Waldorf Blofeld Keyboard white, Keyboard
EAN/UPC: 4260126380080
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Keyboardy i Syntezatory |
Marka | Waldorf |
Specyfikacja | |
60 MB pamięci na próbki [nowość!], | |
Najwyższej jakości klawiatura z 49 półważonymi klawiszami, Velocity oraz Aftertouch [nowość!], | |
Wewnętrzny zasilacz sieciowy [nowość!], | |
Kółka Pitchbend i Modulation [nowość!], | |
Maksymalnie 25 głosów polifonii, | |
16-kanałowy multitimbral, | |
Ponad 1000 brzmień, | |
Solidna, metalowa obudowa, | |
7 metalowych gałek „bez końca” [endless], | |
Przełącznik oktaw [nowość!], | |
Możliwość podłączenia pedału Sustain [nowość!], | |
Dioda LED wskazująca aktywność MIDI | |
Gałka głośności | |
Przycisk zasilania sieciowego Power | |
Wyjście Stereo | |
Wyjście słuchawkowe | |
Wejście MIDI In | |
Wyświetlacz graficzny | |
128 x 64 pikseli | |
monochromatyczny | |
białe podświetlenie LED | |
Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out | |
korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera | |
Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy | |
Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy | |
3 oscylatory | |
Modele oscylatorów | |
Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany parametr Brilliance] | |
Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance | |
Trójkątny | |
Sinusoidalny | |
Fale Wavetable | |
Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance | |
Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brill | |
Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2 | |
Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami | |
Synchronizacja oscylatorów | |
Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2 | |
Generator szumu z wyborem rodzaju | |
2 niezależne filtry Multi Mode | |
Filtr FM | |
Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji] | |
Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB | |
Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB | |
Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB | |
Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB | |
Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne] | |
Dolnoprzepustowy filtr PPG | |
Parametr „Drive” - 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych | |
Clip | |
Hard | |
Medium | |
Soft | |
Sine Shaper | |
itd. | |
Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana | |
Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio | |
Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI | |
Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku | |
Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji | |
Modulacja wysokości dźwięku | |
Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa | |
Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu | |
Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra | |
Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa | |
Pan 1 / 2 modulacja | |
Modulacja wzmacniacza | |
4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami | |
3 modulatory LFO | |
synchronizowane z zegarem MIDI Clock | |
uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu] | |
monofoniczne LFO | |
parametr Keytrack | |
4 obwiednie z wyborem typu | |
Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię | |
ADSR | |
ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack] | |
Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2) | |
Pętla na wszystkie fazy obwiedni | |
Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono | |
Na każdy kanał | |
Zaawansowany Arpeggiator | |
Tryby Hold i One Shot | |
Synchronizowany do zegara MIDI Clock | |
Kierunek góra, dół, losowy | |
Zakres maksymalnie do 10 oktaw | |
Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut | |
Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków] | |
Parametry programowane na każdy krok | |
akcent | |
czas | |
długość | |
glide wł/wył | |
pauza | |
akord | |
poprzednia nuta | |
losowo nie z listy nut | |
pierwsza i/lub ostania nuta z listy nut | |
1 blok efektów na każdy kanał | |
1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie | |
Typy efektów | |
Chorus | |
Flanger | |
Phaser | |
Overdrive | |
Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus] | |
Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] | |
Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] | |
Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] |
Blofeld to bezkompromisowy syntezator, którego rekomendować już nie trzeba. Wyniki sprzedaży i ogromna popularność mówią same za siebie.
Teraz firma Waldorf prezentuje kolejną odsłonę tego instrumentu - wyposażony w klawiaturę firmy Fatar Blofeld Keyboard "urósł" nie tylko z zewnątrz. Otrzymał nową pamięć wielkości 60 MB, co umożliwia korzystanie z próbek audio i zastępowanie nimi klasycznych oscylatorów. Uzbrojony w ten sposób, Blofeld stał się w pełni samowystarczalnym syntezatorem i quasi-samplerem. Nic tylko zabrać go ze sobą na scenę - w pamięci znajduje się ponad 1000 brzmień, które można dowolnie edytować, dodawać własne próbki i "traktować" je filtrami, obwiedniami, generatorami LFO i całą gamą znakomitych efektów. Kółka Pitchbend i Modulation to oczywista oczywistość w tego typu instrumencie.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
- 60 MB pamięci na próbki,
- 16 częściowy multitimbral,
- Polifonia: max 25 głosów,
- Najwyższej jakości dynamiczna klawiatura z 49 półważonymi klawiszami [4 oktawy] i funkcją Aftertouch,
- Możliwość podłączenia pedału Sustain,
- Wewnętrzny zasilacz sieciowy,
- Kółka Pitchbend i Modulation,
- Synteza typu: Virtual Analog, Wavetable i Sample,
- MIDI In/Out,
- Solidna metalowa obudowa,
- Duży podświetlany wyświetlacz LCD 128x64,
- Ponad 1000 brzmień,
- 3 oscylatory, 2 filtry na głos,
- Modulacja częstotliwościowa dla oscylatorów i filtrów,
- 3 generatory LFO, 4 obwiednie na głos,
- Rozbudowana sekcja modulacyjna,
- Zaawansowany arpeggiator,
- Rozbudowana sekcja efektów,
- Przełącznik oktaw,
- 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
- USB MIDI pracujące na systemach Windows, Mac OSX oraz Linux.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Jak chronić instrument w trakcie podróży?
Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.