RME FireFace 802 - Interfejs Audio USB / FireWire

Numer katalogowy: RME FireFace 802
EAN/UPC: 4260123363055
Brak towaru.



Kategoria
Marka
ACkonwersja analog-cyfra, wejścia liniowe 1-8, panel tylny
Rozdzielczość24 bity
Odstęp sygnału od szumu [SNR]113 dB RMS nieważone, 116 dBA
Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0.1 dB5 Hz - 20.8 kHz
Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB5 Hz - 45.8 kHz
Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB5 Hz - 92 kHz
Zniekształcenia THD< -110 dB, < 0.00032 %
Zniekształcenia THD + N< -104 dB, < 0.00063 %
Separacja kanałowa> 110 dB
Wejścia6.3 mm TRS jack, elektronicznie symetryzowane
Czułość wejściowa8 kOhm niesymetrycznie, 12 kOhm symetrycznie
Czułość wejściowa przełączana do ust.Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain+19 dBu
Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu+13 dBu
Jak AC, oprócz
WejściaXLR, symetryzowane elektronicznie
Impedancja wejściowa3.4 kOhm
Odstęp sygnału od szumu [SNR]112 dB RMS nieważone, 116 dBA
Zakres wzmocnienia54 dB
Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB+10 dBu
Wejścia instrumentalne9-12, umieszczone z przodu
Jak AC, oprócz
Wejścia6.3 mm TS jack, niesymetryczne
Impedancja wejściowa800 kOhm
Odstęp sygnału od szumu [SNR]112 dB RMS nieważone, 115 dBA
Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB+21 dBu
CAkonwersja cyfra-analog, wyjścia liniowe 1-8, panel tylny
Dynamika115 dB RMS nieważone, 118 dBA
Pasmo przenoszenia dla 44,1 kHz, -0.5 dB5 Hz – 20.8 kHz
Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB5 Hz – 45 kHz
Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB5 Hz – 89 kHz
Zniekształcenia THD-104 dB, < 0.00032 %
Zniekształcenia THD + N-100 dB, < 0.00063 %
Separacja kanałowa> 110 dB
Wyjście6.3 mm TRS jack, serwo-symetryzowane
Impedancja wyjściowa75 Ω
Poziom wyjściowy z ust.Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy Hi Gain+19 dBu
Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy +4 dBu+13 dBu
Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy -10 dBu+2 dBV
CAwyjścia słuchawkowe stereo [9-12]
Jak CA, oprócz
Rodzaj wejść6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High+16.8 dBu
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low+2 dBV
Impedancja wyjściowa30 Ω
AES/EBU
2 x XLR
symetryzowane transformatorowo
izolowane galwanicznie
zgodne z AES3-1992
ADAT Optyczne
2 x TOSLINK I/Oformat zgodny ze specyfikacją firmy Alesis
Standard2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz
Podwójna prędkość [S/MUX]2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz
Poczwórna prędkość [S/MUX4]2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz
Poczwórnej prędkości Windows USB1 x 2 kanały 24 bity 192 kHz
SPDIF optyczne [przez ADAT2]
1 x optyczne
zgodne z IEC 60958
Word Clock
BNC, zmienne ustawienie
Interfejs audio USB marki RME.
Fireface 802 to nowy interfejs RME, będący kolejną wersją cieszącego się niezwykłą renomą, legendarnego modelu Fireface 800. Dostępne 60 kanałów audio, high-endowe przedwzmacniacze mikrofonowe, referencyjne konwertery, pełna sekcja efektów i praca w trybie do 192 kHz stanowią podstawę dla jeszcze większej ilości funkcji, takich jak ultraniska latencja przy pracy przez USB lub FireWire i legendarne, niezwykle stabilne sterowniki RME.

Aktywna redukcja jittera, indywidualna zmiana poziomów referencyjnych dla wszystkich wejść i wyjść, pełna funkcjonalność w trybie samodzielnym, unikalny zestaw wskaźników i analizatorów RME DIGICheck i te same funkcje dla komputerów Windows i Mac.
TotalMix FX, czyli najwyższej klasy cyfrowy mikser i router sygnałowy RME, z dwoma potężnymi układami DSP i zintegrowanymi modułami korekcji, dynamiki, efektami Reverb/Echo dla sygnałów do 192 kHz, i zintegrowany kontroler odsłuchu.

