OMNITRONIC CM-5300 Club Mikser muzyczny

Numer katalogowy: 10006950
EAN/UPC: 4026397573039
Cena brutto 2 043,00 zł
Cena netto 1 660,98 zł
⏳ Dostępność
Sklep stacjonarny: Brak
Magazyn główny: Wysyłka w 7-14 dni roboczych (magazyn Niemcy) *
szt.
Przewidywane koszty dostawy
Wysyłka tego produktu jest bezpłatna. W przypadku przesyłek gabarytowych może być naliczony inny koszt transportu.
Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio

CM-5300 to wysokiej jakości mikser stereo z bogatym zestawem funkcji dla klubów i licznych mobilnych aplikacji PA. 3 kanały mikrofonowe mają kompresor z jednym pokrętłem, regulowaną funkcję talkover i 3-pasmowy korektor. 5 kanałów stereo jest wyposażonych w elementy sterujące wzmocnieniem, indywidualne mierniki VU, 3-pasmowe korektory zabijania, 100-milimetrowe tłumiki z podwójną szyną i konfigurowalny crossfader. Kanał 1 może być wykorzystywany do sygnałów FOH, kanał 6 ma wejście AUX 3,5 mm. Sekcje wyjściowe stereo i mono mają własne mierniki poziomu, trymery do regulacji maksymalnego poziomu wyjściowego i elektronicznie zbalansowane złącza XLR. Dodatkowo zapewniona jest moc wyjściowa subwoofera z wbudowanym aktywnym zwrotnicą. Mikser może być używany jako jednostka stołowa lub instalowany w szafie.

Profesjonalny 5-kanałowy mikser klubowy

  •     Wysokiej jakości mikser stereo do klubów i wielu mobilnych aplikacji PA
  •     5 kanałów wejściowych stereo z kontrolą wzmocnienia, 3-pasmowy korektor zabicia (+ 12 / -26 dB) i 10-cyfrowy miernik poziomu LED
  •     Wejście Aux na panelu przednim
  •     Tylne wejście stereo FOH dla mikserów scenicznych
  •     Gładkie suwaki wejściowe dla kanałów z dwoma szynami (60 mm / 100 mm)
  •     3 kanały wejściowe mikrofonu ze złączem combo z przodu
  •     Kontrola wzmocnienia, szczytowa dioda LED, 3-pasmowy korektor i włącznik powietrza na kanał mikrofonu
  •     Kompresor z jednym pokrętłem na kanał mikrofonu
  •     2-parametrowy regulowany automatyczny talkover do automatycznej redukcji poziomu muzyki, gdy używany jest mikrofon
  •     W pełni konfigurowalny gładki crossfader z podwójną szyną (45 mm)
  •     Sekcja główna z dwoma oddzielnie sterowanymi wyjściami stereo, wyjście 2 przełączane na mono
  •     10-cyfrowy stereofoniczny miernik poziomu LED, przełączany między obydwoma wyjściami master
  •     Zrównoważone główne wyjścia XLR i niezrównoważone RCA
  •     Dodatkowe wyjście strefy mono (z przełączalnym HPF 80 Hz), które można skierować do magistrali głównej lub kanału 5
  •     10-cyfrowy miernik poziomu LED dla wyjścia strefowego
  •     Wyjście monofonicznego subwoofera ze zintegrowanym aktywnym zwrotnicą (regulacja częstotliwości / poziomu)
  •     Wszystkie wyjścia z elementami sterującymi ustawiania maksymalnego poziomu z tyłu
  •     Regulowane ścieżki wysyłania / powrotu efektów, przypisywane do mikrofonu lub magistrali master
  •     Sekcja PFL z kontrolą PFL / master mix i opcją miksowania / podziału pamięci
  •     Wyjście rekordowe, niezależne od master
  •     Montaż w stojaku, 7 U
  •     Konstrukcja obudowy: (19 ") 48,3 cm montaż w szafie 7 U


Zasilanie: 115/230 V AC, 50/60 Hz

Pobór mocy: 25 W.

Podłączenie zasilania: Wejście sieciowe Złącze IEC (M) wersja montażowa Przewód zasilający z wtyczką bezpieczeństwa (w zestawie)

Zakres częstotliwości: 20-20000 Hz

Stosunek S / N:> 82 dB linii

Konstrukcja obudowy: (19 ") 48,3 cm montaż w szafie 7 U

Szerokość: 48,3 cm

Wysokość: 32,8 cm

Głębokość: 10,6 cm

Waga: 6,00 kg

Wejścia:

MIC 1-3: połączenie balansu XLR / 6,3 mm jack.

LINIA 1-5: RCA L / R

PHONO 1.2: RCA L / R

AUX: gniazdo stereo 3,5 mm

FOH: balans jack 6,3 mm.

FX RETURN: jack 6,3 mm niesymetryczny.

Wyjścia:

MASTER 1.2: Balans XLR L / R, RCA L / R

STREFA: Bal XLR.

SUB: XLR bal.

REC: RCA L / R

FX SEND: jack asymetryczny 6,3 mm.

TELEFONY: jack 6,3 mm niesymetryczny.

Zniekształcenie: 0,05% (linia)

Stosunek S / N:> 82 dB (linia)

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.