Waldorf Edition, zestaw plug-inów

Numer katalogowy: Waldorf Edition
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Wymagania Sprzętowe Pakietu Waldorf Edition
KOMPUTER PC
Procesor Pentium III / AMD Athlon 600 lub szybszy
System operacyjny Windows 2000 / XP
64 MB pamięci RAM
Program host VST 2.0, jak Cubase VST 5.0 lub nowszy
Cubase SX/SL
Nuendo 1.5 lub nowszy
Komputer spełniający wymagania programu-hosta
KOMPUTER MAC
Procesor G4 Power PC 400 MHz lub szybszy/Intel CoreSolo 1.5 GHz lub szybszy
System operacyjny Mac OS X 10.3.9 lub nowszy/system operacyjny Mac OS X 10.4 lub nowszy
128 MB pamięci RAM
Program host VST 2.0, jak Cubase VST 5.0 lub nowszy
Cubase SX/SL
Nuendo 1.5 lub nowszy, lub program host Audio Unit 2.0, jak Apple Logic czy Garage Band
Komputer spełniający wymagania programu-hosta
Zestaw plug-inów marki Waldorf.

Waldorf Edition to pakiet trzech najlepiej sprzedających się syntezatorów i efektów programowych dostosowanych do wymagań najnowszych programów-hostów VST i AudioUnit. W skład pakietu wchodzą: nagrodzony syntezator PPG Wave 2.V, moduł perkusyjny Attack i filtr D-Pole - wszystkie dostosowane do pracy na komputerach PC i MacIntosh. Wersje przeznaczone dla komputerów MacIntosh opracowano zarówno pod kątem współpracy z procesorami Power PC, jak i procesorami firmy Intel.


Instrumenty i Plug-iny Wchodzące w Skład Pakietu Waldorf Edition

PPG Wave 2.V
PPG Wave 2.V to reinkarnacja kultowego instrumentu, który narodził się w roku 1982 i nadal żyje we wnętrzach nowoczesnych komputerów PC i MacIntosh jako instrument VST i Audio Unit.
Instrumenty z serii Wave 2 były pierwszymi cyfrowymi syntezatorami korzystającymi z syntezy WaveTable i wyposażonymi w filtry analogowe. Stanowiły one rewolucję zarówno pod względem brzmienia, jak i samej jego koncepcji, a najciekawszą funkcją instrumentów była możliwość przemiatania 64 fal zamkniętych w tablicach.
Wewnątrz 32 tablic WaveTable dostępnych w instrumentach PPG Wave zapisano niemal 2 000 fal, dzięki temu paleta brzmieniowa była zdecydowanie szersza i żywsza niż w typowych instrumentach analogowych lat 80. XX wieku wytwarzających klasyczne przebiegi, jak sinus, prostokąt czy trójkąt. Z tego też powodu instrumenty PPG były unikalne, a ich brzmienie rozpoznawalne.
Teraz to ekskluzywne brzmienie przywrócono do życia jako element programowego studia dostępny dla użytkowników programów-hostów VST i Audio Unit. Wyjścia instrumentu pojawiają się bezpośrednio w mikserze aplikacji, dzięki czemu można okraszać je efektami czy korygować z pomocą korektora w taki sam sposób, jak ma to miejsce z innymi sygnałami audio. Komunikaty MIDI trafiają bezpośrednio do wejść MIDI PPG Wave 2.V bez konieczności przekładania kabli czy korzystania z dodatkowych interfejsów, jak to miało miejsce w tradycyjnym studiu.
Polifonia instrumentu zależy od mocy obliczeniowej procesora komputera. Jednocześnie można otworzyć do 8 instancji PPG Wave 2.V, z których każda dysponuje 8-częściowym multitimbral dając tym samym ogromne możliwości kreacji przestrzeni dźwiękowych. Dodatkowe funkcje są dostępne z pomocą nowego okna graficznego dającego dostęp do prostej edycji parametrów obwiedni, generatorów czy parametrów filtracji.
Kombinacja nowoczesnego oprogramowania z niezwykłym potencjałem brzmieniowym PPG Wave zaowocowało powstaniem unikalnego instrumentu cechującego się indywidualizmem i dającego użytkownikowi wiele radości. Taki właśnie jest PPG Wave 2.V.

