RME ADI-8 DS MKIII konwerter AD i DA 8 kanałowy
EAN/UPC: 4260123362973
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RME |
Wejścia AD [analogowe] | |
złącza 1/4” TRS jack i 25 pinowe D-sub | |
symetryzowany przez serwo | |
w pełni symetryczny tor sygnałowy | |
Wyjścia AD [analogowe] | |
4 x AES/EBU | |
2 x ADAT optyczne | |
Wejścia DA [cyfrowe] | |
4 x AES/EBU | |
2 x ADAT optyczne, | |
Wyjścia DA [cyfrowe] | |
złącza 1/4" jack | |
symetryzowane przez serwo | |
poziom do +21 dBu | |
25 pinowe D-sub | |
symetryczne | |
do +24 dBu | |
Dynamika toru konwersji AD [analog-cyfra] | 119 dBA |
Poziom zniekształceń THD AD | < -110 dB [< 0.00032 %] |
Zniekształcenia THD + N AD | < -104 dB [< 0.00063 %] |
Przesłuch w torze AD | > 110 dB |
Dynamika toru konwersji DA [cyfra-analog] | 120 dBA bez tłumienia |
Zniekształcenia THD DA | < -104 dB [< 0.00063 %] |
Zniekształcenia THD + N DA | < -102 dB [< 0,0008 %] |
Przesłuch w torze DA | > 110 dB |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS | +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4.2 dBu |
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS | +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4.2 dBu |
Poziom wyjściowy/wejściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV | +2 dBV |
Częstotliwości próbkowania | |
44.1 | |
48 | |
88.2 | |
96 | |
176.4 | |
192 kHz | |
zmienne [synchronizacja/word clock] | |
Pasmo przenoszenia AD/DA -0.1 dB | 10 Hz - 23.2 kHz [sf 48 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA -0,5 dB | < 5 Hz - 43.0 kHz [sf 96 kHz] |
Pasmo przenoszenia AD/DA -1 dB | < 5 Hz - 85.0 kHz [sf 192 kHz] |
Zasilanie | Zasilacz z wewnętrznym przełącznikiem 100 V- 240 V AC |
Konwerter AD i DA marki RME
ADI-8 DS Mk III to 8-kanałowy, najwyższej klasy, referencyjny konwerter AD i DA [analog-cyfra i cyfra-analog]. Urządzenie o standardowych wymiarach 19” i wysokości 1U zapewnia niezliczoną ilość niesamowitych funkcji takich jak: Intelligent Clock Control [ICC], SyncCheck ™, SteadyClock, cztery referencyjne poziomy sygnału z +24 dBu włącznie, złącza wejścia i wyjścia AES/EBU oraz ADAT, częstotliwość próbkowania 192 kHz oraz cyfrową krosownicę.
- Funkcje
ADI-8 DS Mk III to wszechstronny, 8-kanałowy konwerter AD/DA oraz przetwornik formatów cyfrowych [cyfra-cyfra] o bezkonkurencyjnych możliwościach. Urządzenie działa w oparciu o znakomity układ analogowy, który połączono z wybitnej jakości, nisko-latencyjnymi układami konwersji AD/DA. Wyposażony w system SteadyClock konwerter zapewnia najwyższej jakości konwersję AD i DA, i wyznacza nową definicję klasy referencyjnej dla konwerterów analogowo/cyfrowych.
Kompaktowe urządzenie o wymiarach 1U wyróżnia się zestawem doborowych funkcji, wśród których uwagę zwraca możliwość ustawienia na poziomie sprzętowym czterech referencyjnych poziomów sygnału aż do +24 dBu włącznie. Dostępne są także wejścia/wyjścia AES/EBU oraz ADAT dla sygnałów o częstotliwości próbkowania do 192 kHz oraz tryb wszechstronnej krosownicy Patch Mode.
