RME ADI-8 QS przetwornik AD/DA
EAN/UPC: 4260123362164
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RME |
Wyjścia AD | |
4 x AES/EBU | |
2 x optyczne ADAT | |
opcjonalnie MADI | |
Wejścia DA | |
4 x AES/EBU | |
2 x optyczne ADAT | |
opcjonalnie MADI | |
Wyjścia DA | |
1/4" TRS | |
ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem galwanicznym | |
maks. +21 dBu | |
225-pinowe złącze typu D-Sub | |
całkowicie symetryczna ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem galwanicznym | |
maks. +24 dBu | |
ścieżka audio „DC-coupled” | |
Dynamika AD | 117 dBA |
THD AD | < -110 dB [< 0,00032 %] |
THD+N AD | < -104 dB [< 0,00063 %] |
Przesłuch AD | > 130 dB |
Dynamika DA | 120 dBA [niewyciszony] |
THD DA | < -104 dB [< 0,00063 %] |
THD+N DA | < -102 dB [< 0,0008 %] |
Przesłuch DA | > 110 dB |
Poziom wejścia dla 0 dBFS | |
+24 dBu | |
+19 dBu | |
+13 dBu | |
+4.2 dBu | |
regulacja co 6 dB w krokach co 0.5 dB poprzez Digital Input Trim | |
Poziom wyjścia dla 0 dBFS | |
+24 dBu | |
+19 dBu | |
+13 dBu | |
+4.2 dBu | |
regulacja w zakresie +/- 6 dB w krokach co 0.5 dB | |
Globalny poziom wyjściowy | od 0 do -96 dB w 48 krokach |
Częstotliwość próbkowania | |
44.1 kHz | |
48 kHz | |
88.2 kHz | |
96 kHz | |
176.4 kHz | |
192 kHz | |
zmienna [sync/word] | |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.1 dB | 10 Hz - 23.2 kHz [sf 48 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB | < 5 Hz - 44.6 kHz [sf 96 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB | < 5 Hz - 63.4 kHz [sf 192 kHz] |
Zasilanie | przełączanie wewnętrzne, 100V - 240V AC |
Wymiary [WxHxD] | 483 x 44 x 200 mm |
Gwarancja producenta | 2 lata |
- 8-kanałowy, całkowicie symetryczny przetwornik AD, 117 dBA,
- 8-kanałowy przetwornik DA, ścieżka audio „DC-coupled”, 120 dBA,
- Konwersja o niezauważalnej latencji: zaledwie 8 sampli opóźnienia!,
- 4 x we/wy AES/EBU poprzez złącze D-sub, 8 kanałów @ 192 kHz,
- 2 x we/wy ADAT, 8 kanałów @ 96 kHz,
- Cyfrowe trymowanie wejścia/wyjścia, zakres 6 dB na każde we/wy,
- Analogowy i cyfrowy limiter dla konwersji AD,
- Miernik wysterowania - 16 mierników LED, każdy składa się z 7 diod LED,
- Zdalne sterowanie parametrami: zapis/przywołanie, poziom wysterowania i DIM,
- Unikalna technologia SyncCheck sprawdzająca synchronizację zegara,
- Wszystkie ustawienia zapisywane są w pamięci i przywoływane po włączaniu urządzenia,
- Całkowicie zdalnie sterowany.
- Nieprawdopodobnie niska latencja
- Opcjonalna karta: MADI I64
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.