RME OctaMic-D II przedwzmacniacz mikrofonowy

Numer katalogowy: RME OCTAMIC II
EAN/UPC: 4260123362621
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Rodzajmikrofonowe
SPECYFIKACJA
8 symetrycznych wejść mikrofonowo-liniowych typu combo [XLR/jack TRS],
Impedancja na wejściuXLR 2 kOhm, TRS 5 kOhm
Poziom na wejściach analogowychod -40 dBu do +21 dBu
Maksymalny poziom na wyjściach+21 dBu
Impedancja na wyjściu75 Ohm
Przełącznik poziomu sygnału na wyjściuHi Gain / +4 dBu / -10 dBV
Stosunek sygnał/szum [SNR]129 dB EIN @ 150 Ohm
Zniekształcenia harmoniczne [THD]< 0.0005 % @ 30 dB
Praca w bardzo szerokim zakresie częstotliwości200 kHz i specjalne filtrowanie EMI na wejściu
Pasmo przenoszenia z maksymalnym odchyleniem do -0.5 dB5 Hz - 200 kHz,
Filtr górnoprzepustowy80 Hz, 18 dB/oct
Wyjścia liniowe1/4" TRS [6.3 mm jack stereo]
Zasilanie Phantom+48V na każdym kanale
PRZETWORNIK ANALOGOWO-CYFROWY
Stosunek sygnał/szum [SNR]>110 dB[A]
Wspierane częstotliwości próbkowania28 kHz - 200 kHz
Zniekształcenia harmoniczne [THD]< 0.0003 %, < -110 dB
Źródła synchronizacjiAES/EBU [także elektryczne złącze S/PDIF] WordClock, wewnętrzne
Super stabilny zegar RME Steady Clock
zapewnia najlepszą jakość dźwięku, nawet z jitterem pochodzącym z zegarów urządzeń zew.
Przedwzmacniacz mikrofonowy marki RME.

OctaMic II - Wysokiej klasy 8-kanałowy przedwzmacniacz mikrofonowy.
OctaMic II oferuje 8 wysokiej klasy symetrycznych wejść mikrofonowo/liniowych [Neutrik combo XLR/jack] z 8-kanałowym przetwornikiem analogowo-cyfrowym ze znakomitej jakości przetwarzaniem sygnału 24-bity/192 kHz.

Praktyczny brak zniekształceń, wyjątkowy stosunek sygnału do szumu i perfekcyjna wprost liniowość toru audio pozwalają na przejście sygnału bez żadnych zmian.


MODEL OCTAMIC II CECHUJE SIĘ KILKOMA ZNACZĄCYMI ULEPSZENIAMI W STOSUNKU DO POPRZEDNIEJ WERSJI - OCTAMIC:
  • Symetryczne wejścia TRS w złączach Neutrik combo XLR są wolne od napięcia Phantom i mogą być używane jako, prawdziwie liniowe wejścia. Ulepszona konstrukcja obwodów elektrycznych umożliwia maksymalne wzmocnienie poziomu wejściowego do wartości +21 dBu z parametrem Gain zmiennym w zakresie 6 dB - 60 dB,
  • Ulepszony stosunek sygnału do szumu [SNR] w przetworniku analogowo-cyfrowym: 107.5 dB,
  • Ulepszony współczynnik zniekształceń harmonicznych [THD], szczególnie przy dużym wzmocnieniu,
  • Zoptymalizowany system odprowadzania ciepła poprzez nową, większą obudowę z udoskonaloną konwekcją,
  • Zasilacz wewnętrzny pracujący w szerokim zakresie napięć, z filtrem liniowym, nieczuły na wahania napięć,
  • Bardzo stabilne napięcie zasilające Phantom 48V.
Najważniejsze cechy
OctaMic II oferuje 8 symetrycznych wejść mikrofonowo/liniowych [Neutrik combo XLR/jack]. Każdy kanał posiada przełącznik zasilania Phantom 48V, filtr odcinający niskie częstotliwości oraz funkcję odwrócenia fazy. Poziom Gain jest sterowany potencjometrem w zakresie od +6dB do +60dB. 3 Diody LED sygnalizują sygnał na wejściu, ewentualne przesterowania [CLIP] oraz włączone napięcie Phantom [48V]. Umożliwiają całkowitą kontrolę każdego z ośmiu wejść przedwzmacniacza. Gdy aktywujemy tryb CLIP HOLD, każde najdrobniejsze przesterowanie będzie sygnalizowane błyskiem diody LED co 1 sekundę. Tryb ten pozwala na wyeliminowanie przesterowania oraz ułatwia nam obserwację stanu sygnału na wejściach bez konieczności ciągłego śledzenia panelu urządzenia.

