RME FIREFACE UC interfejs audio USB 2.0

Numer katalogowy: RME FIREFACE UC
EAN/UPC: 4260123362577
Brak towaru.



Kategoria
Marka
WEJŚCIA ANALOGOWE
8 wejść analogowych
6 x 1/4" TRS [4 liniowe, 2 x liniowo-instrumentalne]
2 x XLR/TRS Combo [2 mikrofonowo-liniowe]]
wszystkie symetryczne
WYJŚCIA ANALOGOWE
8 wyjść analogowych
6 x 1/4" TRS, symetryczne, ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem stało-prądowym
1 x 1/4" TRS niesymetryczne
WEJŚCIA CYFROWE
1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU]
WYJŚCIA CYFROWE
1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU]
MIDI
2 x MIDI IN/OUT na dodatkowym kablu [4 gniazda DIN, 5-pin]
32 szybkie kanały MIDI z małym jitterem
Dynamika przetwarzania A/D110 dB RMS nieważona, 113 dBA
THD dla przetwarzania A/D< -110 dB [< 0,00032%]
THD+N dla przetwarzania A/D< -104 dB [< 0,00063%]
Przesłuch dla przetwarzania A/D> 110 dB
Dynamika przetwarzania D/A110 dB RMS nieważona, 112 dBA [niewyciszony]
THD dla przetwarzania D/A< -100 dB [< 0,001%]
THD+N dla przetwarzania D/A< -97 dB [< 0,0014%]
Przesłuch dla przetwarzania D/A> 100 dB
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu Hi Gain+19 dBu
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu +4 dBu+13 dBu
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu -10 dBV+2 dBV
Wewnętrzne częstotliwości próbkowania32, 44.1, 48, 64, 88.2, 96, 128, 176.4, 192 kHz
Zakres zewnętrznych częstotliwości próbkowania28 kHz - 200 kHz
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB5 Hz - 21 kHz [44.1 kHz]
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB< 5 Hz - 43.3 kHz [96 kHz]
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -1 dB< 5 Hz - 70 kHz [192 kHz]
STEROWNIKI
PC
Windows XP sp2 [lub nowszy] Vista
Vista 64
Windows7 WDM, ASIO2
MAC
Mac OS X [10.5 lub nowszy]
IntelCore Audio, Core MIDI
Interfejs audio USB marki RME.

RME Fireface UC to następca interfejsu Fireface 400 - zdobywcy licznych nagród oraz szerokiego grona użytkowników. Tym razem producent wyposażył urządzenie w port USB zamiast poprzednio zastosowanego FireWire.

Standard USB już dawno osiągnął przepustowość wystarczającą do bezproblemowej pracy na ośmiu i więcej kanałach audio. Jest to rozwiązanie stabilne i dostępne w każdym komputerze stacjonarnym i przenośnym. Nie musimy już kupować specjalnych [czyt. wydajnych] kontrolerów FireWire, męczyć się z ich instalacją oraz konfiguracją. Standard USB jest nadal rozwijany i możemy mieć pewność, że w niedalekiej przyszłości jego przepustowość wzrośnie nawet 10 krotnie zachowując przy tym pełną kompatybilność z poprzednimi wersjami USB [1.1, 2.0]

Interfejs RME Fireface UC został specjalnie zoptymalizowany pod kątem uzyskania najwyższej wydajności i stabilności zarówno pod systemami dedykowanymi PC jak również MAC. Korzysta on z dwóch wersji firmware'u, z których każda wykorzystuje inną metodę transferu danych. Ma to na celu wyeliminowanie typowych ograniczeń charakterystycznych dla interfejsów USB innych producentów. Rezultatem owej optymalizacji jest możliwość pracy na minimalnych latencjach a są to 42 sample dla PC Windows oraz 14 sampli opóźnienia dla MAC OS.

Fireface UC to jedyne urządzenie w swojej klasie z aktywnym układem tłumienia jittera, możliwością kontroli z panelu przedniego, wysokiej jakości przetwornikami AD/DA oraz możliwością dowolnej konfiguracji wejść i wyjść w systemie dźwiękowym Twojego studia. TotalMix, to oprogramowanie z poziomu którego możemy kontrolować interfejs RME Fireface UC - majstersztyk wśród dzisiejszych aplikacji sterujących interfejsami audio.

  • Wejścia i wyjścia analogowe
FireFace UC oferuje 8 wejść oraz 8 wyjść analogowych najwyższej jakości. Z wyjątkiem kanałów 7/8 wszystkie pozostałe są symetryczne i mają programowo przełączane poziomy w zakresie -10 dBV, +4dBu, Lo Gain.
Na płycie czołowej Fireface UC znajdują się 2 symetryczne wejścia mikrofonowe z poziomem wejściowym sterowanym cyfrowo i indywidualnie załączanym zasilaniem Phantom 48V. Wejścia te są wykonane na złączach typu Combo [XLR/TRS] firmy Neutrik co jest gwarancją pewnego połączenia.
Wejścia 3 i 4 to niezwykle elastyczne, symetryczne wejścia uniwersalne. Po pierwsze, funkcjonują one w identyczny sposób jak wejścia 5 - 8 znajdujące się na płycie tylnej i mogą być skonfigurowane do współpracy z sygnałami o standardowych poziomach studyjnych [+4 dBu, LoGain]. Ponadto impedancja wejściowa może być przełączana pomiędzy 10 kOhm dla sygnałów o poziomie liniowym a 470 kOhm dla sygnałów instrumentalnych.

Wejścia 5 - 8 ulokowane na płycie tylnej pracują z poziomami -10 dBV, +4 dBu i LoGain, które można wybrać w oknie ustawień. Identycznie sytuacja wygląda w przypadku symetrycznych wyjść analogowych 1 - 6 znajdujących się na płycie tylnej. Wyjście słuchawkowe, przypisane do kanałów 7/8 oferuje wysoki poziom głośności podczas współpracy ze słuchawkami nisko-impedancyjnymi.

  • Wejścia i wyjścia cyfrowe
Optyczne wejścia i wyjścia ADAT pozwalają na podłączenie dodatkowych procesorów efektów, mikserów lub zewnętrznych przetworników. Wszystkie kanały ADAT są dostępne jednocześnie razem z kanałami analogowymi, dzięki czemu - wykorzystując dodatkowy konwerter [ADI-8 QS] lub przedwzmacniacz [OctaMic II] - zyskujemy dostęp do 16 analogowych kanałów wejściowych i wyjściowych. Koaksjalne złącze S/PDIF, które jest w pełni kompatybilne również z formatem AES/EBU [podobnie, jak w innych urządzeniach RME] może pracować z częstotliwościami próbkowania do 192 kHz.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
  • 8 wejść/wyjść analogowych,
  • złącza cyfrowe: ADAT/Toslink, SPDIF, WordClock,
  • 2x MIDI IN/OUT [32 kanały],
  • USB do komunikacji z komputerem,
  • 2 przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom 48V,
  • Bardzo szybkie, stabilne sterowniki 32 oraz 64-bitowe dedykowane PC oraz MacOS: ASIO2, WDM, CoreAudio, Core MIDI,
  • rekordowo niska latencja,
  • DigiCheck do analizy materiału audio,
  • TotalMix zaawansowany mikser pozwalający na dowolne krosowanie sygnału między wejściami a wyjściami,
  • Gwarancja producenta 2 lata.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.