Waves Tony Maserati Signature Collection Native, pakiet plug-inów

Numer katalogowy: WAV TMN
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Pakiet plug-inów marki Waves.

VX-1, DRM, ACG, HMX, B72, GTI, GRP.

Tony Maserati to światowej klasy inżynier miksu, zdobywca wielu prestiżowych nagród, współpracujący m.in. z Black Eyed Peas, Beyoncé, Alicia Keys, Jason Mraz, Macy Grey, Sting, David Bowie, Tupac Shakur, Notorious B.I.G., Jay-Z.
Wszyscy ci znakomici artyści zdecydowali się na “magiczny dotyk” Tony'ego – teraz Ty również możesz to zrobić. Ideą Maserati Collection jest dostarczenie szybkich w pracy pluginów dla profesjonalistów.


Jak twierdzą niektórzy recenzenci jest to zestaw angażujący jedynie kreatywną, twórczą półkulę mózgu. Każdy z sześciu procesorów zaprojektowanych przez Maseratiego jest programowym odzwierciedleniem łańcucha high-endowych urządzeń studyjnych używanego przez mistrza do konkretnych zastosowań studyjnych. Dostajemy zatem prosty, intuicyjny interfejs, przy pomocy którego w sposób szybki i precyzyjny uzyskujemy znakomity dźwięk nie marnując połowy czasu poświęconego sesji na dokonywanie ustawień w szeregu urządzeń analogowych.
Waves oferuje unikalną możliwość wirtualnego podglądania pracy jednego z najlepszych współczesnych inżynierów dźwięku.

Tony Maserati na temat GTi Guitar Toner'a: “GTi zostało stworzone z myślą o wszystkich gitarzystach, których podziwiam. Szukałem rozwiązania, które byłoby dobrym punktem startowym do uzyskania ich brzmienia – zaczynając od czystego dźwięku [ustawienie “Clean”] w stylu Elliot'a Smith'a do szerokiego chorusowo rozprzestrzenionego soundu Andy'ego Summers'a z The Police [“Clean Chorus”]. Przy ustawieniu “Heavy” odrobina equalizacji i podbicia poziomu pozwoli Ci przebić brudne dźwięki gitary nawet przez najgęstszą aranżację. “Thick Rhytm” pozwala subtelnie lub mocno ożywić dźwięki gitary rytmicznej, świetnie sprawdza się również z Wurlitzerami i instrumentami dętymi. Ustawienie “Soft Flange” dodaje słyszalną filtrację do nut legato lub długich nut gitary elektrycznej. Moim założeniem było stworzenie efektu do możliwie szerokiego spektrum zastosowań. Dzikie i szalone efekty specjalne też tam są – jeśli tylko ich potrzebujesz!”

CECHY:
  • kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
  • komponenty mono do stereo i stereo,
  • zoptymalizowane zakresy kontroli,
  • rozdzielczość 24bit/96kHz,
  • obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
  • kompatybilny z PC and Mac.

Tony Maserati na temat VX1 Vocal Enhancer'a: “VX1 jest kompaktowym pakietem do pełnej kontroli wokalu. Jeżeli potrzebujesz „wycisnąć” więcej emocji z delikatnego wokalu lub spowodować by wokal został wchłonięty w miks – ten plugin jest dla Ciebie. Preset „Contour 1” daje przestrzeń studia lub małego pomieszczenia; „Contour 2” symuluje pomieszczenie typu „chamber” z odbiciami pre-delay; „Contour 3” jest ustawieniem dedykowanym do szybkiego tempa z małą przestrzenią i dopasowanymi do tempa odbiciami.”

CECHY:
  • kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
  • komponenty mono do stereo i stereo,
  • zoptymalizowane zakresy kontroli,
  • rozdzielczość 24bit/96kHz,
  • obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
  • kompatybilny z PC and Mac.

Tony Maserati na temat DRM Drum Slammer'a: “DRM został zaprojektowany by wspomóc przebijanie transjentów perkusyjnych w gęstych instrumentalnie i wokalnie miksach. Nieważne czy pracujesz z żywymi czy programowanymi bębnami – DRM będzie dobrym punktem startowym dla Twojego miksu.”

CECHY:
  • kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
  • komponenty mono i stereo,
  • zoptymalizowane zakresy kontroli,
  • rozdzielczość 24bit/96kHz,
  • praca z podwójną rozdzielczością bitową,
  • obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
  • kompatybilny z PC and Mac.

Tony Maserati na temat HMX Harmonics Generator'a: “W trybie „Modal” HMX poszerzy spektrum pianina przy użyciu odpowiedniej ilości chorusa by ożywić je w miksie z wokalem, polepszy także prezencję Wurlitzera w nastrojowym kontekście muzycznym. Tryb „Bounce” doda odrobinę reverbu i delaya by wykreować energię i poruszyć dźwięk w balladach lub ożywić go w gęstym funky.”

CECHY:
  • kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
  • komponenty mono do stereo i stereo,
  • zoptymalizowane zakresy kontroli,
  • rozdzielczość 24bit/96kHz,
  • obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
  • kompatybilny z PC and Mac.

Tony Maserati na temat B72 Bass Phattener'a: “B72 ma dwa wyraźnie wyodrębnione zastosowania wynikające z praktyki studyjnej. Przez lata doświadczeń przy pracy z różnymi gatunkami muzycznymi nigdy nie spotkałem się z sytuacją by jeden rodzaj dźwięku lub jeden preset wystarczył dla różnych zastosowań. Wypróbuj ustawienie „DI” na swoim basie elektrycznym lub akustycznym a przekonasz się jak okrągły stanie się dźwięk. Ustawienie „Synth” z kolei stwarza zupełnie inne możliwości oferując dźwięk gęsty, rozprzestrzeniony w stereofonii i oferujący bogaty w harmonię smak. Ten preset „wypełnia” głośniki jak stary Prophet.”

CECHY:
  • kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
  • komponenty mono, mono do stereo i stereo,
  • zoptymalizowane zakresy kontroli,
  • rozdzielczość 24bit/96kHz,
  • obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
  • kompatybilny z PC and Mac.

Tony Maserati na temat ACG Acoustic Guitar Designer'a: “ACG jest komplementarnym narzędziem do kontroli nad poziomem i energią w miksie zróżnicowanych typów gitar akustycznych. Preset „ACG1” pozwala maksymalizować sygnał i wpływać na energię tonów najwyższych i najniższych. „ACG2” ma więcej zaimplementowanej kompresji dla wydobywania subtelnych detali podczas występów na żywo. Obydwa presety mają odpowiednie ustawienia przestrzeni z regulacją poziomu.”

CECHY:
  • kompletny łańcuch procesorów “wszystko w jednym”,
  • komponenty mono do stereo i stereo,
  • zoptymalizowane zakresy kontroli,
  • rozdzielczość 24bit/96kHz,
  • obsługuje formaty RTAS, Audio Suite, VST, AU,
  • kompatybilny z PC and Mac.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Jaki mikrofon do komputera?

Jaki mikrofon do komputera?

Szukasz niezawodnego mikrofonu do komputera, który sprawdzi się w różnych zastosowaniach? Poznaj najnowsze propozycje renomowanych marek i wybierz urządzenie o wielu dodatkowych funkcjonalnościach. Zwróć uwagę nie tylko na same mikrofony, ale także na rozbudowane zestawy słuchawkowe. Zastanów się, który produkt najlepiej odpowiada Twoim oczekiwaniom.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.