RME ADI-6432 konwerter MADI na AES i z AES na MADI
EAN/UPC: 4260123362096
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Procesory dźwięku, equalizery, korektory, limitery |
Marka | RME |
Wejście MADI | |
1 x BNC | |
1 x optyczne | |
Wyjście MADI | |
1 x BNC | |
1 x optyczne | |
Wejście AES/EBU | |
32 x | |
4 na złącze D-SUB | |
symetryzowane transformatorowo | |
duża czułość wejściowa [< 0,3 Vpp] | |
zgodne z S/PDIF | |
Wyjście AES/EBU | |
32 x | |
4 na złącze D-SUB | |
symetryzowane transformatorowo | |
4 Vpp | |
Wejście Word Clock | |
BNC | |
układ adaptacyjny pracujący od 1,2 Vpp | |
Wyjście Word Clock | |
BNC | |
niskoimpedancyjne | |
4 Vpp dla 75 Ohm | |
zabezpieczenie przeciwzwarciowe | |
Wejście i wyjście MIDI | dwa gniazda DIN 5-pin |
Port COM | |
RS232 9-pinowe złącze D-SUB | |
9600/19200/115200 bodów | |
Źródła synchronizacji | |
MADI | |
AES | |
Word Clock | |
zegar wewnętrzny | |
Varipitch | sygnałem wejściowym lub Word Clock |
Częstotliwości próbkowania | |
44,1 | |
48 | |
88,2 | |
96 | |
176,4 | |
192 kHz | |
zmienne [synchronizacja / Word Clock] | |
Zakres częstotliwości próbkowania | |
MADI | 32 - 192 kHz |
Word Clock | 27 - 200 kHz |
AES | 28 - 200 kHz |
Jitter | |
zegar wewnętrzny | < 1 ns |
zegary zewnętrzne | < 1 ns |
Redukcja jittera | >30 dB [2,4 kHz] |
Czułość na jitter | pętla PLL pracuje bez problemów z jitterem równym 100 ns |
Zasilanie | |
wewnętrzny zasilacz | |
100 - 240 V, 20 W | |
Wymiary | 483 x 88 x 200 mm |
Gwarancja producenta | 2 lata |
Konwerter MADI na AES i z AES na MADI marki RME
RME ADI-6432 pozwala na 64-kanałową konwersję formatów z MADI na AES i z AES na MADI. Wśród typowych aplikacji znajdziemy: wykorzystanie dwóch konwerterów ADI-6432 jako cyfrowego multikoru lub jednego urządzenia w charakterze interfejsu AES/EBU dla karty PCI RME Hammerfall DSP MADI.
Konwerter pracuje z 24-bitową rozdzielczością i częstotliwościami próbkowania do 192 kHz, a obudowa zajmująca dwie jednostki wysokości w standardowym statywie rack 19 cali zapewnia wystarczająco dużo miejsca dla wszystkich złączy i elementów kontrolnych. Urządzenie wyposażono również w wiele funkcji charakterystycznych dla produktów firmy RME, jak:
- wsparcie dla częstotliwości próbkowania 192 kHz w formacie MADI i AES,
- unikalne wskaźniki stanów dla sygnałów MADI i AES,
- funkcja SteadyClock zapewniająca maksymalną redukcję jittera i regenerację sygnałów zegarowych,
- możliwość całkowitej kontroli przez MIDI,
- transmisja komunikatów MIDI przez MADI,
- transmisja danych RS232 przez MADI.
ADI-6432 to kompaktowe urządzenie szerokości 19 cali zajmujące dwie jednostki wysokości w statywie rack [2U], pracujące jako konwerter formatów MADI na AES i z AES na MADI. Format MADI pozwala na przesyłanie 64-kanałów audio o rozdzielczości 24 bitów przy częstotliwości próbkowania do 48 kHz, 32 kanałów dla częstotliwości 96 kHz i 16 kanałów dla 192 kHz. Transmisja danych odbywa się z pomocą pojedynczego kabla koaksjalnego [BNC] lub optycznego kabla sieciowego. W obu przypadkach kable mogą być dłuższe niż 100 metrów. Urządzenie wyposażono w 32 wejścia i 32 wyjścia AES/EBU dostępne z poziomu złączy D-SUB, które dają dostęp do 56 i 64 kanałów wejściowych [ramka 96k] i pozwalają generować na wyjściu sygnały w takim samym formacie.
