RME BABYFACE interfejs audio

Numer katalogowy: RME BABYFACE
Brak towaru.



Kategoria
Marka
SEKCJA ANALOGOWA
Wejścia2 x XLR [2 x Mic/Line] symetryczne, wejście instrumentalne Hi-Z
Wyjścia2 x XLR symetryczne i niezależne słuchawkowe
Zakres dynamiki AD108 dB RMS nieważony, 111 dBA
THD AD< -100 dB [< 0.001 %]]
THD+N AD< -98 dB [< 0.0012 %]
Przesłuchy AD> 110 dB
Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS+12 dBu
Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz
Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]28 kHz - 200 kHz
Wyjścia2 x XLR, symetryczne
Wyjścia słuchawkowe2 x 1/4" TRS [Stereo], w interfejsie i dołączonej przejściówce
Zakres dynamiki DA112 dB RMS nieważony, 115 dBA
THD DA< -104 dB [< 0.00063%]
THD+N DA< -100 dB [< 0.001%]
Przesłuchy DA> 110 dB
Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia liniowe+15 dBu
Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia słuchawkowe+8 dBu
Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz
Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]28 kHz - 200 kHz
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB5 Hz - 22 kHz [44.1 kHz]
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB5 Hz - 34 kHz [96 kHz]
Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB5 Hz - 50 kHz [192 kHz]
SEKCJA CYFROWA
Złącza cyfroweADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny]
MIDI1 x MIDI I/O [2 x 5-pin DIN], 16 kanałów
Jitter< 1 ns, ADAT in
Jitter tłumienie>30 dB [2.4 kHz]
STEROWNIKI
Windows 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bitowe]
Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [Core Audio]
Interfejs audio marki RME.

Niemiecka firma już od dawna wyznaczała standardy w świecie profesjonalnych interfejsów audio. Najpierw był Multiface jako pierwszy profesjonalny, naprawdę się liczący interfejs przenośny audio. Potem przyszła kolej na interfejsy wykorzystujące protokół FireWire: Fireface 800 oraz Fireface 400. Zdobyły one uznanie całego muzycznego świata do tego stopnia, że do dziś są najlepiej sprzedającymi się na tle konkurencji systemami audio. Są wykorzystywane w studiach na całym świecie. Również na scenie muzycy chętnie używają tego sprzętu ze względu na wzorcową stabilność sterowników oraz możliwość używania interfejsu bez komputera [stand-alone].
Swoją niebywałą popularność zawdzięczają również perfekcyjnemu wykonaniu, wysokiej klasy konwerterom oraz niesłychanie stabilnym sterownikom. Nie ma znaczenia czy jest to FireWire, PCI, PCI-Express czy Express Card, tam gdzie inne producenci nie dają rady firma RME udowadnia, że można stworzyć interfejs "idealny". Tym razem przyszedł czas na interfejs typu "desktop" w wersji USB - BABYFACE.


  • Mały - wielki interfejs - Babyface
To niepozorne urządzenie o wdzięcznie brzmiącej nazwie to przenośny, solidnie wykonany, wysokiej klasy interfejs audio 24-bity / 192 kHz wyposażony w 2 przedwzmacniacze mikrofonowe [Phantom 48V], wejście instrumentalne Hi-Z, złącza ADAT, MIDI oraz wyjścia słuchawkowe. Uwagę zwraca całkowicie zmieniona aplikacja TotalMix umożliwiająca sterowanie całym urządzeniem jak również procesorami efektów wbudowanymi w Babyface'a. Użytkownik ma do dyspozycji między innymi 3-zakresowy equalizer, reverb oraz delay. Wszystkie te efekty włącznie z equalizacją oraz kontrolkami poziomów przeliczane są przez wewnętrzny procesor DSP Babyface'a.

RME Babyface zbudowany został w oparciu o technologię Hammerfall USB zastosowaną pierwszy raz w Fireface UC - pierwszym interfejsie na świecie pracującym z rekordowo niską latencją. Identyczną wydajność oferuje RME Babyface co przy kompaktowych rozmiarach sprawia, że jest najbardziej niezawodnym i mobilnym interfejsem na świecie. Jest świetnym wyborem zarówno na scenę jak i do domowego / mobilnego studia. Jego referencyjne parametry soniczne z pewnością zwrócą uwagę tych muzyków / producentów, którzy cenią sobie jakość.

