PRESONUS Studio Live Mixer 16.4.2 AI, mikser cyfrowy
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | PreSonus |
Grupa | Miksery audio |
Wymagania odnośnie systemu komputerowego | |
Mac | |
Mac OS X 10.7.5 lub nowszy | |
Procesor Intel Core Duo [zalecany Intel Core 2 Duo/Core i3 lub nowszy] | |
Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej] | |
Windows | |
Windows® 7 x64/x86 SP1, Windows 8 x64/x86, | |
Procesor Intel Core Duo lub AMD Athlon™ X2 [zalecany Intel Core 2 Duo/AMD Athlon X4 lub nowszy] | |
Pamięć RAM 4 GB [zalecane więcej] | |
Systemy Mac i Windows | |
Port FireWire S800 [IEEE 1394b] | |
Zalecany port Ehternet | |
Zalecane połączenie z Internetem | |
Napęd DVD-ROM | |
Szczególnie zalecany wewnętrzny lub zewnętrzny dyst twardy 7200 RPM | |
Monitor o rozdzielczości 1024x768. | |
Przedwzmacniacze mikrofonowe [XLR symetryczne] | |
Typ złączy | XLR żeńskie, symetryczne |
Pasmo przenoszenia dla wyjścia Direct Output | 20 Hz - 40 kHz [± 0,5 dBu] |
Pasmo przenoszenia dla wyjścia Main Output | 20 Hz - 20 kHz ±0.5 dBu |
Impedancja wejściowa [symetrycznie] | 1 kΩ |
Poziom zniekształceń THD dla wyjść Direct Output | < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważone |
Poziom zniekształceń THD dla wyjść Main Output | < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzm. stałe, nieważ. |
EIN dla Direct Output | +125 dB nieważ., +130 dB A-waż. |
EIN dla wyjścia Direct Output | +125 dB znieważ., +130 dB A-waż. |
Odstęp sygnał/szum dla Direct Output | 105 dB |
Odstęp sygnał/szum dla Main Output | 94 dB |
Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego [CMRR] | 65 dB |
Regulacja poziomu wzmocnienia | -15 dB do +65 dB [± 1 dB] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Zasilanie fantomowe | +48 V DC |
Wejścia liniowe | |
Typ | ¼" TRS, żeńskie, symetryczne, mono |
Pasmo przenoszenia dla wyjść Direct Output | 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu |
Pasmo przenoszenia dla wyjść Main Output | 20-20 kHz ±0.5 dBu |
Impedancja wejściowa | 10 kOm |
Poziom zniekształceń THD do wyjścia Direct Output | < 0.007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone |
Poziom zniekształceń THD dla wyjścia Main Output | < 0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważone |
Odstęp sygnał/szum dla Direct Output | 105 dB |
Odstęp sygnał/szum dla Main Output | 94 dB |
Zakres regulacji wzmocnienia Gain [±1 dB] | -20 dB do +20 dB |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Wejścia Tape | |
Typ | RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dB |
Wejścia Aux | |
Typ | ¼" TRS żeńskie, symetryczne [2 pary stereo] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Wyjścia Main | |
Typ | |
męskie, symetryczne [para stereo] | |
¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo] | |
XLR męskie, symetryczne [mono] | |
Szacowany poziom wyjściowy | +24 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Aux | |
Typ | ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono] |
Szacowany poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Subgroup | |
Typ | ¼" TRS żeńskie, symetryczne [mono] |
Szacowany poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Tape | |
Typ | RCA żeńskie, niesymetryczne [para stereo] |
Szacowany poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Wyjścia Control Room | |
Typ | ¼" TRS żeńskie, symetryczne [para stereo] |
Szacowany poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjściowa | 100Ω |
Przesłuchy systemowe | |
Z wejścia do wyjścia [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.] | -90 dBu |
Sąsiednie kanały [Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.] | -87 dBu |
Noise Gate / Expander | |
Zakres regulacji dla progu działania [threshold] | -84 dB do 0 dB |
Czas ataku | 0.02s do 500 ms / 0.5 ms |
Czas Release | 0.05s to 2s |
Zakres tłumienia dla Expandera | 2:1 |
Poziom tłumienia dla bramki Gate | -84 dB do 0 dB / ∞ |
Filtr Key Listen | 2-rzędu z rezonansem, bandpass; Q=0.7; OFF, 40 Hz-16 kHz |
Limiter | |
Regulacja progu działania [threshold] | -56 dB do 0 dB / -28 dBFS |
