Waldorf Blofeld Keyboard white, Keyboard
EAN/UPC: 4260126380080
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Keyboardy i Syntezatory |
Marka | Waldorf |
Specyfikacja | |
60 MB pamięci na próbki [nowość!], | |
Najwyższej jakości klawiatura z 49 półważonymi klawiszami, Velocity oraz Aftertouch [nowość!], | |
Wewnętrzny zasilacz sieciowy [nowość!], | |
Kółka Pitchbend i Modulation [nowość!], | |
Maksymalnie 25 głosów polifonii, | |
16-kanałowy multitimbral, | |
Ponad 1000 brzmień, | |
Solidna, metalowa obudowa, | |
7 metalowych gałek „bez końca” [endless], | |
Przełącznik oktaw [nowość!], | |
Możliwość podłączenia pedału Sustain [nowość!], | |
Dioda LED wskazująca aktywność MIDI | |
Gałka głośności | |
Przycisk zasilania sieciowego Power | |
Wyjście Stereo | |
Wyjście słuchawkowe | |
Wejście MIDI In | |
Wyświetlacz graficzny | |
128 x 64 pikseli | |
monochromatyczny | |
białe podświetlenie LED | |
Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out | |
korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera | |
Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy | |
Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy | |
3 oscylatory | |
Modele oscylatorów | |
Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany parametr Brilliance] | |
Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance | |
Trójkątny | |
Sinusoidalny | |
Fale Wavetable | |
Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance | |
Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brill | |
Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2 | |
Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami | |
Synchronizacja oscylatorów | |
Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2 | |
Generator szumu z wyborem rodzaju | |
2 niezależne filtry Multi Mode | |
Filtr FM | |
Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji] | |
Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB | |
Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB | |
Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB | |
Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB | |
Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne] | |
Dolnoprzepustowy filtr PPG | |
Parametr „Drive” - 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych | |
Clip | |
Hard | |
Medium | |
Soft | |
Sine Shaper | |
itd. | |
Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana | |
Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio | |
Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI | |
Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku | |
Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji | |
Modulacja wysokości dźwięku | |
Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa | |
Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu | |
Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra | |
Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa | |
Pan 1 / 2 modulacja | |
Modulacja wzmacniacza | |
4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami | |
3 modulatory LFO | |
synchronizowane z zegarem MIDI Clock | |
uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu] | |
monofoniczne LFO | |
parametr Keytrack | |
4 obwiednie z wyborem typu | |
Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię | |
ADSR | |
ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack] | |
Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2) | |
Pętla na wszystkie fazy obwiedni | |
Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono | |
Na każdy kanał | |
Zaawansowany Arpeggiator | |
Tryby Hold i One Shot | |
Synchronizowany do zegara MIDI Clock | |
Kierunek góra, dół, losowy | |
Zakres maksymalnie do 10 oktaw | |
Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut | |
Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków] | |
Parametry programowane na każdy krok | |
akcent | |
czas | |
długość | |
glide wł/wył | |
pauza | |
akord | |
poprzednia nuta | |
losowo nie z listy nut | |
pierwsza i/lub ostania nuta z listy nut | |
1 blok efektów na każdy kanał | |
1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie | |
Typy efektów | |
Chorus | |
Flanger | |
Phaser | |
Overdrive | |
Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus] | |
Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] | |
Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] | |
Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] |
Blofeld to bezkompromisowy syntezator, którego rekomendować już nie trzeba. Wyniki sprzedaży i ogromna popularność mówią same za siebie.
Teraz firma Waldorf prezentuje kolejną odsłonę tego instrumentu - wyposażony w klawiaturę firmy Fatar Blofeld Keyboard "urósł" nie tylko z zewnątrz. Otrzymał nową pamięć wielkości 60 MB, co umożliwia korzystanie z próbek audio i zastępowanie nimi klasycznych oscylatorów. Uzbrojony w ten sposób, Blofeld stał się w pełni samowystarczalnym syntezatorem i quasi-samplerem. Nic tylko zabrać go ze sobą na scenę - w pamięci znajduje się ponad 1000 brzmień, które można dowolnie edytować, dodawać własne próbki i "traktować" je filtrami, obwiedniami, generatorami LFO i całą gamą znakomitych efektów. Kółka Pitchbend i Modulation to oczywista oczywistość w tego typu instrumencie.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
- 60 MB pamięci na próbki,
- 16 częściowy multitimbral,
- Polifonia: max 25 głosów,
- Najwyższej jakości dynamiczna klawiatura z 49 półważonymi klawiszami [4 oktawy] i funkcją Aftertouch,
- Możliwość podłączenia pedału Sustain,
- Wewnętrzny zasilacz sieciowy,
- Kółka Pitchbend i Modulation,
- Synteza typu: Virtual Analog, Wavetable i Sample,
- MIDI In/Out,
- Solidna metalowa obudowa,
- Duży podświetlany wyświetlacz LCD 128x64,
- Ponad 1000 brzmień,
- 3 oscylatory, 2 filtry na głos,
- Modulacja częstotliwościowa dla oscylatorów i filtrów,
- 3 generatory LFO, 4 obwiednie na głos,
- Rozbudowana sekcja modulacyjna,
- Zaawansowany arpeggiator,
- Rozbudowana sekcja efektów,
- Przełącznik oktaw,
- 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
- USB MIDI pracujące na systemach Windows, Mac OSX oraz Linux.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Jak chronić instrument w trakcie podróży?
Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.