RME M-32 AD konwerter analogowo cyfrowy 32-kanałowy

Numer katalogowy: RME M-32 AD
EAN/UPC: 4260123362607
Brak towaru.



Kategoria
Marka
Wejścia analogowe
1/4" TRS oraz 25 pinowe złącze D-sub
w pełni symetryczny tor audio
Wyjścia cyfrowe
4 x ADAT
1 x MADI optyczne/koaksjalne
Zakres dynamiki
113 dB RMS nieważony
116 dBA
THD AD< -110 dB [< 0.00032 %]
THD+N AD< -104 dB [< 0.00063 %]
Przesłuchy AD> 130 dB
Poziom wejściowy dla 0 dBFS
+24 dBu
+19 dBu
+13 dBu
Pasmo przenoszenia AD, -0.1 dB10 Hz - 23.2 kHz [sf 48 kHz]
Pasmo przenoszenia AD, -0.5 dB< 5 Hz - 45 kHz [sf 96 kHz]
Pasmo przenoszenia AD, -1 dB< 5 Hz - 80 kHz [sf 192 kHz]
Częstotliwości próbkowania
44.1
48
88.2
96
176.4
192 kHz
zmienna przez zewnętrzne sygnały taktujące [Sync/WC]
Jitter
typowo < 1 ns dla przetwarzania wewnętrznego
wejść Word Clock, ADAT, MADI,
Czułość jitterapętla synchronizacji fazowej PLL funkcjonuje poprawnie nawet przy 100 ns
Tłumienie jittera> 30 dB [2.4 kHz]
Zasilanie
wewnętrznie przełączany tryb PS
100V - 240V AC
Wentylator chłodzącytak
Pobór mocy60 Watt
Wymiary483 x 88 x 200 mm

Konwerter analogowo cyfrowy 32-kanałowy marki RME

RME znów podnosi poprzeczkę oferując 32 (!) kanałowy konwerter analogowo cyfrowy.

RME M-32 AD to 32-kanałowy, referencyjnej jakości konwerter 24-bity/192 kHz zamknięty w obudowie rack 2U. Dedykowany jest zaawansowanym, cyfrowym systemom audio działającym w oparciu o protokół MADI lub ADAT. Wszędzie tam gdzie potrzebna jest duża ilość kanałów wejściowych oraz bezkompromisowa jakość RME M-32 AD sprawdzi się znakomicie.


Urządzenie wyposażone jest w 32 analogowe kanały wejściowe przetwarzające sygnał w oparciu o najnowsze konwertery AD 24-bity/192 kHz. Przy konstruowaniu RME M-32 AD [również RME M-32 DA] zastosowano sprawdzone rozwiązania z przetwornika ADI-8 QS.

Konwerter RME M-32 AD oferuje szereg zaawansowanych funkcji, takich jak: SyncCheck, SteadyClock oraz zdalne sterowanie poprzez MIDI oraz MADI.


Technologie znane z innych produktów RME [np. SyncCheck] zapewniają doskonałą synchronizację i szybką detekcję błędów. Istnieje możliwość połączenia kilku urządzeń i ich synchronizacji za pomocą WordClock. Wszystkie ustawienia zapisywane są w wewnętrznej pamięci po wyłączeniu urządzenia.


Technologia SteadyClock(TM) zapewnia doskonałą jakość sygnału taktującego w każdej sytuacji. Ze względu na bardzo sprawny system redukcji jitter’a, przetworniki A/D pracują tak samo dobrze z wykorzystaniem wewnętrznego, czy też zewnętrznego sygnału taktującego. Nie ma znaczenia jakość podawanego sygnału zegara zewnętrznego. W przypadku zaniku zewnętrznego sygnału taktującego, technologia Intelligent Clock Control [ICC] zapewnia podtrzymanie ostatnio wykorzystywanej częstotliwości próbkowania. Istnieje możliwość pełnej zdalnej kontroli urządzenia za pomocą MIDI. Istnieje również możliwość wprowadzania zapytań o status danej funkcji za pomocą MIDI. Każdy z konwerterów RME serii M może posiadać oddzielny identyfikator ID, co pozwala na niezależną, zdalną kontrolę urządzeń za pomocą pojedynczego kanału MIDI.


CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

  • 32 kanałowy, hi-endowy konwerter AD, w pełni symetryczny tor audio, 116 dBA,
  • 1 wejście/wyjście MADI [optyczne i koaksjalne], 32 kanały 96 kHz, 16 kanałów 192 kHz,
  • 4 wyjścia ADAT, 16 kanałów 96 kHz, 8 kanałów 192 kHz,
  • 1 wejście ADAT do celów synchronizacji,
  • 1 wejście/wyjście MIDI,
  • 1 wejście/wyjście WordClock BNC,
  • zerowa latencja przy połączeniu wielu urządzeń przez protokół MADI,
  • urządzenie zawiera wysokiej klasy limitery analogowe,
  • 32, pięciopunktowe wskaźniki diodowe wysterowania sygnału na każdym kanale,
  • 32 kontrolki LED wskazujące na status limitera,
  • technologia SteadyClock - wolny od zniekształceń cyfrowych dźwięk niezależny od jakości zewnętrznego zegara,
  • technologia SyncCheck - perfekcyjna synchronizacja pomiędzy urządzeniami,
  • możliwość zapisania wszystkich ustawień RME M-32 AD na stałe
  • możliwość sterowania przez protokół MADI lub MIDI.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …

Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.