Universal Audio LA-2A, kompresor

Numer katalogowy: UA LA-2A CLASSIC LEV
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Specyfikacja
Impedancja wejściowa50, 150, 250, 600 Ω
Impedancja wyjściowa50, 150, 250, 600 Ω
Przyłącza zewnętrzneZłącza XLR i zaciski Jones Barrier
Pasmo przenoszenia30 Hz - 15kHz (+0/-1 dB)
Wzmocnienie40 dB, ± 1dB
Poziom wejściowy+16 dB maks.
Poziom wyjściowy+10 dB min., +16 dB maks.
Zniekształcenia Mniejsze niż0.5% THD (0.25% typowe) przy ±10 dBm
Poziom szumów70 dB poniżej przy poziomie +10 dBm
Czas ataku10 ms
Czas wycofania0.06 sek dla ustawienia 50% release; 0.5 - 5 sekund przy maks. ustawieniu wartości release
WskaźnikPokazuje w decybelach poziom redukcji wzmocnienia i poziom na wyjściu
Zasilanie35 W, 120/240 V, 50/60 Hz
Warunki użytkowaniaMaksymalna temperatura użytkowania - 160°F
Wymiary19”/3U
Waga5.9 kg
Kompresor marki Universal Audio.

Zgodny z oryginalnym projektem, kultowy, lampowy, kompresor elektro-optyczny z układem T4.

LA-2A to w profesjonalnym świecie audio urządzenie owiane legendą. Oryginalna wersja od razu zyskała renomę dzięki miękkiej, naturalnej charakterystyce kompresji. Wyjątkowy, napędzany lampowo, elektro-optyczny układ tłumiący pozwalał na kompensację poziomu wzmocnienia bez wzrostu zniekształceń harmonicznych - to nie lada wyczyn, tak wówczas, jak i dzisiaj. Procesor Teletronix LA-2A odrodził się na nowo pod postacią wiernej oryginałowi, współczesnej wersji Universal Audio.  Nad nowym wcieleniem LA-2 pracowano z największą starannością, tak, by wszystkie parametry przetwarzania odpowiadały właściwościom oryginału. Każdy z egzemplarzy jest ręcznie montowany w Scotts Halley w Kalifornii, z dbałością o to, by każda z części w pełni odpowiadała autentycznym komponentom. W rezultacie, sięgając po współczesną wersję LA-2A, możesz użyć tej samej, legendarnej kompresji dla wszystkich swoich nagrań.

  • Projekt, wykonanie i funkcje zgodne z oryginalną wersją LA-2A.
  • Pozbawiony opóźnień i zniekształceń system tłumienia optycznego.
  • Czas ataku: 10 ms.
Każdy z egzemplarzy jest ręcznie montowany i sprawdzany w Scotts Halley w Kalifornii, z dbałością o to, by wszystkie komponenty były zgodne z oryginałem. Firma nie szczędziła wydatków na to, by użytkownicy LA-2A mieli gwarancję klasycznego brzmienia, które mogą wykorzystać w swoich nagraniach. Sięgnij po oryginał. Nie zadowalaj się kopią.

FUNKCJE:
  • Projekt, wykonanie i możliwości zgodne z oryginalną wersją,
  • Pozbawiony opóźnień oraz zniekształceń system tłumienia optycznego,
  • Zniekształcenia na poziomie poniżej 0.5% THD,
  • Głębokość tłumienia od 0 do 40 dB,
  • Symeryczne łącze do połączenia stereo,
  • Pasmo przenoszenia od 30 do 15,000 kHz, +0/-1 dB,
  • Poziom wyjściowy 10 dBm i wzmocnienie 40 dB,
  • Niski poziom szumów - mniej niż 70 dB dla poziomu na wyjściu poniżej ±10 dBm.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.