W ADI-8 DS Mk III zastosowano w pełni symetryczny tor sygnałowy, który gwarantuje doskonałej jakości brzmienie, niski poziom zniekształceń i najwyższy odstęp sygnału od szumu [SNR] przy wszystkich ustawieniach poziomu. Aby zachować pełny zakres dynamiczny na każdym z poziomów operacyjnych w ADI-8 DS Mk III zastosowano elektronicznie przełączane stopnie wzmocnienia na elementach dyskretnych, co pozwala całkowicie wyeliminować szumy i zniekształcenia ze ścieżki sygnałowej. Wyrafinowane konwertery AD/DA przetwarzają sygnał o częstotliwości próbkowania aż do 192 kHz, przy wartości SNR w granicach 120 dBA. Jeśli chodzi o część cyfrową, zestaw funkcji poszerza unikalny system synchronizacji i redukcji jitterea RME SteadyClock™, zapewniający najwyższą jakość brzmienia bez względu na jakość referencyjnego sygnału taktującego. Oczywiście na pokładzie nie zabrakło innych, typowych dla urządzeń RME rozwiązań takich jak Intelligent Clock Control [ICC], SyncCheck ™ oraz SyncAlign ™.
Konwerter zasilany jest przy pomocy specjalnego, wytrzymałego, wewnętrznego zasilacza działającego w zakresie napięć prądu zmiennego od 100 do 240 V. Zintegrowany w układzie filtr liniowy w pełni chroni przed wahaniem napięć i likwiduje wszelkie zakłócenia.
- Wyjścia analogowe
ADI-8 DS Mk III wyposażono w osobne stopnie wzmocnienia dla torów wyjściowych na złączach TRS i D-sub. Symetryzowane przez serwo tory wyjściowe na złączach jack TRS obsługują sygnał na poziomie do +21 dBu. Przy wyborze +24 dBu wyjścia na symetrycznym złączu D-sub zapewnią wyższy poziom wyjściowy, podczas gdy na wyjściach TRS zostanie zachowany poziom +19 dBu.
2 wejścia/wyjścia w formacie ADAT obsługują do 8 kanałów przy 96 kHz [S/MUX] i 4 kanały przy częstotliwości próbkowania 192 kHz [S/MUX4]. 25-pinowe złącze AES/EBU obsługuje 8 kanałów przy 192 kHz. Wszystkich wyjść można używać równolegle, korzystając np. z wyjść analogowych [symetryczne złącza TRS i/lub D-sub], ADAT, AES/EBU.
Wejścia analogowe. Tory wejściowe w ADI-8 DS Mk III dostępne są na złączach TRS lub D-sub. Oba typy wejść są symetryzowane przez serwo i akceptują sygnał o poziomie do +24 dBu.
Patch Mode - cyfrowa krosownica. Obsługiwana cyfrowo krosownica pozwala na dowolną konfigurację torów źródłowych i docelowych, i może być wykorzystana do konwersji sygnałów ADAT do AES, AES do ADAT, do konwersji krzyżowej tych sygnałów w tym samym czasie, skierowania sygnału ADAT na tor ADAT przy jednoczesnym monitoringu analogowym i do wielu innych, podobnych zadań. Wyjścia w formacie ADAT działają także w trybie kopii, co pozwala na podłączenie dwóch, różnych urządzeń ADAT. Wymienione - skuteczne i przy tym łatwe w obsłudze tryby działania - znacznie powiększają możliwości, zapewniającego już i tak wyjątkową jakość konwersji, urządzenia.
DANE OGÓLNE:
- 8-kanałowy konwerter AD [analog-cyfra], układ w pełni symetryczny, 119 dBA,
- 8-kanałowy konwerter DA [cyfra-analog], układ w pełni symetryczny, 120 dBA,
- Konwersja przy niskiej latencji, opóźnienie poniżej 12 sampli,
- 4 x wejście i wyjście AES/EBU na złączu D-sub, 8 kanałów przy 192 kHz,
- 2 x wejście i wyjście ADAT, 8 kanałów dla 96 kHz, 4 kanały przy 192 kHz,
- Word Clock: wejście i wyjście,
- Dwa 8-kanałowe wskaźniki poziomu,
- Funkcja dowolnego łączenia sygnałów w trybie cyfrowej krosownicy.
ZŁĄCZA:
- 8 wejść i 8 wyjść analogowych [do +24 dBu],
- 4 wejścia i 4 wyjścia AES/EBU [kanałów - 192 kHz],
- 2 wejścia i 2 wyjścia ADAT [MUX oraz SMUX4],
- Wejście i wyjście Word Clock.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.