OMNITRONIC LMC-1422FX USB Mikser muzyczny
EAN/UPC: 4026397565515
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | Omnitronic |
Grupa | Miksery audio |
Profesjonalne konsole miksujące na żywo z korektorem, jednostką FX i interfejsem USB Bez problemu osiągnij właściwy dźwięk dzięki serii LMC firmy OMNITRONIC! Niezwykle przyjazne dla użytkownika konsole miksujące zapewniają ciepły, naturalny dźwięk z wyjątkowymi parametrami audio, bogatym zestawem funkcji i maksymalną niezawodnością - idealne do profesjonalnych nagrań studyjnych, występów na żywo i stałych instalacji PA. Zwłaszcza 2022FX ma kilka przydatnych funkcji, które nie mają sobie równych w tym przedziale cenowym: system wykrywania sprzężenia zwrotnego, eliminator głosu i efekt przestrzennego stereo 3D. Wszystkie kanały monofoniczne wyposażone są w wyjątkowo cichy, najwyższej klasy przedwzmacniacz mikrofonowy, który oferuje niezwykłe 130 dB dynamiki zakres i szerokość pasma od poniżej 10 Hz do ponad 200 kHz dla krystalicznie czystego odtwarzania sygnału. Niezwykle ciepłe i naturalne korektory stosowane we wszystkich pasmach kanałów oparte są na klasycznych obwodach „British EQ” z konsol miksujących z lat 60. i 70. Ponadto konsola mikserska serii LMC ma studyjną kompresor z łatwą funkcją jednego pokrętła na każdym kanale monofonicznym oraz 24-bitowy procesor FX z 16 edytowalnymi efektami, które można dodawać do poszczególnych kanałów, magistrali lub głównego miksu. Korzystając z wbudowanego interfejsu audio USB z częstotliwością próbkowania do 48 kHz, możesz podłączyć komputer z systemem Windows lub Mac i natychmiast nagrywać sesje.
Profesjonalny mikser audio z korektorem, kompresorem, jednostką efektów i interfejsem USB
- 4 kanały wejściowe mono z kontrolą wzmocnienia, 3-kierunkowym korektorem, kontrolą niskich częstotliwości i pan
- 2 stereofoniczne kanały wejściowe z 3-kierunkowym korektorem, wyborem poziomu i kontrolą balansu
- Najnowocześniejsze, cichobieżne przedwzmacniacze mikrofonowe z zakresem dynamiki 130 dB i wysokim zapasem
- Wyjątkowe brytyjskie korektory zapewniające ciepły i muzyczny dźwięk
- Sprężarki klasy studyjnej z łatwą funkcją jednego pokrętła i kontrolną diodą LED na każdym kanale monofonicznym
- 24-bitowa jednostka DSP FX z 16 edytowalnymi ustawieniami, funkcją kranu i zapisywanymi ustawieniami parametrów użytkownika
- Wbudowany interfejs audio USB umożliwia nagrywanie i odtwarzanie cyfrowych plików audio na komputerze (PC i Mac)
- 2 wysyłki Aux na kanał: przełączanie Aux 1 pre / post-fader do monitorowania / aplikacji FX, Aux 3 post fader dla wewnętrznych efektów
- Magistrala stereo ALT 3-4 z oddzielnymi suwakami i wyjściami dla dodatkowej elastyczności routingu
- 2 stereo Aux Return z elastycznym routingiem
- Przyciśnij diody LED i przełączniki routingu do wyciszenia i solo / PFL na wszystkich kanałach
- Zrównoważone wyjścia głównego miksu ze złoconymi złączami XLR
- Wyjścia sterowni / telefonów z matrycą wielu wejść
- Wejście CD / taśmy przypisywane do wyjścia głównego miksu lub pokoju kontrolnego / telefonu, wyjście CD / taśmy
- Precyzyjny 8-cyfrowy miernik poziomu
- Wyciszenie FX za pomocą pilota za pomocą przełącznika nożnego
- Zasilanie fantomowe +48 V, może być przełączane centralnie
- W tym wsporniki do montażu w stojaku
- DSP: Cyfrowy procesor sygnałowy
- Konstrukcja obudowy: możliwy montaż w szafie 48,3 cm
Zasilanie: 100–240 V AC, 50/60 Hz
Pobór mocy: 50 W.
