LD Systems MAUI 28 MIX - Compact Column PA System active
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Zestawy nagłośnieniowe i nagłośnienie estradowe |
Marka | LD Systems |
Grupa | jednoczęściowe |
Kolor | czarny |
Maks. SPL (ciągły) | 115 dB |
Maks. SPL (szczytowy) | 123 dB |
Charakterystyka częstotliwościowa | 45 Hz–20.000 Hz |
Kąt promieniowania dźwięku (poziom x pion) | 120° (poziom) |
Waga | 35 kg |
Subwoofer | |
Wielkość subwoofera | 2 x 8" |
Magnes subwoofera | ferrytowy |
Typ konstrukcji obudowy | konstrukcja V, bass-reflex |
Materiał obudowy | sklejka, 15 mm |
Powierzchnia obudowy | lakier strukturalny Dura Coat LX |
Wymiary subwoofera (szer. x wys. x gł.) | 390 x 450 x 510 mm |
Właściwości użytkowe subwoofera | |
ergonomicznie wyprofilowane uchwyty | |
złącze wielostykowe Custom Made dla pionowego układu Array | |
System Mid/Hi | |
Rozmiary głośnika średniotonowego | 16 x 3" |
Magnes głośnika średniotonowego | neodymowy |
Wymiary głośnika wysokotonowego | 1" |
Magnes głośnika wysokotonowego | ferrytowy |
Wejścia głośnika | 1 |
Przyłącza wejściowe głośnika | wielostykowe Custom Made |
Rodzaj obudowy systemu Mid/Hi | zamknięta |
Materiał obudowy systemu Mid/Hi | aluminium |
Powierzchnia obudowy systemu Mid/Hi | lakier |
Wymiary systemu Mid/Hi (szer. x wys. x gł.) | 110 x 790 x 90 mm |
Właściwości użytkowe systemu Mid/Hi | |
pionowy układ Array z 4-drożnym ampingiem | |
niezwykle szeroki zakres emisji dźwięku | |
Moduł wzmacniacza | |
Wzmacniacz | 5-drożny klasy A/B |
Moc systemu ze wzmacniaczem (RMS) | 400 W |
Moc subwoofera (RMS) | 200 W |
Moc wzmacniacza Mid/Hi (RMS) | 4 x 50 W |
Wyłączniki ochronne | podwójny limiter |
Chłodzenie | radiator aluminiowy |
Elementy obsługi | |
Main Level | |
Sub Level | |
Mic Level | |
Line Level | |
MP3/Hi-Z Level | |
Input Switch (Hi-Z/MP3) | |
ON/OFF | |
Zasilanie | transformator |
Napięcie robocze | 220 V AC–240 V AC, 50–60 Hz |
Pobór prądu (maks.) | 600 VA |
Wejścia liniowe | 2 |
Przyłącza wejściowe liniowe | XLR/Combo jack 6,3 mm, cinch |
Wejścia mikrofonowe | 1 |
Przyłącza wejściowe mikrofonowe | XLR/Combo jack 6,3 mm |
Wejścia HI-Z | 1 (alternatywa dla wejścia dla odtwarzacza MP3) |
Przyłącza wejściowe HI-Z | jack 6,3 mm |
Wejścia dla odtwarzacza MP3 | 1 (alternatywa dla wejścia HI-Z) |
Przyłącza wejściowe dla odtwarzacza MP3 | jack stereo 3,5 mm |
Wyjścia głośnikowe | 1 |
Przyłącza wyjściowe głośnika | wielostykowe Custom Made |
Pozostałe cechy | filtr górnoprzepustowy 100 Hz w kanale mikrofonowym |
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Jak chronić instrument w trakcie podróży?
Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!