Ratio ∞ | 1 |
Atak | 20 ms |
Hold | 10 ms |
Release | 20 ms |
Kompresor | |
Regulacja dla progu działania [threshold] | -56 dB do 0 dB |
Ratio | 1:1 do 14:1 |
Czas ataku | 0.2 ms do 150 ms |
Czas Release | 40 ms do 1000 ms |
Wartości dla Auto Attack i Release | Attack = 10 ms, Release = 150 ms |
Charakterystyki nachylenia | hard i soft knee |
Korektor parametryczny | |
Typ | filtr półkowy 2-rzędu [Q = 0.55] |
Low [Lowpass i Bandpass] | 36 - 465 Hz, ±15 dB |
Low Mid | 90 Hz - 1.2 kHz, ±15 dB |
High Mid | 380 Hz - 5 kHz, ±15 dB |
High [Highpass lub Bandpass] | 1.4 kHz - 18 kHz, ±15 dB |
Q 0.1 do 4 / 16.4.2AI* | Low Q= 0.55, Hi Q=2.0 |
Korektor graficzny | |
31-pasmowy, regulacja 1/3 oktawy | algorytm Curve-fitting |
Wzmocnienie/tłumienie | ±15 dB |
Tor cyfrowy | |
Dynamika ADC [A-waż., 48 kHz] | - 118 dB |
Dynamika DAC [A-waż., 48 kHz] | - 118 dB |
FireWire | s800, 800 Mb/s |
Wewnętrzne przetwarzanie | 32-bity, floating point |
Częstotliwość próbkowania | 44.1, 48 kHz |
Rozdzielczość bitowa Analog/Cyfra/analog | 24 bity |
Poziom referencyjny dla 0 dBFS | +18 dBu |
Zegar [synchronizacja] | |
Jitter | <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz] |
Tłumienie Jittera | >60 dB [1 ns in ≈ 1 ps out] |
Zasilanie/warunki działania | |
Złącze | IEC |
Zakres napięcia wejściowego | 100 - 230V, 50-60 Hz |
Wymagana moc | 200W |
Zakres temperatur | 0˚-40˚C |
Wymiary i waga | |
Długość | 58.6 cm |
Szerokość [sama obudowa] | 43.74 cm |
Maks. wysokość | 17.53 cm |
Waga | 10.43 kg |
Zaprojektowane od podstaw, supernowoczesne konsolety z analogowym sposobem obsługi, umożliwiają zaawansowane przetwarzanie sygnałów na każdym kanale i torach bus, z wykorzystaniem aktywnie zintegrowanego oprogramowania, które pomaga rozwiązać wiele problemów w realnym świecie, a także nagrać i dystrybuować to, co zmiksujesz. Konfigurowalne, opcjonalnie montowane karty sieciowe i połączeniowe są gwarancją, że twoja inwestycja zawsze będzie zgodna z najnowszymi trendami technologicznymi.
Mówiąc w skrócie, miksery StudioLive z serii AI zapewniają wszystko, co najlepsze z technologii cyfrowego miksowania i nagrywania, a do tego są niezwykle intuicyjne i łatwo nauczyć się ich obsługi.
Przyszłość to Aktywna Integracja ™
Miksery StudioLive z serii AI posiadają wszystkie atuty, które zapewniły sławę pierwszej generacji mikserów StudioLive: doskonały interfejs użytkownika; dużą moc DSP, dużą ilość analogowych wejść i wyjść; oraz specjalne tory bus mix ułatwiające pracę nad miksami. To dopiero początek, bowiem technologicznie wspinamy się tu na kolejny poziom. Chociaż trzy modele mikserów StudioLive AI - StudioLive 32.4.2AI, 24.4.2AI i 16.4.2AI - bardzo przypominają swoje wcześniejsze odpowiedniki [bez AI w nazwie], zostały przeprojektowane od podstaw i oferują więcej możliwości oraz lepszą moc obliczeniową.
Rożnica to Aktywna Integracja - Active Integration™ [AI], całkowicie i ściśle zintegrowany sieciowo ekosystem sprzętowo/programowy z pełną komunikacją pomiędzy wszystkimi punktami systemu, który zapewnia użytkownikowi jeszcze większą satysfakcję i pomaga rozwiązać wiele praktycznych kwestii w sposób dotychczas niemożliwy.
Aktywnie zintegrowane oprogramowanie.
Konsolety PreSonus StudioLive z serii AI są ściśle zintegrowane z pełnym pakietem darmowego, nowoczesnego oprogramowania, z którym miksowanie i nagrywanie jest jeszcze łatwiejsze, a do tego daje więcej radości. Jeśli chodzi o programową integrację i funkcje żadna cyfrowa konsoleta w tym przedziale cenowym nie może się równać z nowymi mikserami PreSonusa. Tak naprawdę, większość znacznie droższych cyfrowych konsolet nie ma z PreSonusem żadnych szans.
Wi-Fi i sieci przewodowe.
Zawarta w cyfrowych mikserach PreSonus StudioLive™ z serii AI technologia Active Integration™ umożliwia wszechstronną, bezpośrednią kontrolę wielu funkcji w czasie rzeczywistym, przewodowo i poprzez Wi-Fi z użyciem bezpłatnego oprogramowania dla systemów Mac®, Windows® oraz iOS®. W przeciwieństwie do poprzednich mikserów StudioLive, nie musisz podłączać komputera Mac lub PC, by korzystać z bezprzewodowego sterowania!
