PreSonus TEMBLOR T8 - Subwoofer Aktywny
EAN/UPC: 673454003165
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Kolumny głośnikowe, Głośniki estradowe |
Marka | PreSonus |
Rodzaj | Basowe |
Zasilanie kolumny | Aktywne |
Wejścia | |
2- symetryczne XLR | |
2- niesymetryczne RCA | |
Wyjścia | |
2- symetryczne XLR [pełno-pasmowe - z funkcją filtra HPF 80 Hz] | |
2- Symetrczyne ¼” TRS [pełno-pasmowe - z funkcją filtra HPF 80 Hz] | |
Parametry | |
Pasmo przenoszenia | 30 Hz - 200 Hz |
Filtr dolno-przepustowy | 50 – 130 Hz [regulowany] |
SNR, odstęp sygnału od szumu | >98 dB |
Zniekształcenia THD | 0.05% |
Moc wzmacniacza | 200W [peak], 100W [RMS], |
Pobór mocy | 120 W |
Typ wzmacniacza | klasa AB |
Poziom szczytowy SPL z 1 m | 104 dB |
Woofer | 8” z kompozytu szklanego |
Regulacja parametrów | |
Poziom wejściowy [Input Gain]: od -30 do +6 dB | |
Przełącznik fazy: 0° lub 180° | |
Filtr dolno-przepustowy - 50 Hz - 130 Hz, z regulacją częst. | |
Włącznik filtra górno-przepustowego [On/Off] | |
Zabezpieczenia | |
Ekranowanie elektromagnetyczne | |
Układ anty-przepięciowy | |
Zabezpieczenie przed przegrzaniem | |
Włącznik/wyłącznik transjentów | |
Filtr subdźwiękowy | |
Bezpiecznik napięcia | |
Zasilanie | 100-120 V ~50/60 Hz lub 220-240 V ~50/60 Hz. |
Kolumna | MDF laminowany winylem |
Budowa | |
Szerokość | 260 mm |
Głębokość | 320 mm |
Wysokość | 280 mm |
Waga | 9,6 kg |
Aby usłyszeć, co tak naprawdę dzieje się w najniższym paśmie twoich miksów, potrzebujesz wiarygodnego subwoofera. Temblor T8, tak samo jak T10, to subwoofer zapewniający precyzyjne, zrównoważone i mocne brzmienie basu, którym przebija znacznie droższe subwoofery. Z Temblorem usłyszysz jak naprawdę brzmi bas w twoich miksach i stworzysz swoje najlepsze produkcje, które zabrzmią doskonale w całym zakresie pasma, od góry do dołu.
Temblor T8 to idealny partner dla aktywnych monitorów referencyjnych Eris™ i Sceptre™ w połączeniu z którymi prezentuje pełne i wyrównane pasmo. Subwoofer dostarcza muzykalnie i naturalnie brzmiące częstotliwości najniższe, zatem doskonale wzbogaci charakterystykę całego, twojego systemu. Skuteczny i muzykalny Temblor wykonany został z wysokiej jakości komponentów. To sprawia, że szybko i precyzyjnie reaguje na transjenty, naturalnie prezentując najniższe częstotliwości, nie zagłuszając innych częstotliwości i eliminując zjawisko dudnienia.
T8 jest subwooferem aktywnym, wyposażonym w 8-calowy przetwornik z kompozytu szklanego. Subwoofer jest nie tylko precyzyjny i ma świetną charakterystykę częstotliwościową [30 Hz - 300 Hz], ale potrafi tez zagrać zaskakująco głośno – do 104 dB SPL. Pamiętajmy jednak, że T10 ma spory zakres mocy: 200W w klasie AB [100W RMS].
To wszystko sprawia, że mamy przed sobą wydajny i skuteczny subwoofer, jakością przebijający znacznie droższe subwoofery. Z Temblorem T8 usłyszysz jak naprawdę brzmi bas w twoich miksach, i wyprodukujesz swoje najlepsze miksy o pełnej charakterystyce pasmowej.
Twój system - perfekcyjnie dostrojony
T8 i T10 posiadają o wiele więcej regulatorów brzmienia, niż inne subwoofery w tej klasie, więc łatwo dostroisz cały system nagłośnienia do charakterystyki pomieszczenia! Subwoofery posiadają regulację poziomu wzmocnienia na wejściu [płynna regulacja od -30 dB do +6 dB]. Do tego dochodzi płynnie regulowany filtr dolno-przepustowy [50 Hz - 130 Hz], z którym łatwo zintegrujesz subwoofer z systemem pełno-pasmowym.
