PreSonus AudioBox 22 VSL interfejs audio USB
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Megascena.pl. Witryna Megascena.pl jest aktualizowana codziennie.
Kategoria | interface audio |
Marka | PreSonus |
WEJŚCIA MIKROFONOWE | |
Typ złącza | Combo, XLR, żeńskie, symetryczne |
EIN przedwzmacniacza mikrofonowego | -129 dB, 20 kHz BW, maks. wzmocnienie, Rs=40Ω, A-ważone |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB |
Zniekształcenia THD + N | 0.005%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 94 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -15 dB do +65 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +10 dBu, < 0.5% zniekszt. harm. |
Impedancja wejściowa | 1.7 kΩ |
Zasilanie fantomowi | +48 VDC, 10 mA całkowite |
WEJŚCIA INSTRUMENTALNE | |
Typ złącza | Combo, ¼" TS, żeńskie, niesymetryczne |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.3 dB, jednolite wzmocnienie |
Zniekształcenia THD + N | 0.006%, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 89 dB, 0 dBu, 1 kHz, jednolite wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone |
Zakres regulacji wzmocnienia | od -30 dB do +50 dB |
Maksymalna dynamika na wejściu (input max headroom) | +15 dBu, < 0.5% zniekszt. harm |
Impedancja wejściowa | 1 MΩ |
WYJŚCIA ANALOGOWE | |
Typ złącza | ¼" TRS, żeńskie, symetryzowane |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz (±0,2 dB) |
Zniekształcenia THD + N | 0.002%, 1 kHz, 20 kHz BW, A-waż |
Odstęp od szumu | 107 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone |
Poziom wyjściowy | +10 dBu |
Impedancja wyjściowa | 51Ω |
WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE | |
Typ złącza | ¼" TRS, żeńskie, stereo |
Moc maksymalna | 30 mW/ch przy obciąż. 60Ω |
Pasmo przenoszenia | 20 Hz - 20 kHz, ±0.5 dB, maks. wzm. |
Zniekształcenia THD + N | 0.08%, 1 kHz, maks. wzm., 20 kHz BW, A-ważone |
Odstęp od szumu | 90 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 kHz BW, nieważone |
ZASILANIE | |
Typ zasilania | Zasilanie przez USB, +5 VDC, < 500 mA |
DANE CYFROWE | |
Główny interfejs | USB 2.0 high-speed, |
Rozdzielczość bitowa | 24 bity, |
Częstotliwości próbkowania | 44.1 kHz, 48 kHz, 88,2 kHz, 96 kHz, |
Latencja | 2.8 ms - 6 ms, tor analogowy od wejścia do wyjścia, |
Dynamika konwersji AC | 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone, |
Dynamika konwersji CA | 114 dB, przy rozdz. 48 kHz, A-ważone. |
BUDOWA | |
Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR) | |
Wytrzymała konstrukcj | |
w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory, | |
Waga 0.7 kg, | |
Zasilany przez USB | nie musisz szukać gniazdka w ścianie! |
- Dlaczego warto słyszeć działanie efektów i procesorów dynamicznych w odsłuchu?
- Świetne procesory to tradycja firmy PreSonus
- Przenośny, wytrzymały interfejs i najwyższa jakość brzmienia
- Funkcjonalność i potęga oprogramowania
- Interfejs audio 24-bit/96 kHz 2 x 2 USB 2.0.
- 2 kanały wejściowe na panelu przednim, dla każdego kanału:
- Złącze typu Combo - wejście mikrofonowe XLR i symetryczne instrumentalne ¼" jack,
- Przedwzmacniacz mikrofonowo instrumentalny XMAX™ w klasie A,
- Osobna regulacja wzmocnienia sygnału mikrofonowego dla każdego kanału, w zakresie od 0 do +35 dBu,
- Zasilanie fantomowe 48V dla mikrofonów pojemnościowych (uruchamiane wspólnie).
