RME BABYFACE Silver interfejs audio
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
SEKCJA ANALOGOWA | |
Wejścia | 2 x XLR [2 x Mic/Line] symetryczne, wejście instrumentalne Hi-Z |
Wyjścia | 2 x XLR symetryczne i niezależne słuchawkowe |
Zakres dynamiki AD | 108 dB RMS nieważony, 111 dBA |
THD AD | < -100 dB [< 0.001 %]] |
THD+N AD | < -98 dB [< 0.0012 %] |
Przesłuchy AD | > 110 dB |
Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS | +12 dBu |
Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny] | 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz |
Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny] | 28 kHz - 200 kHz |
Wyjścia | 2 x XLR, symetryczne |
Wyjścia słuchawkowe | 2 x 1/4" TRS [Stereo], w interfejsie i dołączonej przejściówce |
Zakres dynamiki DA | 112 dB RMS nieważony, 115 dBA |
THD DA | < -104 dB [< 0.00063%] |
THD+N DA | < -100 dB [< 0.001%] |
Przesłuchy DA | > 110 dB |
Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia liniowe | +15 dBu |
Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia słuchawkowe | +8 dBu |
Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny] | 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz |
Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny] | 28 kHz - 200 kHz |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB | 5 Hz - 22 kHz [44.1 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB | 5 Hz - 34 kHz [96 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB | 5 Hz - 50 kHz [192 kHz] |
SEKCJA CYFROWA | |
Złącza cyfrowe | ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny] |
MIDI | 1 x MIDI I/O [2 x 5-pin DIN], 16 kanałów |
Jitter | < 1 ns, ADAT in |
Jitter tłumienie | >30 dB [2.4 kHz] |
STEROWNIKI | |
Windows 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bitowe] | |
Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [Core Audio] |
- Mały - wielki interfejs - Babyface
- USB - made by RME
- Całkowita kontrola
- Nowy TotalMix Fx
- 2 analogowe wejścia XLR,
- 2 analogowe wyjścia XLR,
- 2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonowe klasy Hi-End,
- 2 niezależne wyjścia słuchawkowe / liniowe,
- wejście instrumentalne Hi-Z do podłączenia np. gitary,
- w sumie 10 wejść / 12 wyjść,
- 8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dla sygnałów wejściowych i wyjściowych,
- wejście / wyjście SPDIF,
- wejście / wyjście MIDI,
- wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA, 24-bity / 192kHz,
- dynamika: 115 dBA,
- sensacyjnie niska 1 ms latencja - zbliżona do kart PCI, PCI-E,
- całkowicie nowy wewnętrzny mikser oparty o DSP karty - TotalMix FX,
- technologia "SteadyClock" dla minimalizacji zniekształceń cyfrowych,
- współpraca z sygnałami symetrycznymi i niesymetrycznymi,
- możliwość pobierania zasilania bezpośrednio z szyny USB,
- TotalMix FX, Hi-Endowy mikser z efektami na pokładzie - wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a,
- port USB 2.0 do komunikacji z komputerem,
- aplikacja DIGICheck do analizy materiału audio,
- solidne wykonanie, wysoka mobilność,
- gwarancja producenta 2 lata.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.