RME FIREFACE UCX interfejs audio
EAN/UPC: 4260123362843
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
Część analogowa | |
A/C, wejścia liniowe 5-8 na tylnym panelu | |
Rozdzielczość A/C | 24 bity |
Stosunek sygnału do szumu [SNR] | 110 dB RMS nieważony, 113 dBA |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,5 dB | 6 Hz – 20,6 kHz |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB | 6 Hz – 45,3 kHz |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, 1 dB | 5 Hz – 90 kHz |
THD | <-105 dB, < 0.0005 % |
THD+N | <-98 dB, <0,0012% |
Separacja kanałów | >110 dB |
Maksymalny poziom wejściowy | +19 dBu |
Wejścia | jack TRS 6,3 mm, symetryzowane elektronicznie |
Impedancja wejść | 10 kiloomów |
Czułość wejściowa przełączana pomiędzy Lo Gain | +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS Lo Gain | +19 dBu |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV | +2 dBV |
Wejścia liniowe 3-4 na panelu przednim | |
Jak A/C, jednak | |
Maksymalny poziom wejściowy, Lo Gain 0 dB | Line +19 dBu, Inst +13 dBu |
Maksymalny poziom wejściowy, -10 dBV, Gain 12 dB | Line -7.5 dBu, Inst -13.5 dBu |
Poziom zadziałania LED CLIP | 0 dBFS |
Poziom zadziałania LED SIG | -60 dBFS |
Wejścia mikrofonowo-liniowe 1-2 na panelu przednim | |
Jak liniowe wejścia A/C 5-8, jednak | |
Złącza | Neutrik XLR/TRS combo, symetryzowane elektronicznie |
Impedancja wejściowa | XLR 2 kiloomy, TRS 8 kiloomów symetrycznie |
Low Roll Off -0,5 dB | 18 Hz, -1 dB: 12 Hz |
Zakres regulacji wzmocnienia | 0 dB, +10 do +65 dBu, |
Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 0 dB | +10 dBu |
Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 65 dB | -55 dBu |
Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 0 dB | +21 dBu |
Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 65 dB | -44 dBu |
Poziom zadziałania LED CLIP | 0 dBFS |
Poziom zadziałania LED SIG | -60 dBFS |
Część C/A, wyjścia liniowe 4-6 na panelu tylnym | |
Rozdzielczość | 24 bity |
Zakres dynamiki | 111 dB, 113 dBA przy 44,1 kHz [bez wyciszenia] |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,1 dB | 8 Hz – 20,4 kHz |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB | 6 Hz – 45 kHz |
Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, -1 dB | 5 Hz – 90 kHz |
THD | <-100 dB, <0,001% |
THD+N | <-96 dB, <0,0015% |
Separacja kanałów | >110 dB |
Maksymalny poziom wyjściowy | +19 dBu |
Wyjścia | jack TRS 6,3 mm, symetryzowane przy użyciu serwo |
Impedancja wyjściowa | 75 omów |
Poziom wyjściowy przełączalny | Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain | +19 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu | +13 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV | +2 dBV |
C/A – wyjścia Phones 7/8 na panelu przednim | |
Jak wyjścia C/A, jednak | |
Złącza | jack TRS 6,3 mm, niesymetryczne |
Impedancja wyjściowa | 30 omów |
MIDI | |
2 x MIDI we/wy przez przewód rozdzielający z dwoma 5-pinowymi gniazdami DIN | |
Izolacja galwaniczna przez optoizolator wejściowy | |
Tryb hi-speed | jitter i czas reakcji typowo poniżej 1 ms |
Oddzielne 128-bitowe kolejki FIFO | dla wejścia i wyjścia |
Część cyfrowa | |
Sygnał zegarowy | Internal, ADAT In, SPDIF In, Word Clock In |
Low Jitter Design | <1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia |
Zegar wewnętrzny | jitter 800 ps, Random Spread Spectrum |
Ograniczenie jitteru zegara zewnętrznego | >30 dB [2,4 kHz] |
Efektywny wpływ jitteru na konwersję A/C i C/A | niemal zerowy |
PLL | zapewnia zerowy dropout nawet przy jitterze ponad 100 ns |
Digital Bitclock PLL | dla bezproblemowego działania portu ADAT ze zmienną prędkością |
Obsługiwane częstotliwości próbkowania | 28 kHz do 200 kHz |
Wejścia cyfrowe | |
Word Clock | |
BNC, bez terminacji [10 kiloomów] | |
Przełącznik dla terminacji wewnętrznej 75 omów | |
Automatyczne wykrywanie prędkości Double/Quad | |
wewnętrzna konwersja na Single Speed | |
