TC Finalizer 96K - System masteringowy
EAN/UPC: 5706622012784
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | TC Electronic |
WEJŚCIA I WYJŚCIA CYFROWE | |
Złącza | |
XLR [AES/EBU] | |
RCA [S/PDIF] | |
optyczne [TosLINK, ADAT] | |
Formaty | |
AES/EBU [24-bity] | |
S/PDIF [20-bitów] | |
EIAJ CP-340 | |
IEC 958 | |
EIAJ Optical [Tos-link] | |
ADAT Lite pipe | |
Dither na wyjściu | HPF/TPDF 8-24-bity, mono, stereo, odwrócony |
Wejście WordClock | RCA, 75 Ohm, 0,6 do 10 Vpp |
Częstotliwości próbkowania | 32 kHz, 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz |
Opóźnienia przetwarzania | 0,2 ms przy 48 kHz, 0,1 ms przy 96 kHz |
Pasmo przenoszenia | |
DC [0 Hz] do 23,9 kHz ± 0,01 dB przy 48 kHz | |
DC [0 Hz] do 47.9 kHz ± 0,01 dB przy 96 kHz | |
THD+N dla kompresora | -130 dB [0,00003%] przy kompresji 10 dB, 20 Hz-20 kHz |
Typ konwersji częstotliwości próbkowania | asynchroniczna |
Dynamika | 130 dB |
THD+N | -106 dB 44,1 do 48 kHz przy 1 kHz, -2 dBFS |
Zakres częstotliwości dla wejść | 31 kHz do 49 kHz |
WEJŚCIA ANALOGOWE | |
Złącza | XLR symetryczne [pin 2 gorący] |
Impedancja | 20 kOhm |
Maks. poziom wejściowy | +22 dBu [symetryczny] |
Czułość przy zapasie 12 dB | -22 dBu do +10 dBu |
Przetwarzanie A/D | 24-bity [6,144 MHz delta sigma przy 48/96 kHz] |
Opóźnienia konwersji A/D | 0,8 ms przy 48 kHz, 0,4 ms przy 96 kHz |
Dynamika | > 103 dB [nieważona, szerokość pasma = 22 kHz], > 106 dB[A] |
THD | -95 dB [0,0018 %] przy 1 kHz, -6 dBFS [FS przy +16 dBu] |
Pasmo przenoszenia | |
10 Hz do 20 kHz, +0/-0,2 dB, przy 48 kHz | |
10 Hz do 45 kHz: +0/-1 dB przy 96 kHz | |
Przesłuch | < -60 dB, 10 Hz do 20 kHz, typowo -90 dB przy 1 kHz |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Złącza | XLR symetryczne [pin 2 gorący] |
Impedancja | 100 Ohm [aktywny transformator] |
Maks. poziom wyjściowy | +22 dBu [symetryczny] |
Zakres poziomów na wyjściu | -10 dBu do +22 dBu |
Przetwarzanie D/A | 24-bity [6,144 MHz delta sigma przy 48/96 kHz] |
Opóźnienia konwersji D/A | 0,57 ms przy 48 kHz; 0,28 ms przy 96 kHz > 100 |
Dynamika | 100 dB [nieważona, szerokość pasma = 22 kHz], > 104 dB[A] |
THD | -82 dB [0,008 %] przy 1 kHz, -6 dBFS [FS przy +16 dBu] |
Pasmo przenoszenia | |
10 Hz do 20 kHz, +0/-0,5 dB przy 48 kHz | |
10 Hz do 45 kHz, +0/-3 dB przy 96 kHz | |
Przesłuch | < -60 dB, 10 Hz do 20 kHz, typowo 90 dB przy 1 kHz |
EMC | |
Zgodność | |
EN 55103-1 | |
EN 55103-2 | |
Class B normy FCC / part 15 | |
Class B CISPR 22 | |
BEZPIECZEŃSTWO | |
Certyfikaty | IEC 65, EN 60065, UL 1419 i CSA E65 |
OTOCZENIE | |
Temperatura otoczenia podczas pracy | 0° C do 50° C |
Temperatura przechowywania | -30° C do 70° C |
Wilgotność | maks. 90% bez kondensacji |
INTERFEJS PCMCIA | |
Złącza | PC Card, 68 pin type 1 |
Standardy | PCMCIA 2.0, JEIDA 4.0 |
Format karty | maks. 2 MB SRAM |
STEROWANIE | |
MIDI | In/Out/Thru: DIN 5 Pin |
