RME FIREFACE UC interfejs audio USB 2.0

Numer katalogowy: RME FIREFACE UC
EAN/UPC: 4260123362577
Brak towaru.



Kategoria
Marka
WEJŚCIA ANALOGOWE
8 wejść analogowych
6 x 1/4" TRS [4 liniowe, 2 x liniowo-instrumentalne]
2 x XLR/TRS Combo [2 mikrofonowo-liniowe]]
wszystkie symetryczne
WYJŚCIA ANALOGOWE
8 wyjść analogowych
6 x 1/4" TRS, symetryczne, ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem stało-prądowym
1 x 1/4" TRS niesymetryczne
WEJŚCIA CYFROWE
1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU]
WYJŚCIA CYFROWE
1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU]
MIDI
2 x MIDI IN/OUT na dodatkowym kablu [4 gniazda DIN, 5-pin]
32 szybkie kanały MIDI z małym jitterem
Dynamika przetwarzania A/D110 dB RMS nieważona, 113 dBA
THD dla przetwarzania A/D< -110 dB [< 0,00032%]
THD+N dla przetwarzania A/D< -104 dB [< 0,00063%]
Przesłuch dla przetwarzania A/D> 110 dB
Dynamika przetwarzania D/A110 dB RMS nieważona, 112 dBA [niewyciszony]
THD dla przetwarzania D/A< -100 dB [< 0,001%]
THD+N dla przetwarzania D/A< -97 dB [< 0,0014%]
Przesłuch dla przetwarzania D/A> 100 dB
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu Hi Gain+19 dBu
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu +4 dBu+13 dBu
Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu -10 dBV+2 dBV
Wewnętrzne częstotliwości próbkowania32, 44.1, 48, 64, 88.2, 96, 128, 176.4, 192 kHz
Zakres zewnętrznych częstotliwości próbkowania28 kHz - 200 kHz
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB5 Hz - 21 kHz [44.1 kHz]
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB< 5 Hz - 43.3 kHz [96 kHz]
Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -1 dB< 5 Hz - 70 kHz [192 kHz]
STEROWNIKI
PC
Windows XP sp2 [lub nowszy] Vista
Vista 64
Windows7 WDM, ASIO2
MAC
Mac OS X [10.5 lub nowszy]
IntelCore Audio, Core MIDI
Interfejs audio USB marki RME.

RME Fireface UC to następca interfejsu Fireface 400 - zdobywcy licznych nagród oraz szerokiego grona użytkowników. Tym razem producent wyposażył urządzenie w port USB zamiast poprzednio zastosowanego FireWire.

Standard USB już dawno osiągnął przepustowość wystarczającą do bezproblemowej pracy na ośmiu i więcej kanałach audio. Jest to rozwiązanie stabilne i dostępne w każdym komputerze stacjonarnym i przenośnym. Nie musimy już kupować specjalnych [czyt. wydajnych] kontrolerów FireWire, męczyć się z ich instalacją oraz konfiguracją. Standard USB jest nadal rozwijany i możemy mieć pewność, że w niedalekiej przyszłości jego przepustowość wzrośnie nawet 10 krotnie zachowując przy tym pełną kompatybilność z poprzednimi wersjami USB [1.1, 2.0]

Interfejs RME Fireface UC został specjalnie zoptymalizowany pod kątem uzyskania najwyższej wydajności i stabilności zarówno pod systemami dedykowanymi PC jak również MAC. Korzysta on z dwóch wersji firmware'u, z których każda wykorzystuje inną metodę transferu danych. Ma to na celu wyeliminowanie typowych ograniczeń charakterystycznych dla interfejsów USB innych producentów. Rezultatem owej optymalizacji jest możliwość pracy na minimalnych latencjach a są to 42 sample dla PC Windows oraz 14 sampli opóźnienia dla MAC OS.

Fireface UC to jedyne urządzenie w swojej klasie z aktywnym układem tłumienia jittera, możliwością kontroli z panelu przedniego, wysokiej jakości przetwornikami AD/DA oraz możliwością dowolnej konfiguracji wejść i wyjść w systemie dźwiękowym Twojego studia. TotalMix, to oprogramowanie z poziomu którego możemy kontrolować interfejs RME Fireface UC - majstersztyk wśród dzisiejszych aplikacji sterujących interfejsami audio.

  • Wejścia i wyjścia analogowe
FireFace UC oferuje 8 wejść oraz 8 wyjść analogowych najwyższej jakości. Z wyjątkiem kanałów 7/8 wszystkie pozostałe są symetryczne i mają programowo przełączane poziomy w zakresie -10 dBV, +4dBu, Lo Gain.
Na płycie czołowej Fireface UC znajdują się 2 symetryczne wejścia mikrofonowe z poziomem wejściowym sterowanym cyfrowo i indywidualnie załączanym zasilaniem Phantom 48V. Wejścia te są wykonane na złączach typu Combo [XLR/TRS] firmy Neutrik co jest gwarancją pewnego połączenia.
Wejścia 3 i 4 to niezwykle elastyczne, symetryczne wejścia uniwersalne. Po pierwsze, funkcjonują one w identyczny sposób jak wejścia 5 - 8 znajdujące się na płycie tylnej i mogą być skonfigurowane do współpracy z sygnałami o standardowych poziomach studyjnych [+4 dBu, LoGain]. Ponadto impedancja wejściowa może być przełączana pomiędzy 10 kOhm dla sygnałów o poziomie liniowym a 470 kOhm dla sygnałów instrumentalnych.

Wejścia 5 - 8 ulokowane na płycie tylnej pracują z poziomami -10 dBV, +4 dBu i LoGain, które można wybrać w oknie ustawień. Identycznie sytuacja wygląda w przypadku symetrycznych wyjść analogowych 1 - 6 znajdujących się na płycie tylnej. Wyjście słuchawkowe, przypisane do kanałów 7/8 oferuje wysoki poziom głośności podczas współpracy ze słuchawkami nisko-impedancyjnymi.

  • Wejścia i wyjścia cyfrowe
Optyczne wejścia i wyjścia ADAT pozwalają na podłączenie dodatkowych procesorów efektów, mikserów lub zewnętrznych przetworników. Wszystkie kanały ADAT są dostępne jednocześnie razem z kanałami analogowymi, dzięki czemu - wykorzystując dodatkowy konwerter [ADI-8 QS] lub przedwzmacniacz [OctaMic II] - zyskujemy dostęp do 16 analogowych kanałów wejściowych i wyjściowych. Koaksjalne złącze S/PDIF, które jest w pełni kompatybilne również z formatem AES/EBU [podobnie, jak w innych urządzeniach RME] może pracować z częstotliwościami próbkowania do 192 kHz.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
  • 8 wejść/wyjść analogowych,
  • złącza cyfrowe: ADAT/Toslink, SPDIF, WordClock,
  • 2x MIDI IN/OUT [32 kanały],
  • USB do komunikacji z komputerem,
  • 2 przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom 48V,
  • Bardzo szybkie, stabilne sterowniki 32 oraz 64-bitowe dedykowane PC oraz MacOS: ASIO2, WDM, CoreAudio, Core MIDI,
  • rekordowo niska latencja,
  • DigiCheck do analizy materiału audio,
  • TotalMix zaawansowany mikser pozwalający na dowolne krosowanie sygnału między wejściami a wyjściami,
  • Gwarancja producenta 2 lata.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?

Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?

Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?

Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.