Waldorf Lector, wirtualny instrument
EAN/UPC: 4260126381155
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Instrumenty wirtualne |
Marka | Waldorf |
OGÓLNE | |
do 256 głosów polifonii [zależne od mocy obliczeniowej procesora w komputerze] | |
8 częściowy tryb multimode | |
8 niezależnych wyjść stereo | |
automatyka większości parametrów | |
Ponad 100 nowych przebiegów Wavetables stworzonych przez samego Wolfganga Palma | |
oryginalna paleta próbek Wavetable z PPG | |
pełna dostępność oryginalnych barw fabrycznych PPG Wave | |
NA POJEDYNCZY GŁOS | |
2 oscylatory Wavetable | |
odtwarzanie sampli z rozdzielczością 8, 12 - do 32 bitów | |
autentyczny Aliasing PPG Wave 2.2/2.3/2.V | |
możliwość pracy bez Aliasingu | |
filtr dolnoprzepustowy 12dB / 24 dB na oktawę | |
te same filtry co w PPG Wave 2.2/2.3 | |
efekt overdrive za filtrem | |
LFO x1, envelopes x3 | |
emulacja efektu "modulation graininess" do tej pory dostępna tylko w PPG Wave | |
NA POJEDYNCZY PART MULTI | |
Poly, Dual, Quad i Mono [8 głosów] | |
arpeggiator pracujący w trybach | Up, Down, Alternate, Cascade |
możliwość pracy jako PPG Wave 2.2, Wave 2.3 oraz Wave 2.V, | |
4 zakresowy equalizer | |
dostępne są następujące efekty | |
overdrive | |
phaser | |
chorus | |
flanger | |
stereo delay | |
reverb | |
INNE | |
możliwość ładowania sampli za pomocą "drag and drop" lub dedykowanego menu | |
odtwarzanie multisampli za pomocą 8 "partów" Multimode | |
8 filtrów Cutoff / Resonance | |
wierne odzwierciedlenie środowiska analogowego | |
praca w środowisku VST lub AU, PC oraz MAC |
Wystarczy kilka szybkich ustawień, a Lector przemieni dowolny sygnał wejściowy w osobliwe dźwięki i efekty. Lector jest niebywale wszechstronny, do rąk otrzymujesz zestaw narzędzi kształtujących dźwięk, które można wykorzystać na wiele sposobów...
W banku filtrów analizujących sygnał wejściowy dzielony jest nawet na 100 zakresów częstotliwości, których intensywność decyduje o poziomie głośności w takiej samej liczbie filtrów pasmowo-przepustowych w banku filtrów syntezy. Sygnałem wejściowym dla banku filtrów syntezy może być sygnał z wewnętrznego syntezatora 16-głosowego lub dźwięki ze źródła zewnętrznego. To pozwala osiągnąć ciekawe rezultaty, na przykład przy połączeniu linii melodycznej lub sekwencji akordów z artykulacją linii wokalnej lub mowy.
Twórcy Lectora długo i intensywnie poszukiwali elementów, które dodatkowo wyróżnią ten niesamowity wokoder. Właśnie dlatego na ergonomicznym panelu użytkownika można znaleźć specjalne funkcje i nietypowe parametry, które pozwalają dopasować ustawienia nawet w najdrobniejszych szczegółach. Szczególnie w oczy rzuca się legendarny, wielofunkcyjny filtr Waldorfa o nachyleniu 12 db lub 24 dB. Ponadto dostępny jest filtr rozjaśniający, który wygładza sygnał zanim ten nabierze kolorów w wokoderze. Jest to bardzo przydatne w przypadku przetwarzania próbek chóru i głosu. Trójpasmowy korektor służy do podbicia i podcięcia częstotliwości generowanego sygnału.
Wewnętrzny syntezator 16-głosowy posiada dwa oscylatory z typowym zestawem przebiegów, w kształcie sinusa, trójkąta, piły i kwadratowym z regulacją szerokości impulsów, sample&hold i szumem, oraz możliwością użycia pojedynczych próbek bądź złożonych zestawów sampli. Sygnał z wokodera można wzbogacić harmonicznie za pomocą modulacji FM i pierścieniowej. Lector posiada też zestaw typowych efektów do kształtowania sygnałów wokodera - znajdziemy tu lampowy overdrive, efekt tranzystorowego zniekształcenia i przycięcia szczytów sygnału, sześciogłosowy chorus / flanger, synchronizowany do tempa delay stereo oraz realistyczny pogłos.
