Waldorf Blofeld black, syntezator analogowy
EAN/UPC: 4260126380103
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Keyboardy i Syntezatory |
Marka | Waldorf |
Specyfikacja | |
Maksymalnie 25 głosów polifonii | |
16-kanałowy multitimbral | |
Ponad 1000 brzmień | |
Solidna, metalowa obudowa, | |
7 metalowych gałek „bez końca” [endless] | |
5 przycisków | |
Dioda LED wskazująca aktywność MIDI | |
Gałka głośności | |
Przycisk zasilania sieciowego Power | |
Wyjście Stereo | |
Wyjście słuchawkowe | |
Wejście MIDI In | |
Wyświetlacz graficzny | |
128 x 64 pikseli | |
monochromatyczny | |
białe podświetlenie LED | |
Złącze USB dla komunikacji MIDI In / Out | |
korzysta ze standardowych driverów USB MIDI wspieranych przez system operacyjny komputera | |
Minimum Windows ME, zalecany Windows XP lub nowszy | |
Minimum Mac OS X 10.2, zalecany Mac OS X 10.3 lub nowszy | |
Zewnętrzny zasilacz sieciowy | |
Made in Germany | |
NA KAŻDY GŁOS | |
3 oscylatory | |
Modele oscylatorów | |
Impulsowy z możliwością regulacji szerokości impulsu [regulowany parametr Brilliance] | |
Piłokształtny z regulowanym parametrem Brilliance | |
Trójkątny | |
Sinusoidalny | |
Fale Wavetable | |
Q Alt 1 i Alt 2 Wavetable z regulowanym parametrem Brilliance | |
Wszystkie fale Wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk” z regulowanym parametrem Brill | |
Wybór fal Wavetable dla oscylatora 1 i 2 | |
Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami | |
Synchronizacja oscylatorów | |
Modulator pierścieniowy dla Osc 1 / 2 | |
Generator szumu z wyborem rodzaju | |
2 niezależne filtry Multi Mode | |
Filtr FM | |
Rezonans [ze zdolnością do samooscylacji] | |
Dolnoprzepustowy 24 dB / 12 dB | |
Pasmowo-przepustowy 24 dB / 12 dB | |
Górnoprzepustowy 24 dB / 12 dB | |
Wierzchołkowy 24 dB / 12 dB | |
Grzebieniowy [sprzężenie dodatnie lub ujemne] | |
Dolnoprzepustowy filtr PPG | |
Parametr „Drive”-2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych | |
Clip | |
Hard | |
Medium | |
Soft | |
Sine Shaper | |
itd. | |
Matryca modulacyjna z 16 oknami, dowolnie programowana | |
Szybkość modulacji daleko wybiegająca poza zasięg audio | |
Źródła modulacji – wszystkie wewnętrzne źródła plus różne komunikaty MIDI | |
Cel modulacji – niemalże wszystkie parametry dźwięku | |
Wstępnie skonfigurowane cele modulacji z wybieranymi źródłami modulacji | |
Modulacja wysokości dźwięku | |
Oscylator 1 / 2 / 3 modulacja częstotliwościowa | |
Oscylator 1 / 2 / 3 regulacja szerokości impulsu | |
Filtr 1 / 2 modulacja odcięcia filtra | |
Filtr 1 / 2 modulacja częstotliwościowa | |
Pan 1 / 2 modulacja | |
Modulacja wzmacniacza | |
4 modyfikatory transformujące źródła modulacji z różnymi algorytmami | |
3 modulatory LFO | |
synchronizowane z zegarem MIDI Clock | |
uruchamiane z każdym naciśnięciem klawisza [regulowana faza startu] | |
monofoniczne LFO | |
parametr Keytrack | |
4 obwiednie z wyborem typu | |
Pojedyncze / ponowne wyzwalanie na każdą obwiednię | |
ADSR | |
ADS1DS2R [2 fazy parametru Decay/Sustain plus regulowany parametr Attack] | |
Pętla S1S2 [pętla pomiędzy Sustain 1 i 2) | |
Pętla na wszystkie fazy obwiedni | |
Tryby Poly, Mono, Dual lub Unisono | |
NA KAŻDY KANAŁ | |
Zaawansowany Arpeggiator | |
Tryby Hold i One Shot | |
Synchronizowany do zegara MIDI Clock | |
Kierunek góra, dół, losowy | |
Zakres maksymalnie do 10 oktaw | |
Różne metody modyfikowania kierunku sortowania nut | |
Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków] | |
Parametry programowane na każdy krok | |
akcent | |
czas | |
długość | |
glide wł/wył | |
pauza | |
akord | |
poprzednia nuta | |
losowo nie z listy nut | |
1 blok efektów na każdy kanał | |
1 globalny blok efektów na wszystkie kanały jednocześnie | |
Typy efektów | |
Chorus | |
Flanger | |
Phaser | |
Overdrive | |
Triple FX [S&H, Ring Modulation, Chorus] | |
Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] | |
Clocked Delay [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] | |
Pogłos [dostępny tylko w globalnym bloku efektów] |
Silnik, na którym opiera się synteza Blofelda, został ukryty pod całkowicie stalową i bardzo solidną obudową. Blofeld zapewnia tak samo mięsisty i bogaty dźwięk, do jakiego przyzwyczaili się dotychczasowi użytkownicy Waldorfa posiadający inne modele tej marki: Pulse, Q, Q+, Micro Q, Microwave, Microwave II/XT, a także Wave.