Podłączenie zasilania: Wejście sieciowe Złącze IEC (M) wersja montażowa Przewód zasilający z wtyczką bezpieczeństwa (w zestawie)
Zakres częstotliwości: 20-20000 Hz
Stosunek S / N:> 110 dB
Konstrukcja obudowy: możliwy montaż w szafie 48,3 cm
Szerokość: 48,3 cm
Wysokość: 12,7 cm
Głębokość: 40 cm
Waga: 4,70 kg
Wejścia:
Mikrofon: zbalansowany XLR; 2,6 kohm
Linia (mono): symetryczne jack 6,3 mm; 10 kohmów,
Linia (stereo): symetryczne jack 6,3 mm L / R; 20 kiloomów
2-ścieżkowy: RCA L / R; 10 kohm
Aux Return: symetryczny jack 6,3 mm L / R; 10 kohm
Wyjścia:
Mistrz: XLR L / R zrównoważony; max. +28 dBu
ALT 3-4: zrównoważony jack 6,3 mm; max. +22 dBu
Pokój kontrolny: niesymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu
Aux Send: asymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu
Tape Out: RCA L / R; max. +22 dBu
Wyjście słuchawkowe: niesymetryczne jack 6,3 mm; max. +19 dBu
Impedancja słuchawek:> 8 omów
Interfejs USB: typ B, 16 bitów / 48 kHz
Zniekształcenie: 0,05%
Przesłuch: 89 dB
Low Cut: 75 Hz, 18 dB / oktawę
Moc fantomowa: +48 V.
Kanały monofoniczne z kontrolą tonów:
Tony wysokie: ± 15 dB przy 12 kHz
Środkowy: ± 15 dB przy 100–800 Hz
Bas: ± 15 dB przy 80 Hz
Kanały stereo z kontrolą tonów:
Tony wysokie: ± 15 dB przy 12 kHz
Niski środek: ± 15 dB przy 3 kHz
Wysokie średnie: ± 15 dB przy 500 Hz
Bas: ± 15 dB przy 80 Hz
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Sprzęt dla dj'a – od czego zacząć?
Marzy Ci się kariera DJ’a, ale nie wiesz, jaki sprzęt wybrać na początku? Wbrew pozorom nie musisz wydawać fortuny, aby skompletować wszystkie niezbędne urządzenia. Pierwsze doświadczenia zdobędziesz na podstawowym sprzęcie, który pozwoli Ci sprawdzić w praktyce Twoje umiejętność. Przekonaj się, od czego powinien zacząć początkujący DJ!
Statyw mikrofonowy – jaki wybrać?
Często dostaje pytania jaki statyw mikrofonowy będzie odpowiedni, ile kosztuje dobry statyw mikrofonowy, na co zwrócić uwagę przy zakupie itp. W tym artykule powiem Ci wszystko na temat statywów mikrofonowych, ich ceny, jakości, co warto wybrać, a czego najlepiej unikać.
Avante A15, A10 Achromic – test, recenzja i opinie
Ostatnio trafiły do nas na testy aktywne kolumny głośnikowe Avante A10 i Avante A15. Jako pierwsi w Polsce mieliśmy okazję dokładnie przetestować nową markę grupy ADJ. Pierwsza seria Avante nazwana Achromic jest zestawem nagłośnienia ze średniej półki, seria składa się z 3 kolumn aktywnych wyposażonych w system sterowania DSP oraz dwóch aktywnych subwooferów.