Sonnox Inflator TDM, plug-in

Numer katalogowy: SONNOX Inflator TDM
Brak towaru.



Kategoria
Marka
WSPIERANE PLATFORMY
Pro Tools HD [TDM]
Pro Tools LE [RTAS]
M-Powered [RTAS]
PowerCore
AU
VST
Wymagania Systemowe
PRO TOOLS
Pro Tools 6.0 i nowsze
Mac OSX 10.3 lub nowszy [wsparcie systemu Leopard]
Windows XP / Vista32
RAM min. 1GB
Klucz iLok z najnowszym oprogramowaniem
AUDIO UNITS
Programy kompatybilne z Audio Units [Logic, Digital Performer itp.]
Mac OSX 10.4 lub nowszy [wsparcie systemu Leopard]
RAM min. 1GB
Klucz iLok z najnowszym oprogramowaniem
VST
Programy kompatybilne z VST [Samplitude, Sequoia, Cubase, Nuendo, Acid itp.]
Mac OSX 10.4 lub nowszy
Windows XP / Vista32
RAM min. 1GB
Klucz iLok z najnowszym oprogramowaniem
POWERCORE
Sprzęt TC PowerCore
System PowerCore wersja 2 [PowerCore wersja 3 obecnie tylko dla komputerów Mac]
Pogram wspierający AU i VST
Mac OSX 10.4 lub nowszy [wsparcie systemu Leopard]
Windows XP / Vista32
RAM min. 1GB
Klucz iLok z najnowszym oprogramowaniem
Plug-in marki Sonnox.

Zwiększa ogólną głośność dowolnego materiału audio, dodaje ciepła, charakteru i dynamicznego wzmocnienia, odzwierciedla działanie układów analogowych, AAX DSP.

Wtyczka Inflator została stworzona po to, aby móc zwiększyć ogólną głośność dowolnego materiału audio bez spadku jakości, czy słyszalnej redukcji zakresu dynamiki, a także unikając szkodliwego dla dźwięku zwiększenia wartości szczytowych sygnału. Za pomocą wtyczki Inflator można także dodać „mocy”, prezencji i „ciepła” do obrabianego materiału audio, a do tego pewien margines „headroom” powyżej cyfrowego maksimum zapewniając brzmieniu subtelny i muzyczny charakter przypominający działanie układów lampowych.

Jeśli chcesz produkować głośniejsze miksy bez przesterowań i pompującej kompresji, to Inflator jest do tego doskonałym narzędziem. Dzięki niemu możesz również dodać naturalnego ciepła i charakteru do nagrań akustycznych, czy jazzowych.


CECHY:
  • Zwiększa ogólną głośność dowolnego materiału audio,
  • Dodaje ciepła, charakteru i dynamicznego wzmocnienia, odzwierciedlając działanie układów analogowych,
  • Powyżej cyfrowego maksimum zapewnia wirtualny margines „headroom”, pozwalając brzmieniom perkusyjnym o wysokich wartościach szczytowych sygnału na przechodzenie bez generowania przesterowań,
  • Pracuje w dwóch trybach – bezpośrednim i dzielonym paśmie – w celu uzyskania maksymalnej elastyczności i artystycznej kreatywności. Te dwa tryby służą także optymalnemu wykorzystaniu procesora DSP.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Co to jest ruchoma głowa i jak działa?

Co to jest ruchoma głowa i jak działa?

Dziś przejdę do omówienia ruchomej głowy w kontekście urządzeń oświetleniowych, takich jak reflektory lub reflektory typu moving head, które są szeroko stosowane w branży rozrywkowej, w tym na koncertach, w teatrach i klubach nocnych.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?