Universal Audio 1176LN, kompresor
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | Universal Audio |
Specyfikacja | |
Impedancja wejściowa | 600 Ω, zmienna |
Impedancja wyjściowa | 600 Ω, zmienna, współczynnik tłumienia 20 |
Przyłącza zewnętrzne | Złącza XLR i zaciski Jones Barrier |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20kHz (±1 dB) |
Wzmocnienie | 50 dB |
Zniekształcenia | Poniżej 0.5% THD, 50 Hz - 15 kHz, z ograniczaniem |
Odstęp od szumu | Powyżej 70 dB przy +10 dBm |
Czas ataku | 20-800 mikrosekund, plus tryb “Slo” 10 ms |
Czas wycofania | 50 milisekund do 1.1 sek. |
Połączenie stereo przez | 1176 SA Network (akcesoria dodatkowe) |
Wskaźnik | Pokazuje w decybelach poziom redukcji wzmocnienia i poziom na wyjściu |
Zasilanie | 120/240 V |
Warunki pracy | Maksymalna temperatura użytkowania - 160°F |
Wymiary | 19”/2U |
Waga (bez opakowania) | 5 kg |
Kompresor FET ze stopniem wyjściowym w klasie A i specjalnie projektowanymi transformatorami - dokładnie taki, jak oryginalna wersja.
Model 1176LN Classic Limiting Amplifier to współczesna rekonstrukcja, jednak podczas konstruowania tego urządzenia włożono mnóstwo wysiłku w to, aby wiernie odtworzyć wizjonerski projekt i intencje założyciela Universal Audio, Billa Putnama. Oryginalny UA 1176LN był dużym przełomem na rynku ograniczników - był to pierwszy, w pełni półprzewodnikowy limiter, który oferował doskonałą jakość przetwarzania i wyjątkowe brzmienie - i stał się standardem wyznaczającym poziom dla innych projektów. Bardzo szybki czas ataku i charakterystyczne brzmienie to cechy, które przyciągnęły legendarnych artystów i mistrzów konsolety właśnie do 1176LN. Od niemal 50 lat stale rośnie liczba użytkowników tego modelu, a ze znanych nazwisk można wymienić takie postacie jak: Peter Frampton, Joe Satriani, Joe Chiccarelli, Vance Powell i Mike Elizondo.
- Kompresor FET ze stopniem wyjściowym w klasie A i specjalnie dobieranymi transformatorami.
- Projekt, wykonanie i wydajność zgodne z oryginalnym 1176.
- Ultra-szybki czas ataku - od 20 do 800 mikrosekund.
FUNKCJE:
- Projekt, wykonanie i funkcje zgodne z oryginalną wersją,
- Wzorowany na rewizjach D i E modelu 1176LN blackface,
- Ultra szybki czas ataku - od -20 do 800 mikrosekund,
- Wzmacniacz wyjściowy w klasie A,
- Specjalny transformator wyjściowy projektu Billa Putnama,
- Możliwość połączenia z drugim egzemplarzem w stereo.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.