FUNKCJE:
- 3-100 pasmowy wokoder,
- Regulacja zakresu w banku filtrów analizy,
- Regulacja przesunięcia i modulacja LFO w banku filtrów syntezy,
- 3-pasmowy korektor z regulacją pasma środkowego,
- Indywidualna kompresja dla sygnału mowy i sygnału nośnego (Speech i Carrier),
- Funkcja detektora Voiced/Unvoiced,
- Efekt overdrive (charakterystyki Tube, Diode, Clip),
- Efekt Stereo Chorus / Flanger, 2 - 6 stopni,
- Linia opóźniająca z synchronizacją do tempa (Stereo Delay),
- Pogłos,
- Wejście sidechain (dla wersji VST 3 i Audio Unit),
- Wtyczka Carrier (VST 2).
16-GŁOSOWY SYNTEZATOR (DLA KAŻDEGO GŁOSU):
- Przebieg polifoniczny, monofoniczny lub dowolny,
- 2 oscylatory, przebiegi sinus, trójkąt, piłokształtny, impulsowy z modulacją szerokości impulsu, sample&hold, szum, odtwarzanie pojedynczych próbek i multi-sampli,
- Modulacja FM,
- Modulacja pierścieniowa,
- Portamento / Glissando,
- 1 Filtr z ustawieniami do wyboru: dolno-przepustowy, pasmowo-przepustowy, górno-przepustowy, wycinający Notch (12dB i 24dB), wygładzający (whitening),
- 1 LFO z synchronizacją, przebiegi sinus, trójkątny, piłokształtny, kwadratowy, sample&hold, szum,
- 2 obwiednie: Attack i Release (atak, zwolnienie).
Wymagania systemowe
WINDOWS:
- System Windows XP lub nowszy,
- Procesor Intel Pentium 3, 1 GHz lub lepszy,
- AMD Athlon, 800 MHz lub lepszy,
- 100 MB wolnej przestrzeni na dysku twardym,
- Oprogramowanie nadrzędne z VST 2.0, obsługujące instrumenty wirtualne, np. Cubase VST 5.0, Cubase SX/SL, Nuendo 1.5 lub lepsze,
- Komputer PC wyposażony adekwatnie do wymagań programu hostującego dla VST,
- Połączenie z Internetem do aktywacji licencji (licencję można przetransferować na klucz USB e-licencer).
MAC:
- System Mac OS X 10.4 lub nowszy,
- Dowolny komputer Macintosh z procesorem Intel,
- 100 MB wolnej przestrzeni na dysku twardym,
- Aplikacja kompatybilna z VST 2.0, w rodzaju Cubase 4, Nuendo 4 lub lepsza,
- Aplikacja kompatybilna z VST 3.0 z obsługą trybu sidechain, np. Cubase 5, Nuendo 5 lub lepsza,
- Aplikacja kompatybilna z AudioUnit 2.0 z obsługą trybu sidechain, np. Apple Logic,
- Komputer Macintosh wyposażony adekwatnie do wymagań programu hostującego,
- Połączenie z Internetem do aktywacji licencji (licencję można przetransferować na klucz USB e-licencer).
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Ukulele cena, instrument. Jakie pierwsze ukulele? Ranking ukulele 2021
Artykuł przeznaczony jest dla osób pragnących rozpocząć swoją przygodę z ukulele oraz początkujących muzyków. Skupie się tu na kryteriach takich jak ukulele cena, jaki instrument wybrać i dlaczego, oraz jakie akcesoria będą nam potrzebne. Czyli na co zwrócić uwagę przy zakupie ukulele ze średniej i niższej półki cenowej.
Taniec w chmurce - efekt gęstego dymu unoszącego się tuż nad podłogą
Wyprawiasz wesele i chcesz, aby pierwszy taniec był naprawdę
niezapomniany? A może jesteś odpowiedzialny za organizację eventów
tanecznych i zależy Ci na tym, aby zapewnić uczestnikom wyjątkowe
efekty? W obu przypadkach świetnym rozwiązaniem będzie taniec w chmurach! Jak jednak wywołać efekt gęstego dymu unoszącego się tuż
nad podłogą?
Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?
Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?
Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?
Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.