Załączany filtr górno-przepustowy służy do usuwania częstotliwości poniżej 80 Hz z sygnału pełno-pasmowego, który z wyjść Temblorów płynie do monitorów głównych. To pozwala uniknąć niepożądanego zjawiska redukcji i znoszenia się częstotliwości w subwooferach. W efekcie subwoofery można dostroić tak, aby idealnie uzupełniał brzmienie nie tylko dla studyjnych monitorów aktywnych PreSonus Sceptre™ CoActual™ i Eris™, ale każdego typu monitorów studyjnych.
T10 posiada także przełącznik nożny [w zestawie] do wyłączania subwoofera, filtru górno-przepustowy oraz sygnału na wyjściu Sub Out. Umożliwia to bezpośredni transfer sygnału źródłowego przez Temblora T10 do monitorów pełno-pasmowych i szybkie porównywanie miksu z basem i bez częstotliwości basowych. To bardzo pomocne rozwiązanie, szczególnie, gdy chcemy ocenić jak miks zabrzmi na różnych systemach odsłuchowych.
Oczywiście nie zapomniano o “drobiazgach”, które jednak robią ogromną różnicę, czyli: przełączniku fazy i włączniku uziemienia.
Wejścia i wyjścia w T8
T8 ma dwa zestawy wejść: lewe i prawe wyjścia główne, na symetrycznych złączach ¼” TRS i niesymetrycznych RCA. Taka konfiguracja umożliwia łatwe użycie subwoofera w parze z aktywnymi monitorami PreSonus Ceres serii BT, domowymi zestawami głośnikowymi, a także systemami odsłuchów w niedużych studiach.
Podobnie jest z wyjściami. T8 posiada wyjścia prawe i lewe typu na złączach symetrycznych ¼” TRS, oraz niesymetrycznych RCA, które przepuszczają sygnał do głośników satelitarnych, jakie można do nich podłączyć.
Zatem, jeżeli szukasz systemu ze złączami XLR lub chcesz korzystać z dwóch subwooferów, wybierz model T10. Jeżeli potrzebujesz subwoofera do domowego systemu stereo bądź kina domowego, albo chcesz używać go w niedużym systemie studyjnym nie wymagającym złączy XLR ani dwóch subwooferów, wtedy pomyśl o modelu T8.
Uniwersalny zestaw wejść i wyjść Temblora T10
Żaden inny subwoofer w tym przedziale cenowym nie ma tak bogatego zestawu wejść i wyjść, co Temblor T10. Z tyłu Temblora T10 umieszczono trzy pary wejść do wyboru: dwa zestawy wejść symetrycznych [XLR i ¼” TRS] oraz para wejść niesymetrycznych na złączach RCA.
Pary wejść, do których podłączamy sygnał źródłowy działają w określony sposób. W przypadku, gdy korzystamy z obu par wejść symetrycznych, wejścia TRS mają pierwszeństwo nad wejściami XLR. Sygnał z wejść RCA sumuje się razem z sygnałem z wejścia symetrycznego.
Subwoofer ma dwie pary wyjść symetrycznych: typu XLR i ¼” TRS. Sygnał pełno-pasmowy podłączony do wejść stereofonicznych T10 przechodzi przez te wyjścia, więc możesz je połączyć z wejściami prawym i lewym, w swoich monitorach studyjnych. Przy włączonym filtrze górno-przepustowym HPF na wyjściach nie pojawi się sygnał o częstotliwościach poniżej 80 Hz.
T10 posiada oprócz tego symetryczne wyjście XLR, którym można wysłać sygnał basowy z filtra dolno-przepustowego do drugiego subwoofera Temblor T10, co pozwoli uzyskać jeszcze lepszy przekaz w najniższym zakresie pasma.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?
Gitara klasyczna a akustyczna – jaką wybrać?
Na pierwszy rzut oka gitara klasyczna i gitara akustyczna
wyglądają na tyle podobnie że często są po prostu nierozróżniane.
Nic dziwnego że osoby chcące zacząć swą przygodę z grą na gitarze,
nie wiedzą czy wybrać gitarę akustyczną, czy gitarę klasyczną.
Czytaj Dalej >>>
Jak chronić instrument w trakcie podróży?
Czy wiesz, że w trakcie podróży instrumenty muzyczne stale są narażone na drgania, uderzenia i przetarcia? Jeśli w odpowiedni sposób ich nie zabezpieczysz, musisz liczyć się z poważnymi konsekwencjami. W skrajnych przypadkach niewłaściwy transport może doprowadzić do całkowitego uszkodzenia instrumentu. Sprawdź, co należy zrobić, aby temu zapobiec!
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.