RME BABYFACE interfejs audio
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | RME |
SEKCJA ANALOGOWA | |
Wejścia | 2 x XLR [2 x Mic/Line] symetryczne, wejście instrumentalne Hi-Z |
Wyjścia | 2 x XLR symetryczne i niezależne słuchawkowe |
Zakres dynamiki AD | 108 dB RMS nieważony, 111 dBA |
THD AD | < -100 dB [< 0.001 %]] |
THD+N AD | < -98 dB [< 0.0012 %] |
Przesłuchy AD | > 110 dB |
Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS | +12 dBu |
Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny] | 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz |
Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny] | 28 kHz - 200 kHz |
Wyjścia | 2 x XLR, symetryczne |
Wyjścia słuchawkowe | 2 x 1/4" TRS [Stereo], w interfejsie i dołączonej przejściówce |
Zakres dynamiki DA | 112 dB RMS nieważony, 115 dBA |
THD DA | < -104 dB [< 0.00063%] |
THD+N DA | < -100 dB [< 0.001%] |
Przesłuchy DA | > 110 dB |
Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia liniowe | +15 dBu |
Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia słuchawkowe | +8 dBu |
Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny] | 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz |
Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny] | 28 kHz - 200 kHz |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB | 5 Hz - 22 kHz [44.1 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB | 5 Hz - 34 kHz [96 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB | 5 Hz - 50 kHz [192 kHz] |
SEKCJA CYFROWA | |
Złącza cyfrowe | ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny] |
MIDI | 1 x MIDI I/O [2 x 5-pin DIN], 16 kanałów |
Jitter | < 1 ns, ADAT in |
Jitter tłumienie | >30 dB [2.4 kHz] |
STEROWNIKI | |
Windows 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bitowe] | |
Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [Core Audio] |
- Mały - wielki interfejs - Babyface
- USB - made by RME
- Całkowita kontrola
- Nowy TotalMix Fx
- 2 analogowe wejścia XLR,
- 2 analogowe wyjścia XLR,
- 2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonowe klasy Hi-End,
- 2 niezależne wyjścia słuchawkowe / liniowe,
- wejście instrumentalne Hi-Z do podłączenia np. gitary,
- w sumie 10 wejść / 12 wyjść,
- 8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dla sygnałów wejściowych i wyjściowych,
- wejście / wyjście SPDIF,
- wejście / wyjście MIDI,
- wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA, 24-bity / 192kHz,
- dynamika: 115 dBA,
- sensacyjnie niska 1 ms latencja - zbliżona do kart PCI, PCI-E,
- całkowicie nowy wewnętrzny mikser oparty o DSP karty - TotalMix FX,
- technologia "SteadyClock" dla minimalizacji zniekształceń cyfrowych,
- współpraca z sygnałami symetrycznymi i niesymetrycznymi,
- możliwość pobierania zasilania bezpośrednio z szyny USB,
- TotalMix FX, Hi-Endowy mikser z efektami na pokładzie - wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a,
- port USB 2.0 do komunikacji z komputerem,
- aplikacja DIGICheck do analizy materiału audio,
- solidne wykonanie, wysoka mobilność,
- gwarancja producenta 2 lata.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.
Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?
Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?
Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?
Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.