- Cechy
Funkcja SteadyClock™ pozwala konwerterowi ADI-6432 pracować z sygnałami MADI bez konieczności stosowania dodatkowego sygnału synchronizacyjnego Word Clock gwarantując jednocześnie znakomitą jakość sygnału zegarowego w każdej sytuacji. Ponadto, dzięki efektywnej redukcji jittera każdy sygnał zegarowy - zarówno AES, jak i Word Clock - może być poprawiony i zregenerowany, a w konsekwencji wykorzystywany jako referencyjny sygnał zegarowy pojawiający się na wyjściu Word Clock. Funkcja inteligentnej kontroli zegara [ICC] pozwala zapamiętać ostatnią prawidłową częstotliwość próbkowania w przypadku utraty sygnału wejściowego.
ADI-6432 pozwala na współpracę z sygnałami Word Clock w trybach Single, Double i Quad Speed, dystrybuuje sygnały o częstotliwości próbkowania 96 kHz w trybie Double Wire w strumieniu danych MADI oraz wspiera podwójną częstotliwość próbkowania sygnałów MADI [ramka 96k]. Technologie SyncAlign i SyncCheck, znane również z innych produktów firmy RME, zapewniają perfekcyjną synchronizację i dobrą detekcję błędów. Co więcej, kilka konwerterów ADI-6432 może być łączonych kaskadowo i synchronizowanych z pomocą sygnałów Word Clock. Wszystkie ustawienia są zapamiętywane w momencie wyłączania urządzenia.
Konwerter został wyposażony w automatyczną funkcję wyboru wejść optycznego lub koaksjalnego dając do dyspozycji użyteczny tryb nadmiarowy przydatny w krytycznych aplikacjach. Ulokowane na płycie czołowej rozbudowane wskaźniki stanu informują o sprzężeniu i synchronizacji sygnałów, zawartości audio i jakości docierających sygnałów.
Oprócz szczegółowych wskaźników synchronizacji i stanu sygnałów audio zrealizowanych na 97 diodach LED, na panelu czołowym umiejscowiono szereg przycisków z towarzyszącymi im wskaźnikami LED informującymi o aktywności wybranej funkcji. Dzięki temu użytkownik ma możliwość dokładnej kontroli wszystkich wchodzących i wychodzących sygnałów, wliczając w to sygnały MIDI i RS232, co jest niezbędne w każdej profesjonalnej aplikacji. Urządzenie zajmuje się ponadto szybką korekcją błędów. Dodatkową, a przy tym niezwykle użyteczną funkcją jest możliwość zablokowania przycisków w celu ochrony przed przypadkową zmianą ustawień.
- Przedłużacz dla Kabli Szeregowych i MIDI
Interfejs MADI, oprócz możliwości przesyłu 64 kanałów audio, pozwala również na niezależną transmisję 16 kanałów MIDI. Identycznie jest w przypadku sygnałów interfejsu RS232, które są transmitowane z prędkościami: 9600, 19200 lub 115200 bodów. Dzięki wbudowanemu, 9-pinowemu portowi COM, ADI-6432 może być wykorzystywany jako przedłużacz dla kabli szeregowych bez żadnego negatywnego wpływu na funkcjonalność w zakresie pracy z sygnałami audio.
Dodatkowo, ADI-6432 może być kontrolowany zdalnie i konfigurowany za pośrednictwem komunikatów MIDI, a także informacje o stanach mogą być transmitowane przez MIDI. Jeśli w łańcuchu MIDI znajduje się kilka konwerterów ADI-6432, każdy z nich otrzymuje własny, unikalny numer identyfikacyjny, dzięki czemu możliwe jest niezależne sterowanie różnymi urządzeniami za pośrednictwem komunikatów wysyłanych tylko na jednym kanale MIDI.
ADI-6432 jest zgodny z interfejsami MADI takich firm, jak: Harrison, Sony, Merging, Lawo, Euphonix, Stagetec, Jünger, Audio Service, AMS i innymi.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Ruchome głowy – rodzaje, zastosowanie, cena …
Ruchome głowy są jednymi z najbardziej zaawansowanych urządzeń oświetleniowych. Wykorzystywane są głównie na scenie, ale także w architekturze. Fenomen ruchomych głów polega przede wszystkim na możliwości zdalnej zmiany kierunku świecenia. Dzisiejsze rozwiązania idą jednak nieco dalej i dają możliwości zmiany wiązki światła, barw oraz stosowania różnych efektów.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.