RME MICSTASY przedwzmacniacz mikrofonowo-liniowy
EAN/UPC: 4260123362119
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Przedwzmacniacze mikrofonowe, gramofonowe i inne |
Marka | RME |
Rodzaj | mikrofonowe |
Pasmo przenoszenia -0.1 dB | 20 Hz - 100 kHz |
EIN @ 30 dB wzmocnienia @ 150 Ohm | 122.3 dBu |
EIN @ 40 dB wzmocnienia @ 150 Ohm | 126.5 dBu |
EIN @ 50/60/70 dB wzmocnienia @ 150 Ohm | 127.4 dBu |
Zniekształcenia harmoniczne + szum [THD+N] @ 30 dB Gain | < -100 dB, < 0.001 % |
Stosunek sygnał/szum AD [SNR] @ +30 dBu | 115.2 dB RMS nieważone, 118.5 dBA |
Stosunek sygnał/szum AD [SNR] @ +21 dBu | 112.7 dB RMS nieważone, 116 dBA |
Stosunek sygnał/szum AD [SNR] @ +13 dBu | 110 dB RMS nieważone, 113 dBA |
Źródła sygnału taktującego | |
źródło wewnętrzne | |
AES | |
Word | |
opcjonalnie MADI | |
Częstotliwości próbkowania | |
44.1 kHz | |
48 kHz | |
88.2 kHz | |
96 kHz | |
176.4 kHz | |
192 kHz | |
zmienne [zewnętrzne sygnały taktujące] | |
Zakres częstotliwości próbkowania | |
MADI | 32 - 192 kHz |
Word Clock | 27 kHz - 200 kHz |
AES | 28 kHz - 200 kHz |
Jitter | |
Typowo < 1 ns dla wejść internal, word clock, AES oraz MADI, | |
Tłumienie jittera | >30 dB [2.4 kHz], |
Czułość jitter’a | pętla synchronizacji fazowej PLL funkcjonuje poprawnie nawet przy 100 ns |
Zasilanie | |
wewnętrzne | |
100V - 240V AC, 60 Watt | |
Wymiary [SxWxG] | 483 x 88 x 200 mm |
Gwarancja producenta | 2 lata |
- 8 x Wejście analogowe przedwzmacniacza (XLR/Line, zakres wzmocnienia - 85 dB),
- 8 x Wyjście analogowe (XLR),
- 4 x Wyjście AES/EBU (8 kanałów @ 192 kHz),
- 2 x Wyjście ADAT (8 kanałów @ 96 kHz),
- Wejście/wyjście MIDI,
- Wejście/wyjście Word Clock,
- Opcjonalnie: Wejście/wyjście MADI (Karta MADI I64).
- 8 symetrycznych wejść mikrofonowo-liniowych XLR, z zakresem wzmocnienia 85 dB,
- Regulacja poziomu wejściowego [od -56.5 dBu do +30 dBu],
- Najwyższej jakości zespoły obwodów z czterema przekaźnikami na kanał, super-niskoszumowy przedwzmacniacz mikrofonowy,
- Regulacja wzmocnienia [krok co 0.5 dB],
- Bardzo szerokie pasmo przenoszenia [200 kHz] z filtracją zakłóceń elektromagnetycznych [EMI] na wejściu,
- 8 symetrycznych wejść TRS liniowo-instrumentalnych z opcją Hi-Z [dużej impedancji],
- 8 symetrycznych wyjść liniowych XLR [maksymalny poziom +27 dBu],
- 4 wyjścia AES/EBU [złącze D-sub], 8 kanałów @ 192 kHz,
- 2 wyjścia ADAT, 8 kanałów @ 96 kHz,
- Opcjonalne wejście/wyjście MADI [karta MADI I64] z możliwością szeregowego łączenia interfejsów i powrotną ścieżką cyfrową,
- Symetryczny filtr górnoprzepustowy z superniskimi zniekształceniami harmonicznymi [THD] o nachyleniu charakterystyki 18 dB/okt,
- Mierniki poziomu z trzynastoma diodami LED na kanał,
- Kodowanie/dekodowanie M/S na wyjściu cyfrowym,
- Funkcja AutoSet: Automatyczna redukcja wzmocnienia,
- Możliwość zapisu stanu bieżącego w 8 presetach użytkownika,
- Możliwość pełnej zdalnej kontroli.
- Niska latencja
- Funkcja AutoSet
- Opcjonalna karta:
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Jak wybrać wytwornicę dymu w 5 krokach? Twój przewodnik:)
Marzysz o efektownych efektach dymu podczas swoich występów na scenie? Nie wiesz jednak, od czego zacząć przy wyborze odpowiedniej wytwornicy? Spokojnie, jesteśmy tu, aby Ci pomóc! W tym artykule przedstawimy Ci 5 kroków, które ułatwią Ci podjęcie decyzji.