Palmer ilm - Pasywny symulator kolumny głośnikowej
EAN/UPC: 4049521659485
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | Palmer MI |
Palmer ilm - Pasywny symulator kolumny głośnikowej
Masz swoje idealne brzmienie wzmacniacza, ale na każdej scenie brzmi on inaczej?
DI-Box Palmer ilm z symulacją pasywnej kolumny głośnikowej likwiduje wszystkie niewiadome związane z nagłaśnianiem wzmacniacza, takie jak wybór mikrofonu, środowisko akustyczne i pozycjonowanie. Dzięki zaawansowanemu systemowi przełączania filtrów, symulującemu brzmienie prawdziwego głośnika gitarowego, odtworzy on Twoje rzeczywiste brzmienie, nawet bez mikrofonu. Jego sygnał bezpośredni zawsze brzmi tak samo, czy to w domu, w (domowym) studio, podczas prób, czy na scenie, niezależnie od wielkości pomieszczenia.
Palmer ilm oferuje trzy ustawienia dla analogowej symulacji brzmienia głośników kolumn gitarowych, które reprezentują najbardziej typowe modele. Kwieciste nazwy zostawmy innym; na urządzeniu Palmer ilm opisane są one jako „normalny”, „łagodny”, „jasny”. Wszyscy rozumieją, o co nam chodzi!
Palmer ilm zazwyczaj będzie pracował w torze sygnału pomiędzy wyjściem wzmacniacza gitarowego a kolumną głośnikową, ale może być również podłączony do wyjścia liniowego wzmacniacza. Na potrzeby regulacji poziomu sygnału ilm zaopatrzono w przełącznik sterowania z trzema ustawieniami: 0, -15 i -30 dB.
Wyjście sygnału w Palmer ilm jest symetryczne i izolowane transformatorowo, co oznacza brak zakłóceń i szumu pętli uziemienia przy podłączaniu go do konsoli mikserskiej lub interfejsu audio. Dzięki DI-Box Palmer ilm możesz zawsze polegać na tym, co naprawdę ważne: Twoja muzyka, Twój instrument i Twój dźwięk.
- Analogowa symulacja kolumny głośnikowej zapewniająca rzeczywiste brzmienie gitary bez użycia mikrofonu
- Trzy ustawienia dźwięku: normalny, łagodny, jasny
- Może być używany jako DI box z symulacją głośników w trybie bypass
- Symetryczne wyjście XLR
- Działanie w torze pomiędzy wyjściem wzmacniacza a głośnikiem lub na wyjściu liniowym
- Przełączalny poziom tłumienia na wejściu zapewniające dostosowanie do poziomu wzmacniacza
- Brak szumów: galwaniczna izolacja transformatora
- Przełącznik uziemienia
- Prosty i bezpieczny, nie wymaga zasilania
- Solidna obudowa wykonana z aluminium i stali
- Dołączona etykieta do wielokrotnego zapisu, którą można przykleić na tył ilm.
- Zaprojektowany w Niemczech
Rodzaj produktu | Speaker Simulation DI-Box |
Typ | pasywny |
Liczba kanałów | 1 |
Transformator izolowany | tak |
Liczba wejść | 1 |
Rodzaj wejścia | Niesymetryczne |
Rodzaj wejścia | asymetryczna |
Złącza wejściowe | gniazdo jack 6,3 mm |
Liczba wyjść | 1 |
Rodzaj wyjścia | symetryczny |
Rodzaj wyjścia | Symetryczne |
Złącza wyjściowe | XLR |
Wyjścia THRU na kanał | 1 |
Ground Lift przełącznik | tak |
Więcej funkcji | Tone: Bypass, Normal, Bright, Mellow |
Materiał obudowy | Odlewanie ciągłe aluminium |
Wysokość | 140 mm |
Szerokość | 50 mm |
Głębokość | 68 mm |
Temperatura otoczenia (podczas pracy) | - 20 - 70 °C |
Względna wilgotność powietrza | < 80 %, nie kondensuje się |
Akcesoria (w zestawie) | gumowe nóżki |
Akcesoria (w zestawie) | Etykieta z napisami (etykieta wycieczki) |
Audio
Maks. poziom wejściowy (< 1% THD, 20 Hz) | +12 dBu |
Maks. poziom wejściowy (< 1% THD, 1 kHz) | +32 dBu |
Charakterystyka częstotliwościowa (±1 dB, relative 1 kHz) | 10 Hz - 60 kHz |
Impedancja wejściowa (1 kHz, max. Level, -10dBV) | 8,8 kOhm |
Impedancja wyjściowa (1 kHz, max. Level, -10dBV) | 125 Ohm |
THD (30 Hz, +4 dBu, unity, nieważony) | < 0,25 % |
THD (1 kHz, +4 dBu, unity, nieważony) | < 0,009 % |
IMD (SMPTE) (60 Hz / 7 kHz, 4:1, +4 dBu) | < 0,005% |
Przełożenie transformatora | 1:5 |
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.