OMNITRONIC LMC-2642FX USB Mikser muzyczny

Numer katalogowy: 10040285
EAN/UPC: 4026397565553
Cena brutto 2 318,00 zł
Cena netto 1 884,55 zł
⏳ Dostępność
Sklep stacjonarny: Brak
Magazyn główny: Wysyłka w 7-14 dni roboczych (magazyn Niemcy) *
szt.
Przewidywane koszty dostawy
Wysyłka tego produktu jest bezpłatna. W przypadku przesyłek gabarytowych może być naliczony inny koszt transportu.
Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio

Profesjonalne konsole miksujące na żywo z korektorem, jednostką FX i interfejsem USB Bez problemu osiągnij właściwy dźwięk dzięki serii LMC firmy OMNITRONIC! Niezwykle przyjazne dla użytkownika konsole miksujące zapewniają ciepły, naturalny dźwięk z wyjątkowymi parametrami audio, bogatym zestawem funkcji i maksymalną niezawodnością - idealne do profesjonalnych nagrań studyjnych, występów na żywo i stałych instalacji PA. Zwłaszcza 2022FX ma kilka przydatnych funkcji, które nie mają sobie równych w tym przedziale cenowym: system wykrywania sprzężenia zwrotnego, eliminator głosu i efekt przestrzennego stereo 3D. Wszystkie kanały monofoniczne wyposażone są w wyjątkowo cichy, najwyższej klasy przedwzmacniacz mikrofonowy, który oferuje niezwykłe 130 dB dynamiki zakres i szerokość pasma od poniżej 10 Hz do ponad 200 kHz dla krystalicznie czystego odtwarzania sygnału. Niezwykle ciepłe i naturalne korektory stosowane we wszystkich pasmach kanałów oparte są na klasycznych obwodach „British EQ” z konsol miksujących z lat 60. i 70. Ponadto konsola mikserska serii LMC ma studyjną kompresor z łatwą funkcją jednego pokrętła na każdym kanale monofonicznym oraz 24-bitowy procesor FX z 16 edytowalnymi efektami, które można dodawać do poszczególnych kanałów, magistrali lub głównego miksu. Korzystając z wbudowanego interfejsu audio USB z częstotliwością próbkowania do 48 kHz, możesz podłączyć komputer z systemem Windows lub Mac i natychmiast nagrywać sesje.

Profesjonalny mikser audio z korektorem, kompresorem, jednostką efektów i interfejsem USB

  •     8 kanałów wejściowych mono z kontrolą wzmocnienia, 3-drożny korektor z półparametrycznym pasmem środkowym, niskim cięciem i kontrolą panoramy
  •     8 wkładek do elastycznego podłączania urządzeń zewnętrznych na każdym kanale monofonicznym
  •     4 stereofoniczne kanały wejściowe z regulacją wzmocnienia, 4-kierunkową korekcją, cięcie dolne (rozdz. 9-12) i kontrolą balansu
  •     Najnowocześniejsze, cichobieżne przedwzmacniacze mikrofonowe z zakresem dynamiki 130 dB i wysokim zapasem
  •     Wyjątkowe brytyjskie korektory zapewniające ciepły i muzyczny dźwięk
  •     Sprężarki klasy studyjnej z łatwą funkcją jednego pokrętła i kontrolną diodą LED na każdym kanale monofonicznym
  •     24-bitowa jednostka DSP FX z 16 edytowalnymi ustawieniami, funkcją kranu i zapisywanymi ustawieniami parametrów użytkownika
  •     Wbudowany interfejs audio USB umożliwia nagrywanie i odtwarzanie cyfrowych plików audio na komputerze (PC i Mac)
  •     Inteligentny system wykrywania sprzężenia ułatwia eliminację częstotliwości sprzężenia
  •     4 wysyłki Aux na kanał: 2 przełączane pre / post-fader dla elastycznego routingu
  •     4 podgrupy z osobnymi suwakami i wyjściami dla dodatkowej elastyczności routingu
  •     4 stereo Aux Return z elastycznym routingiem
  •     8 bezpośrednich wyjść dla nagrań
  •     Przycinaj diody LED na wszystkich kanałach
  •     Przełączniki routingu dla wyciszenia, głównego miksu, podgrupy i solo / PFL na wszystkich kanałach
  •     2 oddzielne wyjścia głównego miksu z wkładkami
  •     2 telefony i wyjścia sterowni z matrycą źródłową z wieloma wejściami
  •     Wejście CD / taśmy przypisywane do wyjścia głównego miksu lub pokoju kontrolnego / telefonu, wyjście CD / taśmy
  •     Precyzyjny 12-cyfrowy miernik poziomu
  •     Gniazdo lampy BNC
  •     Wyciszenie FX za pomocą pilota za pomocą przełącznika nożnego
  •     Zasilanie fantomowe +48 V, może być przełączane centralnie
  •     W tym wsporniki do montażu w stojaku
  •     DSP: Cyfrowy procesor sygnałowy
  •     Konstrukcja obudowy: (19 ") 48,3 cm instalacja w stojaku (w zestawie) 10 U


Liczba kanałów wejściowych mono: 8 test Kontrola pasma 3 pasmowy Test przełącznika magistrali routingu Sterowanie wyciszeniem za pomocą wskaźnika LED Wskaźnik klipu

Zasilanie: 100–240 V AC, 50/60 Hz

Pobór mocy: 50 W.

Podłączenie zasilania: Wejście sieciowe Złącze IEC (M) wersja montażowa Przewód zasilający z wtyczką bezpieczeństwa (w zestawie)

Zakres częstotliwości: 20-20000 Hz

Moc fantomowa: 48 V DC

Stosunek S / N:> 110 dB

Zniekształcenie: <0,05%

Konstrukcja obudowy: (19 ") 48,3 cm instalacja w stojaku (w zestawie) 10 U

Szerokość: 48,3 cm

Wysokość: 14 cm

Głębokość: 45 cm

Waga: 7,20 kg

Wejścia:

Mikrofon: zbalansowany XLR; 2,6 kohm

Linia (mono): symetryczne jack 6,3 mm; 10 kohmów,

Linia (stereo): symetryczne jack 6,3 mm L / R; 20 kiloomów

2-ścieżkowy: RCA L / R; 10 kohm

Aux Return: symetryczny jack 6,3 mm L / R; 10 kohm

Wkładki: jack 6,3 mm niezrównoważony; 10 kohm

Wyjścia:

Master: XLR i 6,3 mm jack L / R symetryczne; max. +28 dBu

ALT 3-4: zrównoważony jack 6,3 mm; max. +22 dBu

Pokój kontrolny: niesymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu

Aux Send: asymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu

Tape Out: RCA L / R; max. +22 dBu

Bezpośrednie wyjście: asymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu

Wyjście słuchawkowe: niesymetryczne jack 6,3 mm; max. +19 dBu

Impedancja słuchawek:> 8 omów

Interfejs USB: typ B, 16 bitów / 48 kHz

Zniekształcenie: 0,05%

Przesłuch: 89 dB

Low Cut: 75 Hz, 18 dB / oktawę

Kanały monofoniczne z kontrolą tonów:

Tony wysokie: ± 15 dB przy 12 kHz

Środkowy: ± 15 dB przy 100–800 Hz

Bas: ± 15 dB przy 80 Hz

Kanały stereo z kontrolą tonów:

Tony wysokie: ± 15 dB przy 12 kHz

Niski środek: ± 15 dB przy 3 kHz

Wysokie średnie: ± 15 dB przy 500 Hz

Bas: ± 15 dB przy 80 Hz

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?

Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu! 

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie

Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.