Na panelu przednim umieszczono włącznik on/off oraz przełącznik poziomu sygnału na wyjściu: -10 dBV, +4 dBu lub Hi Gain [+19 dBu] - w przypadku sygnału referencyjnego.

FUNKCJE, KTÓRE OFERUJE OCTAMIC DAJĄ NAM 2 PODSTAWOWE KORZYŚCI:
  • możliwość przełączania poziomu odsłuchu pomiędzy innymi urządzeniami RME, począwszy od uznanej karty HDSP 9632, przez Multiface, aż po znaną serię konwerterów ADI-8,
  • stosunek sygnału do szumu jest idealnie zoptymalizowany; dioda Clip-LED reaguje identycznie jak w ADI-8 [2dB poniżej 0dBFS].
  • OctaMic II wyposażony jest w specjalnie opracowany, wewnętrzny zasilacz pracujący w szerokim zakresie napięć [od 100V do 240V], odporny na krótkie spięcia, ze zintegrowanym filtrem liniowym, w pełni odporny na wahania napięć i nieczuły na zakłócenia sieci elektrycznej.

ZŁĄCZA:
  • 8 symetrycznych wejść typu combo [XLR/jack TRS],
  • 8 symetrycznych wyjść typu jack TRS,
  • 8 – kanałowy przetwornik analogowo-cyfrowy [maks. 192 kHz],
  • 2 wyjścia ADAT [S/MUX, maks. 96 kHz],
  • 4 wyjścia AES/EBU [D-sub, maks. 192 kHz],
  • Synchronizacja poprzez AES/SPDIF,
  • Zasilanie Phantom 48V, filtr odcinający niskie częstotliwości oraz przełącznik odwrócenia fazy [dla każdego z kanałów oddzielnie],
  • CLIP HOLD - każde najdrobniejsze przesterowanie będzie sygnalizowane błyskiem diody LED co 1 sekundę.

Przetwornik analogowo-cyfrowy:
8-kanałowy przetwornik OctaMic II pracuje do maksymalnej częstotliwości 192 kHz. Cyfrowy sygnał dostępny jest zarówno na wyjściu ADAT [w trybie S/MUX, maks. 96 kHz], jak i złączu DB-25 [4 wyjścia AES/EBU, maks. 192 kHz]. Sygnał cyfrowy może być synchronizowany wewnętrznie [Master] lub zewnętrznie przy wykorzystaniu WordClock, AES/EBU, czy S/PDIF

Nowatorski patent technologiczny, RME SteadyClock™, zapewnia idealną synchronizację zegara, efektem czego jest perfekcyjne przetwarzanie sygnału audio. Funkcja ta pozwala na kompletne wyeliminowanie jittera, występującego na zewnętrznych źródłach synchronizacji. Wszystkie ustawienia dokonuje się poprzez DIP-switche, znajdujące się na tylnym panelu OctaMic II. Wyjścia analogowe oraz obydwa wyjścia cyfrowe działają w pełni równolegle. Wybór poziomu odsłuchu dotyczy tylko wyjść analogowych. Wskaźnik przesterowania oraz poziom sygnału na wejściu przetwornika analogowo-cyfrowego są zależne od regulacji potencjometrami GAIN.

AKCESORIA:
  • Cyfrowy kabel ALVA BO25MXLR4M4F1PRO, złącze 25-pin [Typ D] na 4 x XLR męski oraz 4 x XLR żeński, długość 1m [lub 3m, 6m],
  • Cyfrowy kabel ALVA BO25M25M1PRO, złącze 25-pin [Typ D] na 25-pin [Typ D], długość 1 m [lub 3m, 6m],
  • Cyfrowy kabel optyczny ADAT Toslink 1m/2m/3m/5m/10m [ALVA Audio],
  • Kabel Word Clock, BNC, 1m/5m/10m [ALVA Audio],
  • RME BOB-32 - zewnętrzny interfejs z gniazdami 8 x AES/EBU IN/OUT, 2 x D-SUB 25-pin TASCAM, 2 x D-SUB 25-pin YAMAHA.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.