Universal Audio 1176LN, kompresor

Numer katalogowy: UA 1176LN CLASSIC LI
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Specyfikacja
Impedancja wejściowa600 Ω, zmienna
Impedancja wyjściowa600 Ω, zmienna, współczynnik tłumienia 20
Przyłącza zewnętrzneZłącza XLR i zaciski Jones Barrier
Pasmo przenoszenia20 Hz - 20kHz (±1 dB)
Wzmocnienie50 dB
ZniekształceniaPoniżej 0.5% THD, 50 Hz - 15 kHz, z ograniczaniem
Odstęp od szumuPowyżej 70 dB przy +10 dBm
Czas ataku20-800 mikrosekund, plus tryb “Slo” 10 ms
Czas wycofania50 milisekund do 1.1 sek.
Połączenie stereo przez1176 SA Network (akcesoria dodatkowe)
WskaźnikPokazuje w decybelach poziom redukcji wzmocnienia i poziom na wyjściu
Zasilanie120/240 V
Warunki pracyMaksymalna temperatura użytkowania - 160°F
Wymiary19”/2U
Waga (bez opakowania)5 kg
Kompresor marki Universal Audio.

Kompresor FET ze stopniem wyjściowym w klasie A i specjalnie projektowanymi transformatorami - dokładnie taki, jak oryginalna wersja.

Model 1176LN Classic Limiting Amplifier to współczesna rekonstrukcja, jednak podczas konstruowania tego urządzenia włożono mnóstwo wysiłku w to, aby wiernie odtworzyć wizjonerski projekt i intencje założyciela Universal Audio, Billa Putnama. Oryginalny UA 1176LN był dużym przełomem na rynku ograniczników - był to pierwszy, w pełni półprzewodnikowy limiter, który oferował doskonałą jakość przetwarzania i wyjątkowe brzmienie - i stał się standardem wyznaczającym poziom dla innych projektów. Bardzo szybki czas ataku i charakterystyczne brzmienie to cechy, które przyciągnęły legendarnych artystów i mistrzów konsolety właśnie do 1176LN. Od niemal 50 lat stale rośnie liczba użytkowników tego modelu, a ze znanych nazwisk można wymienić takie postacie jak: Peter Frampton, Joe Satriani, Joe Chiccarelli, Vance Powell i Mike Elizondo.

  • Kompresor FET ze stopniem wyjściowym w klasie A i specjalnie dobieranymi transformatorami.
  • Projekt, wykonanie i wydajność zgodne z oryginalnym 1176.
  • Ultra-szybki czas ataku - od 20 do 800 mikrosekund.
Każdy egzemplarz jest montowany ręcznie, przez wykwalifikowaną załogę i testowany do momentu, aż spełni wszystkie, najwyższe wymogi. Podczas pracy nad tą wersją Universal Audio Classic 1176LN z obsesyjną uwagą powielono wszystkie szczegóły wyróżniające pierwowzór. Wszystko po to, by uzyskać charakterystyczne brzmienie. Sięgnij po oryginał. Nie zadowalaj się kopią.

FUNKCJE:
  • Projekt, wykonanie i funkcje zgodne z oryginalną wersją,
  • Wzorowany na rewizjach D i E modelu 1176LN blackface,
  • Ultra szybki czas ataku - od -20 do 800 mikrosekund,
  • Wzmacniacz wyjściowy w klasie A,
  • Specjalny transformator wyjściowy projektu Billa Putnama,
  • Możliwość połączenia z drugim egzemplarzem w stereo.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.