OMNITRONIC LMC-1422FX USB Mikser muzyczny

Numer katalogowy: 10040280
EAN/UPC: 4026397565515
Cena brutto 1 323,00 zł
Cena netto 1 075,61 zł
⏳ Dostępność
Sklep stacjonarny: Brak
Magazyn główny: Wysyłka w 7-14 dni roboczych (magazyn Niemcy) *
szt.
Przewidywane koszty dostawy
Wysyłka tego produktu jest bezpłatna. W przypadku przesyłek gabarytowych może być naliczony inny koszt transportu.
Kategoria
Marka
GrupaMiksery audio

Profesjonalne konsole miksujące na żywo z korektorem, jednostką FX i interfejsem USB Bez problemu osiągnij właściwy dźwięk dzięki serii LMC firmy OMNITRONIC! Niezwykle przyjazne dla użytkownika konsole miksujące zapewniają ciepły, naturalny dźwięk z wyjątkowymi parametrami audio, bogatym zestawem funkcji i maksymalną niezawodnością - idealne do profesjonalnych nagrań studyjnych, występów na żywo i stałych instalacji PA. Zwłaszcza 2022FX ma kilka przydatnych funkcji, które nie mają sobie równych w tym przedziale cenowym: system wykrywania sprzężenia zwrotnego, eliminator głosu i efekt przestrzennego stereo 3D. Wszystkie kanały monofoniczne wyposażone są w wyjątkowo cichy, najwyższej klasy przedwzmacniacz mikrofonowy, który oferuje niezwykłe 130 dB dynamiki zakres i szerokość pasma od poniżej 10 Hz do ponad 200 kHz dla krystalicznie czystego odtwarzania sygnału. Niezwykle ciepłe i naturalne korektory stosowane we wszystkich pasmach kanałów oparte są na klasycznych obwodach „British EQ” z konsol miksujących z lat 60. i 70. Ponadto konsola mikserska serii LMC ma studyjną kompresor z łatwą funkcją jednego pokrętła na każdym kanale monofonicznym oraz 24-bitowy procesor FX z 16 edytowalnymi efektami, które można dodawać do poszczególnych kanałów, magistrali lub głównego miksu. Korzystając z wbudowanego interfejsu audio USB z częstotliwością próbkowania do 48 kHz, możesz podłączyć komputer z systemem Windows lub Mac i natychmiast nagrywać sesje.

Profesjonalny mikser audio z korektorem, kompresorem, jednostką efektów i interfejsem USB

  •     4 kanały wejściowe mono z kontrolą wzmocnienia, 3-kierunkowym korektorem, kontrolą niskich częstotliwości i pan
  •     2 stereofoniczne kanały wejściowe z 3-kierunkowym korektorem, wyborem poziomu i kontrolą balansu
  •     Najnowocześniejsze, cichobieżne przedwzmacniacze mikrofonowe z zakresem dynamiki 130 dB i wysokim zapasem
  •     Wyjątkowe brytyjskie korektory zapewniające ciepły i muzyczny dźwięk
  •     Sprężarki klasy studyjnej z łatwą funkcją jednego pokrętła i kontrolną diodą LED na każdym kanale monofonicznym
  •     24-bitowa jednostka DSP FX z 16 edytowalnymi ustawieniami, funkcją kranu i zapisywanymi ustawieniami parametrów użytkownika
  •     Wbudowany interfejs audio USB umożliwia nagrywanie i odtwarzanie cyfrowych plików audio na komputerze (PC i Mac)
  •     2 wysyłki Aux na kanał: przełączanie Aux 1 pre / post-fader do monitorowania / aplikacji FX, Aux 3 post fader dla wewnętrznych efektów
  •     Magistrala stereo ALT 3-4 z oddzielnymi suwakami i wyjściami dla dodatkowej elastyczności routingu
  •     2 stereo Aux Return z elastycznym routingiem
  •     Przyciśnij diody LED i przełączniki routingu do wyciszenia i solo / PFL na wszystkich kanałach
  •     Zrównoważone wyjścia głównego miksu ze złoconymi złączami XLR
  •     Wyjścia sterowni / telefonów z matrycą wielu wejść
  •     Wejście CD / taśmy przypisywane do wyjścia głównego miksu lub pokoju kontrolnego / telefonu, wyjście CD / taśmy
  •     Precyzyjny 8-cyfrowy miernik poziomu
  •     Wyciszenie FX za pomocą pilota za pomocą przełącznika nożnego
  •     Zasilanie fantomowe +48 V, może być przełączane centralnie
  •     W tym wsporniki do montażu w stojaku
  •     DSP: Cyfrowy procesor sygnałowy
  •     Konstrukcja obudowy: możliwy montaż w szafie 48,3 cm


Zasilanie: 100–240 V AC, 50/60 Hz

Pobór mocy: 50 W.

Podłączenie zasilania: Wejście sieciowe Złącze IEC (M) wersja montażowa Przewód zasilający z wtyczką bezpieczeństwa (w zestawie)

Zakres częstotliwości: 20-20000 Hz

Stosunek S / N:> 110 dB

Konstrukcja obudowy: możliwy montaż w szafie 48,3 cm

Szerokość: 48,3 cm

Wysokość: 12,7 cm

Głębokość: 40 cm

Waga: 4,70 kg

Wejścia:

Mikrofon: zbalansowany XLR; 2,6 kohm

Linia (mono): symetryczne jack 6,3 mm; 10 kohmów,

Linia (stereo): symetryczne jack 6,3 mm L / R; 20 kiloomów

2-ścieżkowy: RCA L / R; 10 kohm

Aux Return: symetryczny jack 6,3 mm L / R; 10 kohm

Wyjścia:

Mistrz: XLR L / R zrównoważony; max. +28 dBu

ALT 3-4: zrównoważony jack 6,3 mm; max. +22 dBu

Pokój kontrolny: niesymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu

Aux Send: asymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu

Tape Out: RCA L / R; max. +22 dBu

Wyjście słuchawkowe: niesymetryczne jack 6,3 mm; max. +19 dBu

Impedancja słuchawek:> 8 omów

Interfejs USB: typ B, 16 bitów / 48 kHz

Zniekształcenie: 0,05%

Przesłuch: 89 dB

Low Cut: 75 Hz, 18 dB / oktawę

Moc fantomowa: +48 V.

Kanały monofoniczne z kontrolą tonów:

Tony wysokie: ± 15 dB przy 12 kHz

Środkowy: ± 15 dB przy 100–800 Hz

Bas: ± 15 dB przy 80 Hz

Kanały stereo z kontrolą tonów:

Tony wysokie: ± 15 dB przy 12 kHz

Niski środek: ± 15 dB przy 3 kHz

Wysokie średnie: ± 15 dB przy 500 Hz

Bas: ± 15 dB przy 80 Hz

Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

Rekomendowane artykuły

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.

Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie

Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?

Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu! 

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu

Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.