PreSonus StudioLive 32S – Mikser cyfrowy

Numer katalogowy: PRE STU LIV 32S
EAN/UPC: 673454008139
Brak towaru.



Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio
Przedwzmacniacz mikrofonowy
Rodzaj wejścia:Gniazdo XLR, symetryczne,
Pasmo przenoszenia do wyjścia głównego (przy unity gain):20-20 kHz, ±0.5 dBu,
Impedancja wejściowa:1 kΩ,
Zniekształcenia THD – wyjście Main:<0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, nieważone,
Odstęp sygnał/szum – wyjście Main (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-waż.):94 dB,
Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (1 kHz, unity gain):65 dB,
Zakres regulacji wzmocnienia Gain (±1 dB):Od 0 dB do +60 dB,
Maksymalny poziom wejściowy (unity gain):+12 dBu,
Zasilanie fantomowe (±2 VDC):48 VDC, włączane dla każdego kanału.
Wejścia liniowe
Typ:Gniazdo ¼” TRS, symetryczne,
Pasmo przenoszenia do wyjścia głównego (unity gain):20-20 kHz, ±0.5 dBu,
Impedancja wejściowa:10 kΩ,
Zniekształcenia THD – wyjście Main:<0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, nieważone,
Odstęp sygnał/szum – wyjście Main (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-waż.):94 dB,
Maksymalny poziom wejściowy:+18 dBu.
Wejścia Tape
Typ:Gniazda RCA, niesymetryczne (para stereo),
Maksymalny poziom wejściowy:+12 dBu, ±0.5 dBu.
Wyjścia XLR
Typ:XLR wtyczkowe (męskie), symetryczne,
Maksymalny poziom wyjściowy:+24 dBu, ±0.5 dBu,
Impedancja wyjściowa:100Ω.
Wyjścia liniowe
Typ:Gniazda ¼” TRS, symetryczne,
Maksymalny poziom wyjściowy:+18 dBu, ±0.5 dBu,
Impedancja wyjściowa:100Ω.
Wyjścia Tape
Typ:Gniazda RCA, niesymetryczne (para stereo),
Maksymalny poziom wyjściowy:+18 dBu, ±0.5 dBu,
Impedancja wyjściowa:100Ω.
Wyjście słuchawkowe
Typ:Gniazdo ¼” TRS, aktywne stereo,
Maksymalny poziom wyjściowy:100 mW/ch. Przy obc. 60Ω,
Pasmo przenoszenia:20 Hz – 20 kHz (± 0.5 dB),
THD+N:0.01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 Hz BW, nieważ.,
Odstęp sygnał szum (S/N Ratio):96 dB, 1 kHz, maks. wzm., 20 Hz BW, nieważ.
Przesłuchy systemu
Z wejścia do wyjścia:-90 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.),
Dla sąsiadujących kanałów:-87 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.).
Cyfrowy dźwięk i sterowanie
Dynamika konwersji analog-cyfra A-C:115 dB (A-waż., 48 kHz),
Dynamika konwersji cyfra- analog A-C:115 dB (A-waż., 48 kHz),
Port rejestrujący USB:USB 2.0, Typ-B,
Wejście Bluetooth™:4.1, stereo,
Wyjście AES/EBU:XLR wtyczkowe (męskie),
Port sieciowy:RJ-45,
Port sieci audio AVB:Ethercon,
Przetwarzanie wewnętrzne:32-bity, zmiennoprzecinkowe,
Częstotliwości próbkowania:48 kHz, 44.1 kHz niedługo dostępna,
Rozdzielczość bitowa A/C/A:24,
Poziom referencyjny dla 0 dBFS:+18 dBu,
Opóźnienie dla całego systemu:1.9 ms (połączenia lokalne, analog in-analog out, wszystkie procesy aktywne).
Zegar
Jitter:<20 ps RMS (20 Hz – 20 kHz),
Poziom tłumienia jittera:>60 dB (1 ns wejście, 1 ps wyjście).
Zasilanie i warunki pracy
Złącze:IEC,
Poziom napięcia:90 – 230V AC (±10%),
Wymagana moc stała:85W,
Zalecana temperatura otoczenia:0˚C – 40˚C.
Wymiary i waga
Wysokość:165.36 mm,
Szerokość:822.21 mm,
Głębokość:583.48 mm,
Waga:16.9 kg

