TC Electronic M-One XL, podwójny procesor studyjny
EAN/UPC: 5706622004536
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | TC Electronic |
WEJŚCIA I WYJŚCIA CYFROWE | |
Złącza | RCA [S/PDIF] |
Formaty | S/PDIF [24-bity], EIAJ CP-340, IEC 958 |
Dither wyjściowy | HPF/TPDF, 24/20/16/8 bitów |
Częstotliwości próbkowania | 44,1 kHz, 48 kHz |
Opóźnienia przetwarzania | 0,1 ms przy 48 kHz |
Pasmo przenoszenia | DC [0 Hz] do 23,9 kHz ± 0,01 dB przy 48 kHz |
WEJŚCIA ANALOGOWE | |
Złącza | XLR, symetryczne |
Impedancja, symetryczna/niesymetryczna | 21/13 kOhm |
Maks. poziom wejściowy | +24 dBu |
Min. poziom wejściowy dla 0 dBFS | 0 dBu |
Czułość przy zapasie 12 dB | 12 dBu do -12 dBu |
Przetwarzanie A/D | 24-bity, 128-krotne nadpróbkowanie |
Opóźnienia konwersji A/D | 0,70 ms / 0,65 ms przy 44,1 kHz / 48 kHz |
Dynamika | typowo 100 dB, 22 Hz do 22 kHz |
THD | typowo < -92 dB [0.0025 %] przy 1 kHz |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz do 20 kHz, +0/-0,1 dB |
Przesłuch | < -95 dB, 20 Hz do 20 kHz |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Złącza | XLR, symetryczne |
Impedancja symetryczna/niesymetryczna | 40 Ohm |
Maks. poziom wyjściowy | +20 dBu, symetryczny |
Poziomy wyjściowe | |
symetryczne | 20/14/8/2 dBu |
niesymetryczne | 14/8/2 dBu |
Przetwarzanie D/A | 24-bitowe, 128-krotne nadpróbkowanie |
Opóźnienia konwersji D/A | 0,68 ms / 0,63 ms przy 44.1 kHz / 48 kHz |
Dynamika | typowo 104 dB, 20 Hz do 20 kHz |
THD | typowo < -94 dB [0,002 %] przy 1 kHz, +20 dBu |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz do 20 kHz, +0/-0,5 dB |
Przesłuch | typowo < -100 dB, 20 Hz do 20 kHz |
EMC | |
Zgodność | EN 55103-1 and EN 55103-2 FCC part 15, Class B, CISPR 22, Class B |
Formaty | S/PDIF [24-bity], EIAJ CP-340, IEC 958 |
BEZPIECZEŃSTWO | |
Certyfikaty | IEC 65, EN 60065, UL6500 and CSA E60065 CSA FILE #LR108093 |
OTOCZENIE | |
Temperatura otoczenia podczas pracy | 0° C do 50° C |
Temperatura przechowywania | -30° C do 70° C |
Wilgotność | maks. 90% bez kondensacji |
STEROWANIE | |
MIDI | In/Out/Thru: DIN 5 Pin |
Pedał | jack 1/4 cala |
OGÓLNE | |
Wykończenie | anodyzowane aluminium, przód wzmocniony i malowany, stalowe chassis |
Wyświetlacz | 23 znaki / 280 ikon, LCD |
Wymiary | szerokość 483 mm x wysokość 44 mm x głębokość 195 mm [rack 19 cali, 1U] |
Ciężar | 1,85 kg |
Zasilanie | 100 - 240 VAC, 50 - 60 Hz [wybór automatyczny] |
Pobór mocy | <15 W |
Gwarancja producenta | 1 rok |
Technologia Reverb XL czerpie z bogatego dziedzictwa firmy TC w zakresie projektowania znakomitych algorytmów pogłosowych i w celu uzyskania naturalnie brzmiących pogłosów wykorzystuje zarówno kompleksowe patterny bazujące na wczesnych odbiciach, jak i gęstych fazach wybrzmiewania. Tak zaawansowana technologia połączona z wysokiej jakości złączami XLR tworzy z procesora M-One XL znakomite narzędzie do pracy live i w studiu.
- Pogłosy w technologii XL
- Wczesne odbicia, pola rozproszone i modulacja
- Niewielkie pomieszczenie
- Elastyczność
- Live
- Jakość pogłosów XL
- Multi-efekt
- Hall
- Plates 1 & 2
- Room
- Presety
- Pogłosy perkusyjne
- Potężne głosy solowe
- Poprawa brzmienia wokalu
Aktualizacja Oprogramowania dla M-One XL
Aktualizacja oprogramowania może być przeprowadzona tylko z pomocą komputera PC zarządzanego przez system operacyjny Windows. Instalator bez problemu współpracuje z następującymi interfejsami: Midiman USB Midisport 1x1 i 2x2, Midisport Uno, Steinberg USB2, Creative Soundblaster PCI-128, Oxygen 8, Terratec EWS88 i kartami zgodnymi z MPU-401. Niektóre interfejsy MIDI, w tym produkty firmy MOTU dają mieszane rezultaty. Nie działają interfejsy: Edirol UM-1, Edirol UM1S, Creamware Luna II [wewnętrzna], Emagic MT4, Emagic Unitor8, Steinberg MIDEX3 i MIDEX-8. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z wykonaniem aktualizacji, skontaktuj się z dealerem lub skorzystaj ze wsparcia TC.
WYMAGANIA:
- M-One XL,
- Komputer PC z systemem Windows,
- Interfejs MIDI [preferowany jeden z interfejsów wymienionych powyżej],
- Kabel MIDI.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.