  • USB - made by RME
Do tej pory standard USB uważany był za nieprofesjonalny, dlaczego? Ponieważ wszystkie dotychczasowe, wielokanałowe interfejsy audio miały problemy z pracą na niskich latencjach czego efektem były trzaski lub całkowita utrata synchronizacji. RME zmienia tę postać rzeczy. Nie dość, że nowe interfejsy USB [Fireface UFX, Fireface UC, Babyface] pracują na minimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają się do wydajności wewnętrznych kart dźwiękowych dedykowanych magistrali PCI lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest to kolejna bariera, którą łamie RME.

Firma RME słynie z nowatorskich rozwiązań oraz z faktu projektowania swoich własnych chipsetów [USB, FireWire] montowanych wewnątrz interfejsów audio tego niemieckiego producenta. RME BABYFACE nie jest tu wyjątkiem. Producent zastosował tu zaprojektowany przez inżynierów RME chipset USB pozwalający na stabilną komunikację z komputerem z wykorzystaniem magistrali USB. Tam gdzie inni producenci kart stosują tanie układy innych podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązania dzięki czemu praca na minimalnych latencjach zarezerwowanych dotychczas dla wewnętrznych kart RME staje się możliwa!

  • Całkowita kontrola

Oprócz funkcji interfejsu audio Babyface może być używany jako klasyczny kontroler monitorów odsłuchowych w studiu. Duże eleganckie pokrętło oraz dwa przyciski funkcyjne umożliwiają kontrolę wszystkich istotnych parametrów. Za ich pomocą można sterować np. głośnością na sumie, zapisywać i przywoływać jej ustawienia referencyjne jak również kontrolować poziomy wejściowe opisywanego interfejsu audio.

  • Nowy TotalMix Fx
Teraz w nowej odsłonie TotalMix Fx zawiera również efekty, equaliazację i kompresję. Z jego poziomu możemy również sterować takimi parametrami jak regulacja panoramy, szerokość panoramy wraz ze zamianą kanałów lewy na prawy i odwrotnie, przełączanie fazy, załączanie zasilania Phantom 48V dla preampów mikrofonowych oraz wspomnianymi wcześniej: equalizeram, efektami reverb i delay. Wszystkie te parametry są przetwarzane przez procesor DSP interfejsu Babyface którego wskaźnik zużycia jest również widoczny z poziomu TotalMix Fx.

TotalMix Fx może pełnić rolę typowego miksera cyfrowego, krosownicy sygnałów i może być sterowany za pomocą zewnętrznego kontrolera MIDI.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:
  • 2 analogowe wejścia XLR,
  • 2 analogowe wyjścia XLR,
  • 2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonowe klasy Hi-End,
  • 2 niezależne wyjścia słuchawkowe / liniowe,
  • wejście instrumentalne Hi-Z do podłączenia np. gitary,
  • w sumie 10 wejść / 12 wyjść,
  • 8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dla sygnałów wejściowych i wyjściowych,
  • wejście / wyjście SPDIF,
  • wejście / wyjście MIDI,
  • wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA, 24-bity / 192kHz,
  • dynamika: 115 dBA,
  • sensacyjnie niska 1 ms latencja - zbliżona do kart PCI, PCI-E,
  • całkowicie nowy wewnętrzny mikser oparty o DSP karty - TotalMix FX,
  • technologia "SteadyClock" dla minimalizacji zniekształceń cyfrowych,
  • współpraca z sygnałami symetrycznymi i niesymetrycznymi,
  • możliwość pobierania zasilania bezpośrednio z szyny USB,
  • TotalMix FX, Hi-Endowy mikser z efektami na pokładzie - wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a,
  • port USB 2.0 do komunikacji z komputerem,
  • aplikacja DIGICheck do analizy materiału audio,
  • solidne wykonanie, wysoka mobilność,
  • gwarancja producenta 2 lata.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?

Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.