RME M-32 DA konwerter 32-kanałowy

Numer katalogowy: RME M-32 DA
EAN/UPC: 4260123362614
Brak towaru.



Kategoria
Marka
32 Wyjścia analogowe
1/4" TRS [+21dBu]
25 pinowe złącze D-sub [+24dBu]
w pełni symetryczny tor audio
Wejścia cyfrowe
4 x ADAT
1 x MADI optyczne/koaksjalne
Zakres dynamiki114 dB RMS nieważony, 118 dBA
THD DA< -104 dB [< 0.00063 %]
THD+N DA< -100 dB [< 0.001 %]
Przesłuchy DA> 110 dB
Poziom wejściowy dla 0 dBFS+24 dBu, +19 dBu, +13 dBu
Pasmo przenoszenia DA, -0.5 dB5 Hz - 22 kHz [sf 48 kHz]
Pasmo przenoszenia DA, -0.5 dB< 5 Hz - 34 kHz [sf 96 kHz]
Pasmo przenoszenia DA, -1 dB< 5 Hz - 50 kHz [sf 192 kHz]
Częstotliwości próbkowania
44.1
48
88.2
96
176.4
192 kHz
zmienna przez zewnętrzne sygnały taktujące [Sync/WC]
Jitter
typowo < 1 ns dla przetwarzania wewnętrznego
wejść: Word Clock, ADAT, MADI
Czułość jitterapętla synchronizacji fazowej PLL funkcjonuje poprawnie nawet przy 100 ns
Tłumienie jittera> 30 dB [2.4 kHz]
Zasilanie
wewnętrznie przełączany tryb PS
100V - 240V AC
Wentylator chłodzącytak
Pobór mocy60 Watt
Wymiary483 x 88 x 200 mm

Konwerter 32-kanałowy marki RME

RME M-32 DA to 32-kanałowy, referencyjnej jakości konwerter 24-bity/192 kHz zamknięty w obudowie rack 2U. Dedykowany jest wielokanałowym systemom audio działającym w oparciu o protokół MADI lub ADAT. Wszędzie tam gdzie potrzebna jest duża ilość kanałów wejściowych oraz bezkompromisowa jakość RME M-32 DA sprawdzi się znakomicie. 


Urządzenie wyposażone jest w 32 analogowe kanały wyjściowe przetwarzające sygnał w oparciu o najnowsze konwertery AD 24-bity/192 kHz. Przy konstruowaniu RME M-32 DA [również RME M-32 AD] zastosowano sprawdzone rozwiązania z flagowego przetwornika RME ADI-8 QS.


Konwerter RME M-32 DA oferuje szereg zaawansowanych funkcji, takich jak: SyncCheck, SteadyClock oraz zdalne sterowanie poprzez MIDI oraz MADI.


Technologie znane z innych produktów RME [np. SyncCheck] zapewniają doskonałą synchronizację i szybką detekcję błędów. Istnieje możliwość połączenia kilku urządzeń i ich synchronizacji za pomocą WordClock. Wszystkie ustawienia zapisywane są w wewnętrznej pamięci również po wyłączeniu urządzenia.


Technologia SteadyClock(TM) zapewnia doskonałą jakość sygnału taktującego w każdej sytuacji. Ze względu na bardzo sprawny system redukcji jitter’a, przetworniki D/A pracują tak samo dobrze z wykorzystaniem wewnętrznego, jak i zewnętrznego sygnału taktującego. Nie ma znaczenia jakość podawanego sygnału zegara zewnętrznego. W przypadku zaniku zewnętrznego sygnału taktującego, technologia Intelligent Clock Control [ICC] zapewnia podtrzymanie ostatnio wykorzystywanej częstotliwości próbkowania. Istnieje możliwość pełnej zdalnej kontroli urządzenia za pomocą MIDI. Istnieje również możliwość wprowadzania zapytań o status danej funkcji za pomocą MIDI. Każdy z konwerterów RME serii M może posiadać oddzielny identyfikator ID, co pozwala na niezależną, zdalną kontrolę urządzeń za pomocą pojedynczego kanału MIDI.


4 wejścia ADAT są świetnym łącznikiem z innym sprzętem studyjnym. Za pomocą karty PCI-Express RME RayDAT lub RME HDSPe MADI oraz opisywanego przetwornika

użytkownik jest w stanie wyprowadzić 32 kanały audio z komputera.


CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

  • 32 analogowe kanały wyjściowe TRS oraz D-Sub,w pełni symetryczny tor audio, 118 dBA,
  • 1 wejście/wyjście MADI [optyczne i koaksjalne], 32 kanały 96 kHz, 16 kanałów 192 kHz,
  • 4 wejścia ADAT, 16 kanałów 96 kHz, 8 kanałów 192 kHz,
  • 1 wejście/wyjście MIDI,
  • 1 wejście/wyjście WordClock BNC,
  • zerowa latencja przy połączeniu wielu urządzeń przez protokół MADI,
  • 32, sześciopunktowe wskaźniki diodowe wysterowania sygnału wyjściowego na każdym kanale,
  • technologia SteadyClock - wolny od zniekształceń cyfrowych dźwięk niezależny od jakości zewnętrznego zegara,
  • technologia SyncCheck - perfekcyjna synchronizacja pomiędzy urządzeniami,
  • tłumienie zakłóceń emitowanych na wyjścia podczas włączania i wyłączania urządzenia,
  • możliwość zapisania wszystkich ustawień RME M-32 DA na stałe,
  • możliwość sterowania przez protokół MADI lub MIDI.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.