RME M-32 AD konwerter analogowo cyfrowy 32-kanałowy
EAN/UPC: 4260123362607
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RME |
Wejścia analogowe | |
1/4" TRS oraz 25 pinowe złącze D-sub | |
w pełni symetryczny tor audio | |
Wyjścia cyfrowe | |
4 x ADAT | |
1 x MADI optyczne/koaksjalne | |
Zakres dynamiki | |
113 dB RMS nieważony | |
116 dBA | |
THD AD | < -110 dB [< 0.00032 %] |
THD+N AD | < -104 dB [< 0.00063 %] |
Przesłuchy AD | > 130 dB |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS | |
+24 dBu | |
+19 dBu | |
+13 dBu | |
Pasmo przenoszenia AD, -0.1 dB | 10 Hz - 23.2 kHz [sf 48 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD, -0.5 dB | < 5 Hz - 45 kHz [sf 96 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD, -1 dB | < 5 Hz - 80 kHz [sf 192 kHz] |
Częstotliwości próbkowania | |
44.1 | |
48 | |
88.2 | |
96 | |
176.4 | |
192 kHz | |
zmienna przez zewnętrzne sygnały taktujące [Sync/WC] | |
Jitter | |
typowo < 1 ns dla przetwarzania wewnętrznego | |
wejść Word Clock, ADAT, MADI, | |
Czułość jittera | pętla synchronizacji fazowej PLL funkcjonuje poprawnie nawet przy 100 ns |
Tłumienie jittera | > 30 dB [2.4 kHz] |
Zasilanie | |
wewnętrznie przełączany tryb PS | |
100V - 240V AC | |
Wentylator chłodzący | tak |
Pobór mocy | 60 Watt |
Wymiary | 483 x 88 x 200 mm |
Konwerter analogowo cyfrowy 32-kanałowy marki RME
RME znów podnosi poprzeczkę oferując 32 (!) kanałowy konwerter analogowo cyfrowy.
RME M-32 AD to 32-kanałowy, referencyjnej jakości konwerter 24-bity/192 kHz zamknięty w obudowie rack 2U. Dedykowany jest zaawansowanym, cyfrowym systemom audio działającym w oparciu o protokół MADI lub ADAT. Wszędzie tam gdzie potrzebna jest duża ilość kanałów wejściowych oraz bezkompromisowa jakość RME M-32 AD sprawdzi się znakomicie.
Urządzenie wyposażone jest w 32 analogowe kanały wejściowe przetwarzające sygnał w oparciu o najnowsze konwertery AD 24-bity/192 kHz. Przy konstruowaniu RME M-32 AD [również RME M-32 DA] zastosowano sprawdzone rozwiązania z przetwornika ADI-8 QS.
Konwerter RME M-32 AD oferuje szereg zaawansowanych funkcji, takich jak: SyncCheck, SteadyClock oraz zdalne sterowanie poprzez MIDI oraz MADI.
Technologie znane z innych produktów RME [np. SyncCheck] zapewniają doskonałą synchronizację i szybką detekcję błędów. Istnieje możliwość połączenia kilku urządzeń i ich synchronizacji za pomocą WordClock. Wszystkie ustawienia zapisywane są w wewnętrznej pamięci po wyłączeniu urządzenia.
Technologia SteadyClock(TM) zapewnia doskonałą jakość sygnału taktującego w każdej sytuacji. Ze względu na bardzo sprawny system redukcji jitter’a, przetworniki A/D pracują tak samo dobrze z wykorzystaniem wewnętrznego, czy też zewnętrznego sygnału taktującego. Nie ma znaczenia jakość podawanego sygnału zegara zewnętrznego. W przypadku zaniku zewnętrznego sygnału taktującego, technologia Intelligent Clock Control [ICC] zapewnia podtrzymanie ostatnio wykorzystywanej częstotliwości próbkowania. Istnieje możliwość pełnej zdalnej kontroli urządzenia za pomocą MIDI. Istnieje również możliwość wprowadzania zapytań o status danej funkcji za pomocą MIDI. Każdy z konwerterów RME serii M może posiadać oddzielny identyfikator ID, co pozwala na niezależną, zdalną kontrolę urządzeń za pomocą pojedynczego kanału MIDI.
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
- 32 kanałowy, hi-endowy konwerter AD, w pełni symetryczny tor audio, 116 dBA,
- 1 wejście/wyjście MADI [optyczne i koaksjalne], 32 kanały 96 kHz, 16 kanałów 192 kHz,
- 4 wyjścia ADAT, 16 kanałów 96 kHz, 8 kanałów 192 kHz,
- 1 wejście ADAT do celów synchronizacji,
- 1 wejście/wyjście MIDI,
- 1 wejście/wyjście WordClock BNC,
- zerowa latencja przy połączeniu wielu urządzeń przez protokół MADI,
- urządzenie zawiera wysokiej klasy limitery analogowe,
- 32, pięciopunktowe wskaźniki diodowe wysterowania sygnału na każdym kanale,
- 32 kontrolki LED wskazujące na status limitera,
- technologia SteadyClock - wolny od zniekształceń cyfrowych dźwięk niezależny od jakości zewnętrznego zegara,
- technologia SyncCheck - perfekcyjna synchronizacja pomiędzy urządzeniami,
- możliwość zapisania wszystkich ustawień RME M-32 AD na stałe
- możliwość sterowania przez protokół MADI lub MIDI.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.