CECHY:
  • 8-częściowy multitimbral,
  • 32 tablice WaveTable, każda z 64 falami,
  • 2 oscylatory na głos,
  • Filtr dolnoprzepustowy z funkcją emfazy,
  • 1 LFO,
  • 3 generatory obwiedni [2 x ADSR, 1 x AD],
  • Reakcja na dynamikę [Velocity] i Aftertouch,
  • Interfejs graficzny pozwalający na prostą edycję parametrów obwiedni, generatorów i sekcji filtracji,
  • Polifonia uzależniona od mocy obliczeniowej procesora,
  • Możliwość kontroli parametrów w czasie rzeczywistym i ich automatyzacji przez MIDI,
  • Możliwość jednoczesnego uruchomienia do 8 instancji [uzależniona od mocy obliczeniowej procesora],
  • Możliwość zapisu wszystkich ustawień wewnątrz sesji [uzależniona od wykorzystywanego programu-hosta],
  • Funkcja renderingu [uzależniona od wykorzystywanego programu-hosta].

Wersje Demonstracyjne
PPG Wave 2.V Demo dla komputerów PC [plik .ZIP 1,2 MB]
PPG Wave 2.V Demo dla komputerów MacIntosh [plik .BIN 939 kB]

Waldorf Attack
Waldorf AttackAttack to syntezator perkusyjny wytwarzający dźwięki na podstawie algorytmów wirtualnej syntezy analogowej. Integruje on brzmienie klasycznych instrumentów analogowych z lat 80. XX wieku i elektronicznych brzmień klubowych lat 90. z wirtualnymi programami-hostami XXI wieku. Wszystkie dźwięki są wytwarzane w czasie rzeczywistym, a przez to istnieje możliwość bezpośredniego dostrajania parametrów i sprawowania kompleksowej kontroli nad brzmieniem. Attack dysponuje 24 instrumentami dostępnymi w obrębie jednego zestawu perkusyjnego, który zajmuje na klawiaturze obszar dwóch oktaw. Architektura brzmienia jest niezwykle elastyczna i sprosta wysokim wymaganiom stawianym przed syntezatorami firmy Waldorf.
Źródłem dźwięku są tu dwa oscylatory wytwarzające zarówno klasyczne fale analogowe, jak i trzy różne próbki pomocne przy tworzeniu barw hi-hatu i talerzy. Dodatkowymi modułami odpowiedzialnymi za wzbogacanie brzmienia o charakterystyczną metaliczność są moduły modulatora pierścieniowego i modulatora częstotliwości. Ponadto ulokowano tu moduł „Crack”, który zajmuje się reprodukcją autentycznie brzmiących, analogowych barw typu Hand Clap.
Attack dysponuje również rozbudowaną sekcją filtracji z sześcioma typami filtrów, niezwykle wydatnym rezonansem aż do samowzbudzenia oraz możliwością przesterowania do +52 dB. Do dyspozycji mamy ponadto dwa generatory obwiedni, które mogą sterować odstrojeniem oscylatorów, poziomem modulacji FM, częstotliwością odcięcia filtracji oraz poziomem głośności. Przed 6 wyjściami stereo, które łączą instrument ze światem cyfrowym, zapięto dwie linie opóźniające z funkcją modulacji.
Pełna integracja z programami-hostami oznacza, że wszystkie parametry mogą być sterowane z pomocą komunikatów MIDI, dzięki czemu bez najmniejszych problemów można uzyskać dynamiczne zmiany brzmienia. Ale na tym nie koniec. W obrębie każdego zestawu perkusyjnego można zapisać do 12 dźwięków melodycznych, dzięki czemu daje się tworzyć nie tylko przejścia na tom tomach, partie congo i inne patterny perkusyjne, ale również ścieżki basowe, melodie i inne dźwięki sekwencyjne. Attack pozwala zatem na tworzenie kompletnych sekwencji bez konieczności korzystania z dodatkowych instrumentów.

CECHY:
  • Wirtualna synteza analogowa,
  • 36 zestawów perkusyjnych i ponad 850 dźwięków perkusyjnych,
  • 24 dźwięki perkusyjne na jeden zestaw,
  • Możliwość grania polifonicznych partii basowych i solowych,
  • 64-głosowa polifonia w ramach pojedynczej instancji [uzależniona od mocy obliczeniowej procesora],
  • 2 linie opóźniające z funkcją modulacji i możliwością synchronizacji z tempem,
  • 6 wyjść stereo,
  • Możliwość sterowania wszystkimi parametrami z pomocą komunikatów MIDI lub mechanizmów automatyki udostępnianych przez program-host.