Czy brzmienia naprawdę są tak niesamowite? Tak! Blofeld jest nie tylko zdolny do tworzenia ciepło brzmiących dźwięków analogowych, znanych z syntezatorów linii Q, ale także posiada „silnik” wavetable, czyli taki, jak jego poprzednicy ze słowem „Wave” w nazwie.
Ten unikalny typ syntezy oparty jest na rewolucyjnym syntezatorze z lat 80-tych – PPG Wave. Jeśli usłyszysz Blofelda po raz pierwszy, od razu rozpoznasz te ostre i agresywne brzmienia, które były integralną częścią tak wielu światowych hitów. Teraz możesz ponownie usłyszeć je w najnowszych produkcjach. Dlaczego więc także i Ty nie spróbowałbyś tych brzmień? Teraz dodatkowo po zainstalowaniu opcjonalnego rozszerzenia WALDORF License SL punktem wyjścia dla nowych barw mogą być sample dostarczone wraz z rozszerzeniem jak również Twoje własne kolekcje.
To niesamowite uczucie zdawać sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach tak skomplikowana technologia mieści się w tak małym, a na dodatek ładnym opakowaniu. Co więcej, cena Blofelda jest tak nieprawdopodobnie niska, że kilka lat temu nikt nie byłyby w stanie sobie tego wyobrazić! Nie wspominając już o tym, że Blofeld produkowany jest w Niemczech!
PRZYKŁADY DŹWIĘKOWE:
- Blofeld i Attack: Blob [3.7 MB],
- Arpeggio w akcji: Distarping [2.3MB],
- Ekstremalne ustawienia parametru "Drive": Pickup [5.7MB],
- Dźwięk wavetable plus arpeggio z filtrem pasmowo-przepustowym: Bloland [5 MB],
- Efekt portamento: Vangelibells [1.2 MB],
- Kolejny przykład stosowania parametru "Drive": Blomares [5.7 MB],
- Dźwięk wavetable: Fading [1.8 MB],
- Blofeld i Stylus RMX: Blonotes [2.5 MB].
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
- Bezkonkurencyjna cena,
- Made in Germany,
- Solidna, metalowa obudowa,
- 7 metalowych gałek „bez końca” [endless],
- Wyświetlacz graficzny 128 x 64 pikseli, monochromatyczny, białe podświetlenie LED,
- 1000 brzmień,
- 3 oscylatory na każdy głos,
- Modulacja częstotliwościowa pomiędzy oscylatorami,
- Wszystkie modele oscylatorów z syntezatorów z serii „Q”,
- Wszystkie fale wavetable z syntezatorów z serii „Microwave II/XT/XTk”,
- 2 niezależne filtry Multi Mode na każdy głos,
- Filtr FM,
- Parametr „Drive” - 2 fazy na każdy głos z możliwością wyboru krzywych,
- 3 modulatory LFO na każdy głos,
- 4 obwiednie na każy głos,
- Zaawansowany Arpeggiator,
- Dowolnie programowane wzory Arpeggiatora [maks. 16 kroków],
- Możliwość ładowania własnych sampli po zainstalowaniu Waldorf License SL.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.