OMNITRONIC PEN ONE Aktywny system głośników kolumnowych
EAN/UPC: 4026397718133
Kategoria | Zestawy nagłośnieniowe i nagłośnienie estradowe |
Marka | Omnitronic |
OMNITRONIC PEN ONE Aktywny słupkowy system nagłośnienia
PEN ONE to aktywny system głośnikowy PA z subwooferem dużej mocy z 4-kanałowym mikserem mocy i pełnozakresowym głośnikiem kolumnowym do zastosowań mobilnych. System oferuje trzy wejścia mono (XLR i jack 6,3 mm) dla mikrofonów, instrumentów i źródeł liniowych, jedno wejście stereo (RCA) oraz jedno wejście AUX dla przenośnych odtwarzaczy audio. Wzmacniacz dostarcza moc 350 W i 200 W i oferuje bezprzewodowe połączenie wtykowe dla modułu kolumnowego. Najnowsza technologia Bluetooth 5.0 z obsługą TWS zapewnia szybkie i stabilne połączenia bezprzewodowe ze źródłami dźwięku Bluetooth oraz łączy dwa systemy PEN ONE w celu uzyskania konfiguracji stereo.
Mobilny system głośnikowy PA z DSP, stereo Bluetooth, 550 W
- Wysoce przenośny kolumnowy system PA o mocy 550 W
- Doskonała jakość dźwięku i duży zasięg transmisji
- W pełni funkcjonalny 4-kanałowy mikser cyfrowy
- Zintegrowane przesyłanie strumieniowe dźwięku przez Bluetooth
- Stereofoniczne łącze Bluetooth umożliwiające bezprzewodowe działanie stereo z 2 połączonymi ze sobą systemami
- 12-calowy subwoofer bassreflex ze wzmacniaczami klasy D (350 W + 200 W)
- Głośnik kolumnowy z przetwornikami 8 x 3".
- Cyfrowy procesor sygnałowy 96 kHz, 24 bity
- Ustawienia wstępne DSP: PŁASKIE; DJ; NA ŻYWO
- Sterowanie przez Bluetooth
Zawartość Paczki
- 2 x torba, 1 x rura dystansowa, 1 x przewód zasilający
Zasilanie: 230 V AC, 50 Hz
Pobór mocy: 600 W
Podłączenie zasilania: Wejście sieciowe poprzez złącze IEC (M), wersja montażowa (w zestawie)
Moc: Znamionowa: 350 W RMS LF
Moc znamionowa: 200 W RMS HF
Liczba kanałów: 4
Zakres częstotliwości: 45 - 20000 Hz
Maks. SPL: 125 dB
DSP: Cyfrowy procesor sygnału 96 kHz, 24 bity
Ustawienia wstępne DSP: PŁASKIE; DJ; NA ŻYWO
Kąt rozproszenia: 120° x 16°
Sterowanie: Bluetooth
Bluetooth: Wersja: 5
Nazwa urządzenia Bluetooth: PEN ONE
Obwód: klasa D
Sterowanie: zwarcie; Przepięcie; przegrzać; ogranicznik
Złącza: Wejście: mikrofon/linia przez 3 x 3-pinowe gniazdo XLR/jack 6,35 mm (F) (wersja montażowa)
Wejście: liniowe poprzez wersję montażową RCA (F).
Wejście: linia poprzez gniazdo 3,5 mm (stereo) w wersji do montażu
Wyjście: linia poprzez 3-pinową wersję montażu XLR (M).
Kanały: Kanał wejściowy: 3 x mono z Mic-Line-Hi.Z. przełączanie przez gniazdo kombinowane (XLR/jack), sterowanie kanałami za pomocą pokrętła, 2-pasmowy korektor barwy dźwięku
Kanały wejściowe: 1 x stereo przez złącze RCA lub jack lub Bluetooth, sterowanie kanałami za pomocą pokrętła
Głośnik: Głośnik niskotonowy (12") ok. 30 cm z magnesem ferrytowym
8 x głośnik pełnozakresowy (3") ok. 8 cm z magnesem ferrytowym
Typ głośnika: Głośnik kolumnowy
Rodzaj konstrukcji: Wentylowana
Materiał: MDF (płyta pilśniowa średniej gęstości), 15 mm
Waga: 29,50 kg
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?
Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?
Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?
Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Jak chronić instrument w trakcie podróży?
Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!