GPI, pedał, tłumik | jack 1/4 cala |
OGÓLNE | |
Wykończenie | anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis |
Wyświetlacz | graficzny wyświetlacz LCD, 56 x 128 punktów |
Wymiary | szerokość 483 mm x wysokość 44 mm x głębokość 208 mm |
Ciężar | 2,35 kg |
Zasilanie | 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny] |
Pobór mocy | < 20 W |
Czas życia baterii | > 10 lat |
Gwarancja | 1 rok |
Procesor Finalizer 96K został wyposażony w algorytmy wykorzystujące najnowszą wersję wielokrotnie nagradzanej technologii masteringowej firmy TC Electronic, która zwiększa przejrzystość brzmienia miksów oraz dodaje im ciepła i niesamowitego „wykopu”. Procesor dysponuje szeregiem nowych, zaawansowanych funkcji, jak m.in. możliwość pracy z częstotliwością próbkowania 96 kHz, przez co użytkownik pracujący w dowolnym studiu - dużym czy małym - zyskuje dostęp do świata profesjonalnego masteringu. Aby uzyskać sfinalizowane brzmienie gotowe do emisji radiowej lub zapisu na komercyjnej płycie wystarczy wpiąć Finalizer 96K pomiędzy wyjście miksera lub stacji roboczej a rejestrator. Wcześniej uzyskanie takiego brzmienia nie było możliwe poza murami profesjonalnego studia masteringowego.
- Przetwarzanie. Przetwarzanie A/D i D/A w formacie 24-bity/96 kHz, konwersja formatów [AES/EBU, S/PDIF i TosLINK], interfejs ADAT [funkcja przerzucania śladów],
- Konwersja częstotliwości próbkowania. Możliwość pracy z dowolnymi częstotliwościami próbkowania, np. 32, 44.1, 48, 88.2 i 96 kHz; możliwość konwersji asynchronicznej,
- Korekcja. 5-pasmowy, 24-bitowy cyfrowy korektor stereofoniczny,
- Uwydatnianie. Wybór modułów: Dynamic EQ, Stereo Adjust, Digital Radiance Generator™ i Spectral Stereo Image,
- Normalizacja. Gain Maximizer pracujący w czasie rzeczywistym,
- Ekspansja dynamiki. Wielopasmowy ekspander o zmiennej charakterystyce,
- Redukcja dynamiki. Kompresor wielopasmowy,
- Trymowanie. Wielopasmowy limiter o zmiennym progu zadziałania,
- Wyciszanie. Funkcja Auto Fade sterowana ręcznie lub automatycznie,
- Dither. Pozwalający utrzymywać najwyższą rozdzielczość na wyjściach AES/EBU i S/PDIF oraz TosLINK i ADAT,
- Balans. Balans pomiędzy kanałami lewym i prawym regulowany w skokach równych 0,1 dB.
Reasumując, wszystkie potrzebne narzędzia znajdują się na pokładzie procesora Finalizer 96K, co czyni go urządzeniem niezbędnym w studiu. Finalizer 96K w prosty sposób poprawi dynamikę miksu nawet podczas miksowania. Wstawiony pomiędzy wyjście miksera lub systemu DAW a wejście magnetofonu DAT lub nagrywarki CDR poprawi dynamikę oraz zapewni optymalne warunki dla konwersji analogowo-cyfrowej.
Co nowego?
- Praca w trybie 24-bity/96 kHz
- Prostota i uniwersalność
- Funkcje analizatora
- Prostota przede wszystkim
- Dithering
- Próbkowanie
Algorytmy
- Recall
- Wizard
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.