Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
MAC:
- Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
- Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
WSPÓLNE DLA SYSTEMÓW WINDOWS I MAC:
- Port USB 2.0,
- Zalecane połączenie z Internetem,
- Napęd DVD-ROM (potrzebny do instalacji programu Studio One Artist).
Moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego będą miały decydujący wpływ na wydajność systemu nagrywającego. Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy będzie poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.
Ekran monitora, zarówno dla systemów Mac i PC powinien mieć nie mniejsza rozdzielczość niż 1024x768 pikseli.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?
Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?
Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?
Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.