PreSonus Studio Live 16.0.2 mikser cyfrowy
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | PreSonus |
Grupa | Miksery audio |
Wymagania systemowe | |
WINDOWS | |
System | Windows 7/ Vista/ XP [32/ 64 bity] |
Procesor | Pentium 4 1,6 GHz lub AMD Athlon 64 [Turion] |
Pamięć RAM | 1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej] |
Port FireWire 400[IEEE 1394] | |
Napęd DVD-ROM | |
Polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio | |
MAC | |
System | MacOS X 10.5.2.lub nowszy [32/64 bity] |
Procesor | PowerPC G4 1.25 GHZ lub Intel Core Solo 1.5 GHz [rekomendowany 2 GHz lub szybszy] |
Pamięć RAM | 1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej] |
Port FireWire 400 [IEEE 1394] | |
Napęd DVD-ROM | |
polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio | |
Wejścia | |
PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE | |
Typ złącza | XLR żeński, balansowany |
Pasmo przenoszenia [Direct Output] | 20 Hz do 40 kHz ±0.5dBu |
Pasmo przenoszenia [Main Output] | 20 Hz do 20 kHz ±0.5dBu |
Impedancja wejściowa | 1 Ohm |
Zniekształcenia THD [Direct Output] | < 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony |
Zniekształcenia THD [Main Output] | 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony |
EIN [do wejścia Direct Output] | +125 dB nieważony, +130 dB A-wtd |
S/N Ratio [do wyjścia Direct Output] | -97 dB |
S/N Ratio [do wyjścia Main Output] | -94 dB |
Zakres kontroli wzmocnienia | -16 dB to +67 dB [+/- 1 dB] |
Maksymalny poziom wejściowy | +16 dBu |
Zasilanie Phantom | +48 VDC |
WEJŚCIA LINIOWE "LINE IN" | |
Typ złącza | 1/4" TRS żeński, symetryczny, mono |
Pasmo przenoszenia [Direct Output] | 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu |
Pasmo przenoszenia [Main Output] | 20-20 kHz, +/- 0.5 dBu |
Impedancja wejściowa | 10 kOhm |
Zniekształcenia THD [do wyjścia Direct Output] | <0.0007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony |
Zniekształcenia THD [do wyjścia Main Output] | <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony |
S/N Ratio [do wyjścia Direct Output] | -105 dB |
S/N Ratio [do wyjścia Main Output] | -94 dB |
Zakres kontroli wzmocnienia | -20 dB do +20 dB [+/- 1 dB] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
WEJŚCIE TAPE | |
Typ złącza | RCA żeński, niesymetryczne [para stereo] |
Maksymalny poziom wejściowy | +22 dBu |
Wyjścia | |
WYJŚCIA GŁÓWNE "MAIN OUTPUTS" | |
Typ złączy | |
XLR męskie, symetryczne [para stereo] | |
1/4” TRS żeński, symetryczne [para stereo] | |
Poziom wyjściowy | +24 dBu |
Impedancja wyjścia | 10 kOhm |
WYJŚCIA AUX | |
Typ złączy | 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [mono] |
Poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjścia | 100 Ohm |
WYJŚCIA MONITOR | |
Typ złączy | 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [para stereo] |
Poziom wyjściowy | +18 dBu |
Impedancja wyjścia | 100 Ohm |
Przesłuchy | "Cross Talk" |
Wejście do wyjścia | -90 dBu |
Pomiędzy kanałami | -87 dBu |
SEKCJA FAT CHANNEL | |
Noise Gate / Expander, | |
Zakres progu zadziałania [Threshold Range] | -84 dB do 0 dB |
Expander ratio | 2:1 |
COMPRESSOR | |
Zakres progu zadziałania | -56 dB do 0 dB |
Ratio | pomiędzy 1:1 a 14:1 |
Czas zadziałania [Attack Time] | 0.2 ms do 180 ms |
Automatyczny "Attack" i "Release" | Attack = 10 ms, Release = 150 ms |
Typy nachylenia krzywej kompresji | łagodna i stroma |
EQUALIZER | |
Typ | filtr półkowy drugiego rzędu [dobroć Q = 0.55] |
Pasmo niskie | 36 do 465 Hz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB |
Średnie | 260 Hz do 3.5 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB |
Wysokie | 1.4 kHz do 18 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB |
SEKCJA CYFROWA | |
Zakres dynamiki AD [A-ważony, 48 kHz] | 118 dB |
Zakres dynamiki DA [A-ważony, 48 kHz] | 118 dB |
Port FireWire | S400, 400 Mb/s |
Wewnętrzne przetwarzanie | 32-bitowe |
Rozdzielczość bitowa | 24 |
Poziom referencyjny dla 0 dBFS | -18 dBu |
ZEGAR | |
Jitter | <20 ps RMS [20 Hz - 20 kHz] |
Tłumienie Jittera | >60 dB |
ZASILANIE | |
Złącze | IEC |
Napięcie | 240 VAC |
Zużycie mocy | 100 W |
WYMIARY | |
Długość | 397 mm |
Szerokość | 106 mm |
Wysokość | 140 mm |
Waga | 9,072 kg |
- Zintegrowany system
- Pierwszy w rodzinie mikser z możliwością wysyłania i odbierania komunikatów MIDI
- Poziom głośności głównego wyjścia,
- Poziom głośności efektów A i B,
- Ustawienia efektów A i B,
- przyporządkowanie efektów A lub B do szyny głównej,
- przełączanie się między ustawieniami sesji.
- Przyjemność miksowania
- Efekty, EQ, Procesory Dynamiki
- 16 wejść, 4 wysyłki AUX,
- 12 przedwzmacniaczy mikrofonowych ‘XMAX’ pracujących w klasie A,
- Hi-endowe konwertery AD [zakres dynamiki 118 dB],
- 32 – bitowe przetwarzanie wewnętrzne [również dla procesorów efektowych],
- Standardowo wbudowany interfejs FireWire 16x16,
- Opcjonalna możliwość zamontowania miksera w racku,
- Zapamiętywanie wszystkich ustawień miksera [SCENE] włączając poziomy tłumików ze wskazaniem ich pozycji na wskaźnikach diodowych LED,
- Tłumiki 60 mm,
- Niezawodna, solidna konstrukcja - wytrzyma każde trudy sceniczne,
- Talkback, dla komunikacji realizatora z muzykami,
- Gniazdo 12V BNC,
- MIDI IN/ OUT,
- Kompatybilny z Windows i MAC,
- Pełne oprogramowanie dla Windows i MAC [Studio One Artist, Capture 1.1, Virtual StudioLive],
- Darmowa aplikacja StudioLive Remote dla iPhone’a i iPad’a [Apple App Store],
- Interfejs audio kompatybilny z popularnym oprogramowaniem; Samplitude, Cubase, Nuendo, Logic, Sonar, Digital Performer, Ableton i inne.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.