Mikser cyfrowy 32 kanały, 32 preampy XMAX, 33 zmotoryzowane suwaki, 26 tory bus, 24 grupy DCA, rejestracja [karta SD, interfejs USB/AVB], 16 wyjść FlexMix, silnik FLEX DSP, kontroler DAW [Logic, ProTools], UC Surface, Studio One 4 PL, Capture, QMIX-UC

System dostosowany do Twoich potrzeb

Mikser StudioLive 32S w swojej 32-kanałowej formie posiada prawie każdą funkcję z miksera StudioLive 64S.

Spełnia potrzeby wszystkich klientów z branży profesjonalnego dźwięku live, którzy potrzebują mniej kanałów.

Ponieważ każdy kanał i szyna wyposażone są w lokalne złącza analogowe, StudioLive 32S może być także podłączony do sieci ze stageboksami NSB i innymi mikserami serii III w celu zapewnienia zdalnych wejść/wyjść.


Charakterystyczną cechą StudioLive 32S jest indywidualny sposób obsługi, który zapewniają 33 dotykowe, zmotoryzowane suwaki.


StudioLive 32S zasilany jest dwurdzeniowym silnikiem PreSonus FLEX DSP i jest wyposażony w 40 kanałów miksu, 26 szyn i 286 indywidualnych procesorów.


Wyjątkowe funkcje StudioLive 32S:

Niezrównane 128-kanałowe (64×64) nagrywanie USB,

Pokładowe wielościeżkowe nagrywanie na karcie SD z prawdziwą wirtualną próbą dźwięku, – Wtyczki Fat Channel (z możliwością dodania kolejnych) z opcjami korekcji vintage i klasycznej kompresji o studyjnej jakości na każdym kanale i miksie,

Profile użytkowników chronione hasłem dla ograniczonego dostępu,

16 indywidualnie konfigurowalnych FlexMiksów, jako aux, podgrupa lub miks matrycowy,

24 grupy DCA, 25 dotykowych, zmotoryzowanych suwaków,

Wszechstronny pakiet oprogramowania, w tym DAW PreSonus Studio One Artist w polskiej wersji językowej i oprogramowanie do nagrywania live Capture.

Ekosystem AVB

Miksery z serii StudioLive III S oraz ekosystem produktów sieciowych AVB firmy PreSonus pozwalają na stworzenie systemu dostosowanego do Twoich potrzeb.

Podłącz stageboksy z serii NSB, aby dodać zdalne wejścia i wyjścia analogowe wszędzie tam, gdzie jest to wymagane.

Dodaj miksery odsłuchu osobistego EarMix 16M, aby dać swoim muzykom własny, konfigurowalny 16-kanałowy mikser monitorowy.


Wiele mikserów serii StudioLive III można połączyć w sieć, umożliwiając kierowanie dźwięku do i z dowolnego urządzenia w sieci dzięki wszechstronności funkcji Digital Patching dostępnej na pokładzie mikserów i wewnątrz programu UC.


Rejestrator na pokładzie

Za pomocą wbudowanego rejestratora SD z PreSonus Capture można nagrywać 34 ścieżki bez komputera. Można jednocześnie nagrywać i odtwarzać 128 kanałów (64×64) na komputerze Mac lub Windows PC przez USB 2.0, używając Capture, Studio One lub dowolnej aplikacji do nagrywania obsługującej ASIO lub Core Audio.


Podczas nagrywania za pomocą karty SD lub Capture zapisywana jest również scena miksu – sesje otwierają się natywnie w Studio One i cała scena miksu jest odtwarzana w konsolecie Studio One.


Wtyczki FAT CHANNEL

Przenieś charakterystyczne brzmienie analogowego sprzętu studyjnego na koncert lub do studia przy pomocy pokładowych wtyczek vintage Fat Channel.


