Universal Audio LA-2A, kompresor
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | Universal Audio |
Specyfikacja | |
Impedancja wejściowa | 50, 150, 250, 600 Ω |
Impedancja wyjściowa | 50, 150, 250, 600 Ω |
Przyłącza zewnętrzne | Złącza XLR i zaciski Jones Barrier |
Pasmo przenoszenia | 30 Hz - 15kHz (+0/-1 dB) |
Wzmocnienie | 40 dB, ± 1dB |
Poziom wejściowy | +16 dB maks. |
Poziom wyjściowy | +10 dB min., +16 dB maks. |
Zniekształcenia Mniejsze niż | 0.5% THD (0.25% typowe) przy ±10 dBm |
Poziom szumów | 70 dB poniżej przy poziomie +10 dBm |
Czas ataku | 10 ms |
Czas wycofania | 0.06 sek dla ustawienia 50% release; 0.5 - 5 sekund przy maks. ustawieniu wartości release |
Wskaźnik | Pokazuje w decybelach poziom redukcji wzmocnienia i poziom na wyjściu |
Zasilanie | 35 W, 120/240 V, 50/60 Hz |
Warunki użytkowania | Maksymalna temperatura użytkowania - 160°F |
Wymiary | 19”/3U |
Waga | 5.9 kg |
Zgodny z oryginalnym projektem, kultowy, lampowy, kompresor elektro-optyczny z układem T4.
LA-2A to w profesjonalnym świecie audio urządzenie owiane legendą. Oryginalna wersja od razu zyskała renomę dzięki miękkiej, naturalnej charakterystyce kompresji. Wyjątkowy, napędzany lampowo, elektro-optyczny układ tłumiący pozwalał na kompensację poziomu wzmocnienia bez wzrostu zniekształceń harmonicznych - to nie lada wyczyn, tak wówczas, jak i dzisiaj. Procesor Teletronix LA-2A odrodził się na nowo pod postacią wiernej oryginałowi, współczesnej wersji Universal Audio. Nad nowym wcieleniem LA-2 pracowano z największą starannością, tak, by wszystkie parametry przetwarzania odpowiadały właściwościom oryginału. Każdy z egzemplarzy jest ręcznie montowany w Scotts Halley w Kalifornii, z dbałością o to, by każda z części w pełni odpowiadała autentycznym komponentom. W rezultacie, sięgając po współczesną wersję LA-2A, możesz użyć tej samej, legendarnej kompresji dla wszystkich swoich nagrań.
- Projekt, wykonanie i funkcje zgodne z oryginalną wersją LA-2A.
- Pozbawiony opóźnień i zniekształceń system tłumienia optycznego.
- Czas ataku: 10 ms.
FUNKCJE:
- Projekt, wykonanie i możliwości zgodne z oryginalną wersją,
- Pozbawiony opóźnień oraz zniekształceń system tłumienia optycznego,
- Zniekształcenia na poziomie poniżej 0.5% THD,
- Głębokość tłumienia od 0 do 40 dB,
- Symeryczne łącze do połączenia stereo,
- Pasmo przenoszenia od 30 do 15,000 kHz, +0/-1 dB,
- Poziom wyjściowy 10 dBm i wzmocnienie 40 dB,
- Niski poziom szumów - mniej niż 70 dB dla poziomu na wyjściu poniżej ±10 dBm.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.