Zawrotny zestaw funkcji obejmuje także opcjonalny tryb Class Compliant i obsługę TotalMix FX dla iPad’a, czyli aplikacji RME pozwalającą w całości sterować 802 z poziomu iPada, bez konieczności podłączania komputera. W tej, łatwej w obsłudze aplikacji dostępne są wskaźniki poziomów wszystkich 90 kanałów i szyn efektowych, widoki różnych ustawień oraz pełna obsługa wszystkich funkcji.

Fireface 802 to kompleksowe i profesjonalne urządzenie do pracy z dźwiękiem, wszechstronne studio zamknięte w obudowie w standardzie 19”. Interfejs zaprojektowany dla osób, które nie uznają żadnych kompromisów w kwestiach brzmienia, a oczekują stabilności i ultra-niskiej latencji oraz zestawu jedynych w swoim rodzaju, profesjonalnych funkcji. To kolejny, przełomowy interfejs od RME, oferujący wszystko, co najlepsze a nawet jeszcze więcej.

  • Wejścia i Wyjścia
Fireface 802 obsługuje 60 kanałów audio: 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych.
Wszystkich torów wejścia i wyjścia można używać w tym samym czasie. Na osobnych 30 ścieżkach można nagrywać sygnały z maksymalnie 12 kanałów analogowych i 18 kanałów cyfrowych.
  • Odsłuch pod kontrolą
Fireface 802 to nie tylko doskonały, biurkowy kontroler poziomów odsłuchu - urządzenie świetnie sprawdza się też jako przełącznik monitorów i przełącznik źródła z funkcją talkback, w każdym współczesnym studiu, gdzie używa się komputera do miksowania dźwięków. Ponieważ 802 działa jako, zazwyczaj stosowany dodatkowo, kontroler odsłuchów, interfejs pozwala zachować oryginalne brzmienie materiału, gdyż wyjścia sprzętowe połączone są bezpośrednio z monitorami studyjnymi.
Monitoring sygnału. Dowolny ze sprzętowych torów wyjściowych można skierować do wyjścia głównego lub słuchawkowego. Funkcje Talkback, Listenback, Mono, Dim, Recall i External Input zadziałają wówczas automatycznie, tak jak powinny, na przypisanych wyjściach.
ARC - zaawansowana kontrola zdalna. 802 posiada złącze dla opcjonalnego zdalnego kontrolera [Advanced Remote Control],  którym można bezpośrednio sterować parametrami Volume, DIM, Store, Recall, Mono, Talkback, External Input i innymi. Przyciski sterownika można także przeprogramować przypisując do nich indywidualne komendy.
  • Więcej funkcji
SteadyClock. Unikalna technologia redukcji jittera gwarantuje niezmiennie perfekcyjną jakość dźwięku, dzięki czemu urządzenie jest zupełnie niezależne od jakości zewnętrznych sygnałów zegara. Z racji wydajnej redukcji jittera, konwertery pracują niezależnie od jakości zewnętrznego sygnału zegara, zupełnie tak, jakby pracowały cały czas zgodnie z zegarem wewnętrznym – a to daje gwarancję brzmienia nieskazitelnej jakości!
SteadyClock pozwala na niezależne sterowanie częstotliwością próbkowania przez Fireface 802. W panelu ustawień znajdują się pola wyboru najczęściej używanych na świecie audio i video częstotliwości próbkowania.
ICC. Funkcja Intelligent Clock Control [ICC] nie tylko pokazuje wszystkie wartości zegara, ale także pamięta ostatnie działające ustawienie częstotliwości próbkowania na wypadek błędu w sygnale ze źródła zewnętrznego. Inne cieszące się renomą funkcje RME takie jak SyncCheck pozwalają na szybkie wykrycie problemów z zegarem.
DIGICheck. W ramach Fireface 802 użytkownik otrzymuje unikalny zestaw narzędzi RME do pomiarów i analizy sygnałów cyfrowych audio. DIGICheck posiada wielośladowy rejestrator, oblicza poziomy szczytowy i RMS na drodze sprzętowej, analizuje i wyświetla obraz sygnału na wiele sposobów, w stereo, w trybie wielokanałowym, wszystkie kanały, surround, spektralnie i jeszcze więcej.

Obsługiwane sterowniki
• Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bity],
• Apple Mac OS X 10.6 lub wyższy [Core Audio].
 
Sterowniki Windows i Mac OS X są identyczne w kwestiach funkcjonalności, o ile pozwalają na to możliwości danej platformy.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.

Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.