SteadyClock | zapewnia synchronizację z ultra niskim jitterem, nawet przy zmiennej prędkości |
Bez wpływu ze strony offsetu DC w sieci roboczej | |
Signal Adaptation Circuit | odświeżanie sygnału przez auto-centrowanie i histerezy |
Ochrona przed nadmiernym napięciem | |
Zakres poziomów | 1,0 Vpp – 5,6 Vpp |
Zakres Lock | 27 kHz – 200 kHz |
Jitter przy synchronizacji sygnałem wejściowym | < 1 ns |
Ograniczanie jitteru | >30 dB [2,4 kHz] |
Optyczne ADAT | |
1 x TOSLINK | |
Standard | osiem 24-bitowych kanałów, maksymalnie 48 kHz |
Podwójna prędkość [S/MUX] | cztery 24-bitowe kanały, 96 kHz |
Poczwórna prędkość [S/MUX4] | dwa 24-bitowe kanały, 192 kHz |
Bitclock PLL | gwarantuje doskonałą synchronizację nawet przy zmiennych prędkościach |
Lock Range | 31,5 – 50 kHz |
Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym | <1 ns |
Ograniczanie jitteru | >30 dB [2,4 kHz] |
AES/EBU – SPDIF | |
1 x RCA 1 x optyczne, zgodnie z IEC 60958 | |
Stopień wejściowy o wysokiej czułości [<0,3 Vpp] | |
Akceptuje format konsumencki i profesjonalny | |
z ignorowaniem zabezpieczenia przed kopiowaniem | |
Lock Range | 27 – 200 kHz |
Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym | <1 ns |
Ograniczanie jitteru | >30 dB [2,4 kHz] |
Wyjścia cyfrowe | |
Word Clock | |
BNC | |
Maksymalne napięcie wyjściowe | 5 Vpp |
Napięcie wyjściowe przy terminacji 75 omów | 4,0 Vpp |
Impedancja wyjściowa | 10 omów |
Zakres częstotliwości | 27 kHz – 200 kHz |
ADAT | |
1 x TOSLINK | |
Standard | osiem 24-bitowych kanałów, maksymalnie 48 kHz |
Podwójna prędkość [S/MUX] | cztery 24-bitowe kanały, 96 kHz |
Poczwórna prędkość [S/MUX4] | dwa 24-bitowe kanały, 192 kHz |
AES/ABU – SPDIF | |
1 x RCA 1 x optyczne, zgodnie z IEC 60958 | |
Poziom wyjściowy | |
profesjonalny 1,4 Vpp, konsumencki 0,7 Vpp | |
Format profesjonalny | zgodny z AES3-1992, Amendment 4 |
Format konsumencki | [SPDIF] zgodny z IEC 60958 |
Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz | |
Parametry ogólne | |
Zasilanie | zasilacz zewnętrzny |
Typowe zużycie energii | 13 watów |
Natężenie prądu przy zasilaniu napięciem 12 wolt | 910 mA [11 watów] |
Wymiary z uchwytami do raka [szer. x wys. x gł.] | 265 x 44 x 165 mm |
Wymiary bez uchwytów do raka [szer. x wys. x gł.] | 218 x 44 x 155 mm |
Masa | 1,5 kg |
Zakres temperatur | +5° do +50° C |
Wilgotność względna | <75%, bez kondensacji |
Dołączony zasilacz | impulsowy, 100 – 240 VAC, 2 A, 24 waty |
- Wejścia i Wyjścia
- Cyfrowe wejścia i wyjścia
- Nowy wygląd i usprawnione działanie,
- Ulepszona sekcja Control Room dla głównego sygnału wyjściowego [monitory studyjne] i toru słuchawkowego Funkcja Cue do szybkiego odsłuchu innych wyjść. Oddzielny panel monitorowy [cztery grupy z funkcjami Mute, Solo i Fader],
- Przełączany widok mono i stereo kanału,
- Nowe funkcje dla kanałów: szerokość stereo, przetwarzanie MS i przełączniki fazy L/ R,
- Tryb Trim: Ustawienie głośności dla wszystkich połączeń sygnałów dla kanału. Ta funkcja pozwala jednocześnie modyfikować poziom głośności wszystkich wysyłek na kanale, tak jak w wydaniu sprzętowym,
- Nieograniczona liczba poziomów Undo i Redo,
- FX Sends i Returns - wysyłki i powroty: Jeden tor wysyłkowy na każdym kanale input/playback, z efektami Reverb/Echo,
- Rozszerzane widoki dla ustawień kanału, sekcji korektora i dynamiki,
- Tryb wąskiego kanału dla wszystkich lub wybranych kanałów - oszczędność przestrzeni lub lepszy widok wskaźników,
- Tryb 2-poziomowy: można zmniejszyć wysokość miksera do dwóch poziomów, przy mniejszym ekranie,
- Rozbudowane okno Matrix z funkcjami z trybami mono/stereo, przyciskami Undo/Redo, wyciszenia i wskaźnikiem fazy.
- Monitoring pod kontrolą. Sterownik zewnętrzny w zestawie
- Tryb Class Compliant
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?
Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?
Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?
Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.