Jak wszystkie miksery StudioLive, tak i każdy mikser serii AI posiada wielokanałowy interfejs audio. Jednak w odróżnieniu od poprzednich modeli StudioLive, konsolety serii AI mają dwukierunkowy interfejs audio FireWire 800 umieszczony w opcjonalnej karcie, więc możesz go wymienić i skorzystać z najnowszych rozwiązań technologicznych, takich jak Thunderbolt, Dante i AVB.
Pełne bezpieczeństwo
Pełne, sieciowe i bezprzewodowe, zdalne sterowanie to świetna sprawa - ale co w przypadku, kiedy ktoś będzie chciał włamać się do twojego systemu Wi-Fi i przejąć kontrolę nad całym koncertem, albo zapragnie wcielić się w realizatora FOH kiedy na chwilę odejdziesz od stanowiska? Możesz temu zapobiec wykorzystując funkcje zabezpieczeń dostępne w konsoletach StudioLive AI!
Wielka konsoleta w niewielkiej obudowie!
Gdyby mikser StudioLive AI był konsoletą analogową, jej kanały miałyby ponad metr długości i byłyby wypakowane pokrętłami i przyciskami, lub obok stałaby ogromna skrzynia pełna drogich procesorów!
Wszystko dlatego, że na każdym kanale i torze bus znajduje się osobny kompresor klasy studyjnej, limiter, bramka/expander oraz 4-pasmowy korektor parametryczny. Na każdym kanale wejściowym, torze aux i szynie FX dostępny jest filtr górno-przepustowy [highpass], a kanały wejściowe wyposażono ponadto w funkcję odwrócenia fazy.
To wszystko można znaleźć w niezwykłej sekcji przetwarzania i krosowania, znanej jako Fat Channel.
W odróżnieniu od większości konkurencyjnych mikserów cyfrowych, nie ma tu żadnych ograniczeń, kompromisów, współdzielonych rozwiązań ani zastanawiania się nad tym, jak przeprowadzić jakąś operację. W każdej chwili masz do dyspozycji pełną moc i wszystkie funkcje przetwarzania.
Ponieważ miksery StudioLive AI mają znacznie większą moc obliczeniową i szybszą pamięć RAM niż poprzednie modele StudioLive, możesz stworzyć dwie zupełnie różne konfiguracje EQ i procesorów dynamicznych dla każdego z kanałów i szyn, i przełączać się między ustawieniami A/B za jednym dotknięciem przycisku Alt EQ i Dyn. Czy twój gitarzysta używa gitary Strato w jednych utworach, a w innych sięga po Les Paula? Nie musisz już korzystać z dwóch kanałów. Stwórz dwa odmienne ustawienia Fat Channel dla każdej gitary i uruchamiaj je za jednym naciśnięciem guzika, nim muzyk zawiesi kolejną gitarę na pasku.
To tak, jakbyś miał dwa kompletne tory sygnałowe dla każdego wejścia i wyjścia - tylko dużo prościej i bardziej wydajnie!
Do pełnej dyspozycji masz cztery, programowalne, 32-bitowe, stereofoniczne procesory DSP — dwa z nich wypełnione pogłosami i dwa uzbrojone w efekty delay. Każdy procesor stereo posiada własną, oddzielną wewnętrzną szynę FX, bez przerwy możesz korzystać ze wszystkich czterech bez utraty mocy obliczeniowej.
Pogłosy brzmią tak głęboko i detalicznie, że poczujesz tę przestrzeń. Delaye są precyzyjne. Echo slap brzmi jak stare efekty taśmowe. Każdy z 50 presetów efektowych ma zestaw edytowalnych parametrów, funkcje nabicia tempa, zapisu i przywołania z pamięci oraz wyboru Scen.
- Korektor graficzny.
Za pomocą łącza FireWire podłącz się do VSL-AI, aby użyć spektrografu Smaart Spectra™ i analizera RTA oraz korekcji StudioLive i usunąć sprzężenia tak szybko, że sami muzycy ich nie zauważą!
- Obfity zestaw wejść i wyjść analogowych.
- W środku najprawdziwszy PreSonus.
Dlatego właśnie powinieneś wybrać cyfrowy mikser firmy PreSonus, która słynie z analogowych preampów mikrofonowych, znakomitych interfejsów cyfrowych i cenionych procesorów sygnałowych. Ponieważ miksery StudioLive AI zostały zaprojektowane od nowa, brzmieniowo przebijają nawet swoich poprzedników.
Zastosowane w StudioLive przedwzmacniacze XMAX w klasie A mają lepszą dynamikę, głębsze brzmienie dolnego pasma, łagodniejsze pasmo najwyższe, oraz głębsze i pełniejsze brzmienie w porównaniu z preampami dostępnymi w konkurencyjnych konsoletach. 32-bitowe przetwarzanie daje gwarancję najwyższego poziomu dynamiki w całym, procesie cyfrowego miksowania. Najnowocześniejsze, high-endowe konwertery cyfrowe Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają dynamikę na poziomie 118 dB.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.