Konsolety z serii StudioLive III S są dostarczane wraz z dziesięcioma modelami korektorów i kompresorów, które działają na Twoim mikserze i w Studio One. A możesz dodać ich jeszcze więcej dzięki kolekcjom wtyczek PreSonus Fat Channel.

Te niesamowite wtyczki modelowane w przestrzeni stanów dostępne są na wszystkich wejściach i wyjściach jednocześnie!


Profile chronione hasłem

Chronione hasłem profile użytkowników sprawiają, że miksery cyfrowe serii StudioLive III S są idealnym rozwiązaniem dla zainstalowanych systemów nagłośnienia z określonymi uprawnieniami przypisanymi do użytkownika.

Ogranicz dostęp do przetwarzania kanałów, GEQ, ustawień przedwzmacniacza i innych. Można nawet ustawić limit maksymalnego zwiększania poziomu przy miksach.


Kombinacja miksów

16 FlexMiksów w StudioLive 32SX można skonfigurować do pracy jako szyna aux, podgrupa lub miks matrycowy. Wszystkie modele mikserów serii StudioLive III S posiadają 24 grupy DCA, dzięki czemu można łatwiej i bardziej elastycznie regulować grupy kanałów.


Pakiet nowoczesnego oprogramowania

Cyfrowe miksery serii PreSonus StudioLive III S są ściśle zintegrowane z pakietem najnowocześniejszego oprogramowania. Oprócz nagrywania za pomocą Capture i Studio One Artist PL można bezprzewodowo miksować za pomocą dotykowego oprogramowania UC Surface dla komputerów Mac, Windows, iPada i Androida.

Ustawiaj miksy monitorowe przy pomocy QMix-UC na iPhone’a, iPoda i urządzenia z Androidem.


Główne cechy StudioLive 32S:

Przenośna, potężna, uniwersalna konsoleta cyfrowa z możliwością montażu w racku do systemów nagłośnienia, zastosowań mobilnych i nagrywania,

Dwurdzeniowy silnik FLEX DSP zasila 286 procesorów, 26 szyn i 40 kanałów miksera,

40-wejściowa, 32-kanałowa cyfrowa konsoleta mikserska z pełną pamięcią ustawień,

Wbudowana sieć AVB umożliwia stworzenie kompletnego ekosystemu ze stageboksami PreSonus NSB, mikserami odsłuchu osobistego EarMix 16M i przełącznikiem SW5E AVB,

Wbudowany 128-kanałowy (64×64) interfejs USB – najwięcej kanałów wśród wszystkich cyfrowych mikserów na rynku,

Wbudowany wielościeżkowy rejestrator kart SD z prawdziwą wirtualną próbą dźwięku,

Przetwarzanie wtyczkami (z możliwością rozbudowy) oraz korekcji vintage i klasycznej kompresji na każdym kanale wejściowym i szynie wyjściowej,

16 x FlexMix (miksy aux, podgrupy lub miksy matrycowe),

32 wejść mikrofon/linia z preampami XMAX z pamięcią ustawień,

33 dotykowych zmotoryzowanych suwaków,

Całkowicie nowe zarządzanie scenami, ze scenami uporządkowanymi w projektach z opcją blokady sceny i kanału przed zmianami,

Profile użytkowników chronione hasłem umożliwiają ograniczenie dostępu do określonych funkcji,

Wieloefektowy procesor FLEX FX z 4 slotami do ładowania emulacji legendarnych pogłosów i delayów i 4 specjalnymi szynami efektowymi,

Małe wyświetlacze do opisu kanałów i mierniki poziomów wejściowych,

Sterowanie DAW:

– Zaawansowana integracja sterowania Studio One

– Tryb emulacji MCU zoptymalizowany pod kątem programu Logic

– Tryb emulacji HUI zoptymalizowany pod kątem programu Pro Tools,

Kompletne rozwiązanie: Zawiera oprogramowanie do regulacji miksu UC Surface na Mac OS, Windows, Android i iPad; oprogramowanie do nagrywania Capture oraz program DAW Studio One dla Mac OS i Windows; zgodny z QMix-UC – darmową aplikacją do regulacji osobistego odsłuchu na iPhone’a i urządzenia z Androidem.

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu! 

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?

Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.