Waldorf Blofeld, syntezator analogowy white
EAN/UPC: 4260126380073
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Keyboardy i Syntezatory |
Marka | Waldorf |
Specyfikacja | |
Maksymalnie 25 głosów polifonii | |
16-kanałowy multitimbral | |
Ponad 1000 brzmień | |
Solidna, metalowa obudowa, | |
7 metalowych gałek „bez końca” [endless] | |
5 przycisków | |
Dioda LED wskazująca aktywność MIDI | |
Gałka głośności | |
Przycisk zasilania sieciowego Power | |
Wyjście Stereo | |
Wyjście słuchawkowe | |
Wejście MIDI In | |
Wyświetlacz graficzny | |
128 x 64 pikseli | |
monochromatyczny | |
białe podświetlenie LED | |
Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out | |
korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera | |
Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy | |
Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy | |
Zewnętrzny zasilacz sieciowy | |
Made in Germany | |
NA KAŻDY GŁOS | |
3 oscylatory | |
Modele oscylatorów | |
Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany parametr Brilliance] | |
Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance | |
Trójkątny | |
Sinusoidalny | |
Fale Wavetable | |
Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance | |
Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brill | |
Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2 | |
Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami | |
Synchronizacja oscylatorów | |
Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2 | |
Generator szumu z wyborem rodzaju | |
2 niezależne filtry Multi Mode | |
Filtr FM | |
Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji] | |
Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB | |
Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB | |
Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB | |
Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB | |
Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne] | |
Dolnoprzepustowy filtr PPG | |
Parametr „Drive”-2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych | |
Clip | |
Hard | |
Medium | |
Soft | |
Sine Shaper | |
itd. | |
Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana | |
Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio | |
Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI | |
Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku | |
Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji | |
Modulacja wysokości dźwięku | |
Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa | |
Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu | |
Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra | |
Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa | |
Pan 1 / 2 modulacja | |
Modulacja wzmacniacza | |
4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami | |
3 modulatory LFO | |
synchronizowane z zegarem MIDI Clock | |
uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu] | |
monofoniczne LFO | |
parametr Keytrack | |
4 obwiednie z wyborem typu | |
Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię | |
ADSR | |
ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack] | |
Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2) | |
Pętla na wszystkie fazy obwiedni | |
Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono | |
NA KAŻDY KANAŁ | |
Zaawansowany Arpeggiator | |
Tryby Hold i One Shot | |
Synchronizowany do zegara MIDI Clock | |
Kierunek góra, dół, losowy | |
Zakres maksymalnie do 10 oktaw | |
Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut | |
Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków] | |
Parametry programowane na każdy krok | |
akcent | |
czas | |
długość | |
glide wł/wył | |
pauza | |
akord | |
poprzednia nuta | |
losowo nie z listy nut | |
1 blok efektów na każdy kanał | |
1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie | |
Typy efektów | |
Chorus | |
Flanger | |
Phaser | |
Overdrive | |
Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus] | |
Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] | |
Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] | |
Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] |
Silnik, na którym opiera się synteza Blofelda, został ukryty pod całkowicie stalową i bardzo solidną obudową. Blofeld zapewnia tak samo mięsisty i bogaty dźwięk, do jakiego przyzwyczaili się dotychczasowi użytkownicy Waldorfa posiadający inne modele tej marki: Pulse, Q, Q+, Micro Q, Microwave, Microwave II/XT, a także Wave.
Czy brzmienia naprawdę są tak niesamowite? Tak! Blofeld jest nie tylko zdolny do tworzenia ciepło brzmiących dźwięków analogowych, znanych z syntezatorów linii Q, ale także posiada „silnik” wavetable, czyli taki, jak jego poprzednicy ze słowem „Wave” w nazwie.
Ten unikalny typ syntezy oparty jest na rewolucyjnym syntezatorze z lat 80-tych – PPG Wave. Jeśli usłyszysz Blofelda po raz pierwszy, od razu rozpoznasz te ostre i agresywne brzmienia, które były integralną częścią tak wielu światowych hitów. Teraz możesz ponownie usłyszeć je w najnowszych produkcjach. Dlaczego więc także i Ty nie spróbowałbyś tych brzmień? Teraz dodatkowo po zainstalowaniu opcjonalnego rozszerzenia WALDORF License SL punktem wyjścia dla nowych barw mogą być sample dostarczone wraz z rozszerzeniem jak również Twoje własne kolekcje.
To niesamowite uczucie zdawać sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach tak skomplikowana technologia mieści się w tak małym, a na dodatek ładnym opakowaniu. Co więcej, cena Blofelda jest tak nieprawdopodobnie niska, że kilka lat temu nikt nie byłyby w stanie sobie tego wyobrazić! Nie wspominając już o tym, że Blofeld produkowany jest w Niemczech!
PRZYKŁADY DŹWIĘKOWE:
- Blofeld i Attack: Blob [3.7 MB],
- Arpeggio w akcji: Distarping [2.3MB],
- Ekstremalne ustawienia parametru "Drive": Pickup [5.7MB],
- Dźwięk wavetable plus arpeggio z filtrem pasmowo-przepustowym: Bloland [5 MB],
- Efekt portamento: Vangelibells [1.2 MB],
- Kolejny przykład stosowania parametru "Drive": Blomares [5.7 MB],
- Dźwięk wavetable: Fading [1.8 MB],
- Blofeld i Stylus RMX: Blonotes [2.5 MB].
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
- Bezkonkurencyjna cena,
- Made in Germany,
- Solidna, metalowa obudowa,
- 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
- Wyświetlacz graficzny 128 x 64 pikseli, monochromatyczny, białe podświetlenie LED,
- 1000 brzmień,
- 3 oscylatory na każdy głos,
- Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami,
- Wszystkie modele oscylatorów z syntezatorów z serii „Q”,
- Wszystkie fale wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk”,
- 2 niezależne filtry Multi Mode na każdy głos,
- Filtr FM,
- Parametr „Drive” - 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych,
- 3 modulatory LFO na każdy głos,
- 4 obwiednie na każy głos,
- Zaawansowany Arpeggiator,
- Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków],
- Możliwość ładowania własnych sampli po zainstalowaniu Waldorf License SL.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.