PreSonus AudioBox 44 VSL interfejs audio USB
EAN/UPC: 673454001413
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | PreSonus |
WEJŚCIA MIKROFONOWE | |
Typ złączy | Combo, XLR, żeńskie, symetryczne |
EIN dla przedwzmacniacza mikrofonowego | -133 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 22 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD + N | 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnał/szum | 98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -15 dB do +65 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wejściowa | 10 kΩ |
Zasilanie fantomowe | +48 VDC, 10 mA |
WEJŚCIA LINIOWE | |
Typ złączy | Combo ¼" TRS, żeńskie, symetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 22 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD + N | 0.002%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnału od szumu | 98 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -20 dB do +20 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wejściowa | 10 kΩ |
WEJŚCIA INSTRUMENTALNE | |
Typ złączy | Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0,25 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD + N | 0.003%, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnał/szum | 89 dB, +4 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 22 kHz BW, A-ważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -30 dB do +50 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +21 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wejściowa | 1 MΩ |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Typ złączy | ¼" TRS, żeńskie, symetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz (±0,25 dB) |
Zniekształcenia THD + N | 0.003%, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż. |
Odstęp sygnał/szum | 109 dB, 1 kHz, 22 kHz BW, A-waż. |
Poziom wyjściowy | +10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. THD |
Impedancja wyjściowa | 51Ω |
WYJŚCIA SŁUCHAWKOWE | |
Typ złącza | ¼" TRS, żeńskie, stereo |
Moc maksymalna | 120 mW/ch przy obciąż. 60Ω |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm. |
Zniekształcenia THD + N | 0,01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp sygnał/szum | 90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważ. |
ZASILANIE | |
Zasilacz zewnętrzny | +12 V DC, 1 A, + do środka |
Typ złącza | Barrel: 5.5 mm zewn. zł, 2.1 mm wewn, zł., 9.5 mm dł. |
DANE CYFROWE | |
Dynamika konwersji AC | 114 dB, 48 kHz, A-ważone |
Dynamika konwersji CA | 114 dB, 48 kHz, A-ważone |
Połączenie | USB 2.0 high-speed |
Rozdzielczość bitowa | 24 bity |
Częstotliwości próbkowania | 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz |
Latencja | 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia |
MIDI wejście/wyjście | DIN 5- pinowy |
BUDOWA | |
Wymiary 1/2U rack | |
przykręcany do standardowej półki rackowej, nie ma w zestawie | |
Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory | |
Waga | 1,2 kg |
Zasilacz | zewnętrzny 12 V DC (w zestawie) |
- Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów w odsłuchach?
- Świetne procesory to tradycja PreSonusa
- Brzmienie najwyższej próby - high end
- Konstrukcja, która przetrwa każdą trasę
- Funkcjonalność i potęga oprogramowania
- Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne liniowe ¼" jack,
- Przedwzmacniacz mikrofonowo XMAX™ w klasie A,
- Indywidualna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego na każdym kanale w zakresie od 0 do +35 dBu.
- Pełne zasilanie fantomowe +48V dla mikrofonów pojemnościowych (wspólne),
- Regulacja Mixer (ustawienie proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera przy odsłuchu analogowym, z zerowym opóźnieniem),
- Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
- Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
- Dioda LED sygnalizująca połączenie USB,
- Wskaźnik przesterowania poziomu LED na każdym kanale,
- Miks, regulacja poziomów sygnałów wejściowych i odsłuchu, można dodać efekty i przetwarzać sygnał z laptopa lub innego komputera,
- W zestawie wieloślad programowy typu DAW - Studio One™ Artist.
- Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
- Mikser 8 x 4 DSP,
- Fat Channel, kompresor, limiter, expander, filtr górno-przepustowy i pół-parametryczny korektor znane ze StudioLive™ 16.0.2 dostępne dla każdego wejścia analogowego i jego powrotu z programu DAW,
- 2 tory efektowe stereo z pogłosem i delayem,
- Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP dla ścieżek wokalnych i instrumentalnych.
- 1 port USB 2.0,
- 2 wejścia mikrofonowo/instrumentalne na złączach typu Combo XLR/¼" jack,
- 2 wejścia mikrofonowo/liniowe na złączach typu Combo XLR/¼" jack,
- 2 główne (L/P)wyjścia liniowe na symetrycznych złączach ¼” jack,
- 4 pomocnicze wyjścia liniowe (L/P) na symetrycznych złączach ¼” jack,
- Wyjście słuchawkowe stereo - ¼” jack,
- Wejście/wyjście MIDI.
- Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
- Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
- Odsłuch analogowy z zerowym opóźnieniem i regulacją Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
- Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
- Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).
- Wymiary 1/2U rack, (przykręcany do standardowej półki rackowej, nie ma w zestawie),
- Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
- Waga 1,2 kg,
- Zasilacz zewnętrzny 12 V DC (w zestawie).
- Virtual StudioLive (VSL) - przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
- Studio One Artist - rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych firm.
- Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
- Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
- Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
- Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
- Port USB 2.0,
- Zalecane połączenie z Internetem,
- Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist).
- Moc obliczeniowa procesora, dostępna ilość pamięci RAM oraz rozmiar i prędkość dysku twardego będą miały decydujący wpływ na wydajność systemu nagrywającego. Im mocniejszy system (szybszy procesor i więcej RAMu) tym niższy będzie poziom latencji (opóźnienia sygnału) przy odsłuchu sygnałów audio i MIDI.
- Ekran monitora, zarówno dla systemów Mac i PC powinien mieć nie mniejsza rozdzielczość niż 1024x768 pikseli.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.
Sterowanie DMX, Jak zacząć pracę z sygnałem DMX?
Sterowanie DMX. Na temat sterowania za pomocną sygnału DMX pisali już chyba wszyscy. Niestety większość publikacji na ten temat jest po prostu nie zrozumiała dla normalnego człowieka. Aby dowiedzieć się jak wykorzystać sterowanie DMX w praktyce, trzeba przeczytać całe elaboraty naukowe, a i tak nie do końca wiadomo o co chodzi. Dlatego postanowiłem w sposób bardzo prosty i krótki opisać jak się do tego zabrać od strony praktycznej.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Efekty świetlne jak je dobrać? Jakie efekty dyskotekowe będą dla Ciebie najlepsze?
Efekty świetlne, efekty dyskotekowe, światło efektowe – Jak dobrać? Jak uruchomić? Jak podłączyć? Jak nie przepłacić?
Czym dziś są efekty świetlne i co w ogóle mamy na rynku?
Efekty świetlne w ostatnich latach zdobywają coraz większą popularność. W tym artykule chciałbym Wam przedstawić jakie mamy możliwości w tym zakresie.