RODE Røde NTG-3 mikrofon pojemnościowy

Numer katalogowy: RODE NTG-3
Brak towaru.



Kategoria
Marka
RodzajFilm, Radio TV
RodzajPojemnościowy
ZasilaniePhantom 48V [P48]
Zasada działaniaLiniowy gradient ciśnienia
Charakterystyka kierunkowaSuper-kardioidalna
Pasmo przenoszenia40Hz - 20kHz
Impedancja wyjściowa25Ω
Odstęp sygnału od szumu [SNR], A-ważone według normy IEC65181dB(A)
Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważone według normy IEC65113dB(A)
Maksymalny SPL [dla 1kHz, 1% THD przy obciążeniu 1KΩ]130dB SPL
Maksymalne napięcie na wyjściu [dla 1kHz, 1% THD przy obciążeniu 1KΩ]8.2dBu
Czułość-30dB względem 1V/Pa [31.6mV dla 94dB] +/-2dB dla 1kHz
Waga163g
Wymiary255mm x 19mm x 19mm
Mikrofon pojemnościowy marki Rode.

Najnowszy super-kardioidalny shotgun NTG-3 to wynik wieloletniej, intensywnej pracy inżynierów RØDE nad profesjonalnym mikrofonem dedykowanym dla broadcastu oraz do zastosowań filmowych, który zapewni bezkompromisową jakość dźwięku niezależnie od warunków pracy przy zachowaniu rozsądnej ceny.

Zastosowanie nowatorskiej kapsuły pojemnościowej typu RF biased czyni z NTG-3 idealny mikrofon do realizacji różnorodnych nagrań - od ujęć w idealnych warunkach atmosferycznych po nagrania dokonywane przy dużej wilgotności powietrza, które są niemożliwe do zrealizowania za pomocą typowych mikrofonów z kapsułami typu DC biased.

Dopełnieniem dużej odporności nowego shotguna RØDE na wilgoć jest niezwykle niska waga [163g], trwała antyrefleksyjna obudowa, niewiarygodnie niski poziom szumów własnych [13dB(A)] oraz wysoka odporność na zakłócenia pochodzenia mechanicznego. Wszystko to czyni z nowego RØDE NTG-3 doskonały mikrofon do wszelkich profesjonalnych zastosowań A/V.
Do mikrofonu dołączono specjalny cylindryczny, aluminiowy case, umożliwiający wygodny i bezpieczny transport oraz przechowywanie NTG-3.

Cechy:
• Zaprojektowany do pracy w wyjątkowo trudnych warunkach,
• Nawet do 50% niższe szumy własne mikrofonu w porównaniu z większością profesjonalnych konstrukcji tego typu,
• 100% mikrofon pojemnościowy z kapsułą typu RF biased,
• Wysoka odporność na zakłócenia pochodzenia mechanicznego,
• Wysoka odporność na interferencje fal radiowych,
• Bezkompromisowa jakość dźwięku,
• Dołączony wodoszczelny, aluminiowy cylinder do przechowywania i transportu mikrofonu.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Hazer czy fazer? Wytwornice mgły, czym się różnią?

Wytwornica mgły, hazer, a może fazer, pojęcia na pierwszy rzut oka tożsame. Jednak gdy wgłębimy się w temat nie jest to już tak oczywiste. Na rynku jest dość sporo wytwornic mgły, niektóre modele nazywane są hazerami inne fazerami, ale dlaczego?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu od podstaw, czyli jak się do tego zabrać? Jaka wytwornica dymu będzie najlepsza?

Wytwornice dymu, cała tajemnica w jednym artykule:)

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.