BUDOWA TORU SYNTEZY:
  • 2 oscylatory, każdy może wytwarzać następujące przebiegi:
  • trójkątny,
  • sinusoidalny,
  • prostokątny,
  • piłokształtny,
  • sample&hold,
  • szum,
  • closed hi-hat,
  • open hi-hat,
  • crash cymbal.
  • Modulator częstotliwości,
  • Modulator pierścieniowy,
  • Moduł „Crack” wytwarzający autentycznie brzmiące, analogowe barwy Hand Clap,
  • Filtr z przełączaną charakterystyką dający dostęp do 6 typów filtracji i wydajnego rezonansu aż do samowzbudzenia.
Dostępne typy filtracji:
  • dolnoprzepustowa,
  • pasmowo-przepustowa,
  • górnoprzepustowości,
  • korekcja małych i dużych częstotliwości.
Możliwość przesterowania o +52 dB,
LFO modulujący parametry filtra z możliwością synchronizacji z tempem,
2 bardzo szybkie generatory obwiedni z regulowanym zboczem sterujące: wysokością dźwięku, wielkością modulacji FM, poziomem głośności oscylatora 2, częstotliwością odcięcia filtracji i poziomem głośności.

  • Waldorf D-Pole
Waldorf D-PoleFirma Waldorf jest znana w branży jako twórca innowacyjnych syntezatorów, wśród których należy wymienić choćby: MicroWave, awangardowy Wave czy klasyczny, analogowy Pulse. Wszystkie te instrumenty cechuje unikalna, ciepła, analogowa charakterystyka filtrów, dzięki której są one rozpoznawalne i cenione. Pierwszym, całkowicie cyfrowym instrumentem firmy Waldorf był model MicroWave II, w którym osiągnięto to, co do tej pory nie było możliwe: filtr cyfrowy pracował dokładnie tak samo jak jego analogowy odpowiednik dając jednocześnie o wiele większe możliwości.
D-Pole to niezwykle muzykalny filtr wykonany w postaci plug-inu, który dysponuje takimi samymi możliwościami, jak jego odpowiednik sprzętowy. Dzięki temu nic nie stoi na przeszkodzie, aby filtrować wokal korzystając z 5 typów filtracji czy przekształcić prostą pętlę akustyczną w mocny groove taneczny przy użyciu LFO, który daje się sprzęgnąć z tempem podawanym przez program-host. Można też dodać przester do partii gitarowej, a nawet uzyskać charakterystyczne, modulowane z pomocą modulatora pierścieniowego brzmienie, które następnie można przepuścić przez stereofoniczną linię opóźniająca w celu dalszych eksperymentów. D-Pole pozwala tworzyć zupełnie nowe efekty dźwiękowe w ciągu kilku sekund, dzięki możliwości sterowania parametrami w czasie rzeczywistym. Wszystkie istotne parametry dają się zautomatyzować, a ustawienia można zapisać jako pojedyncze programy lub banki.
D-Pole to niezwykle kreatywne narzędzie dające bezmiar możliwości!

  • Cechy
MODUŁ FILTRA:
  • Częstotliwość od 0 Hz do ponad 17 kHz,
  • Rezonans aż do samowzbudzenia,
  • 5 typów filtracji: dolnoprzepustowa, pasmowo-przepustowa, górnoprzepustowa, wierzchołkowa, rezonansowa,
  • Nachylenie zbocza: 12 lub 24 dB/okt.

MODUŁ WZMACNIACZA:
  • Przesterowanie do 52 dB,
  • Regulowane parametry: Volume, Panning, Delay Mix.

MODUŁ LFO:
  • Częstotliwość generowanego przebiegu do 7 kHz,
  • Generowane przebiegi: sinus, trójkąt, piła,
  • Możliwość dodatniej lub ujemnej modulacji częstotliwości odcięcia, panoramy, częstotliwości przebiegu wytwarzanego przez oscylator.

MODUŁ ENVELOPE FOLLOWER:
  • Regulowana faza Decay,
  • Możliwość dodatniej lub ujemnej modulacji częstotliwości odcięcia filtracji.

MODUŁ DELAY:
  • Czas opóźnienia do 2 000 ms,
  • Funkcja synchronizacji z tempem,
  • Sprzężenie zwrotne do 100%,
  • Funkcja tłumienia.

MODUŁ OSCYLATORA:
  • Modulator pierścieniowy,
  • Częstotliwości generowanych przebiegów do 7 kHz,
  • Wytwarzane przebiegi: sinus, trójkąt, piła.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Domówka - jakie światło imprezowe do domu?

Domówka - jakie światło imprezowe do domu?

Planujesz domówkę i zastanawiasz się nad odpowiednim oświetleniem swojego przyjęcia? Postaw na światło imprezowe, które będzie doskonałym tłem do szalonej zabawy w gronie znajomych! Możesz zastosować lampy z efektem disco, migające stroboskopy lub dyskotekowe kule. Daj się ponieść własnej inwencji i zaskocz swoich znajomych niebanalnym oświetleniem! 

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.