- Mix, regulacja proporcji między sygnałem wejściowym a sygnałem odtwarzanym z komputera, odsłuch z zerowym opóźnieniem,
- Gniazdo słuchawkowe z regulacją poziomu,
- Regulacja poziomu dla wyjścia głównego,
- Wskaźnik przesterowania poziomu LED dla każdego kanału,
- Studio One™ Artist - program wielośladowy typu DAW w zestawie,
- Virtual StudioLive™ (VSL) - oprogramowanie kontrolne w zestawie. Funkcje:
- Niemal zerowe opóźnienie dla odsłuchu przy złożonym przetwarzaniu sygnału,
- 4 x mikser z podwójnym DSP,
- Sekcja efektów ze StudioLive™16.0.2 Fat Channel dla każdego wejścia analogowego i z własnym powrotem w programie DAW: kompresor, limiter, ekspander, filtr górno-przepustowy i korektor semi-parametryczny ,
- 2 tory efektowe stereo z pogłosem i linią opóźniającą,
- Ponad 50 gotowych ustawień Fat Channel DSP do wykorzystania na ścieżkach wokalnych i instrumentalnych.
- 1 port USB 2.0
- 2 złącza typu Combo XLR/¼" jack - wejście mikrofonowe XLR i instrumentalne,
- 2 główne wyjścia liniowe (L/P) na złączach symetrycznych ¼” jack,
- Wyjście słuchawkowe stereo ¼” jack,
- Złącza Midi In/Out (wejście/wyjście MIDI).
- Interfejs audio 24-bity; dostępne częstotliwości próbkowania 44.1, 48, 88.2, oraz 96 kHz,
- Profesjonalne konwertery A/C/A (z zakresem dynamiki +114 dBu),
- Odsłuch analogowy z zerową latencją i regulatorem Mix (sygnał odtwarzany/wejściowy),
- Kompatybilność z systemami Mac® i Windows®, w tym z systemami Mac OS X 10.6 Snow Leopard i Windows 7,
- Wsparcie dla ASIO, Core Audio, Direct Sound (Windows XP), Windows Audio Session API (Windows Vista i Windows 7).
- Można zamontować w racku 1/3U (za pomocą opcjonalnego systemu mocowania 3UMR),
- Wytrzymała konstrukcja, w całości metalowa obudowa i metalowe regulatory,
- Waga 0.7 kg,
- Zasilany przez USB - nie musisz szukać gniazdka w ścianie!
- Virtual StudioLive (VSL) - Przełomowe oprogramowanie kontrolne PreSonus,
- Studio One Artist - Rewolucyjna cyfrowa stacja robocza PreSonusa, z nieograniczoną liczbą ścieżek i ponad 4 GB dodatkowej zawartości od innych producentów.
- Windows Vista, Windows 7 (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Pentium 4 1.6 GHz lub AMD Athlon 64 3000+ (Turion) (zalecany 2.8 GHz lub szybszy),
- 1 GB pamięci RAM (zalecane 2 GB).
- Mac OS X 10.6 (Snow Leopard) lub nowszy (32- i 64-bity),
- Procesor Intel Core 1 Solo 1.5 GHz (zalecany procesor Intel Core Duo lub Intel Xeon),
- Pamięć RAM 1 GB (zalecane 2 GB).
Port USB 2.0 ,
Zalecane połączenie z Internetem ,
Napęd DVD-ROM (potrzebny przy instalacji programu Studio One Artist),
Ekran monitora o rozdzielczości nie mniejszej niż 1024x768 pikseli.
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Stojak na nuty - Jaki wybrać? Pulpity do nut dla każdego.
Stojak do nut jest jednym z niezbędnych akcesoriów muzycznych które należy zakupić, przede wszystkim dla wygodny grania na różnych instrumentach. Na rynku dostępne są różne stojaki na nuty, od różnych producentów i w różnych przedziałach cenowych. W tym artykule postaram się wyjaśnić na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są rodzaje pulpitów do nut, jakie są akcesoria oraz jacy producenci są godni uwagi.
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.