OMNITRONIC LMC-1422FX USB Mikser muzyczny
EAN/UPC: 4026397565515
Kategoria | Miksery Audio - Miksery muzyczne |
Marka | Omnitronic |
Grupa | Miksery audio |
Profesjonalne konsole miksujące na żywo z korektorem, jednostką FX i interfejsem USB Bez problemu osiągnij właściwy dźwięk dzięki serii LMC firmy OMNITRONIC! Niezwykle przyjazne dla użytkownika konsole miksujące zapewniają ciepły, naturalny dźwięk z wyjątkowymi parametrami audio, bogatym zestawem funkcji i maksymalną niezawodnością - idealne do profesjonalnych nagrań studyjnych, występów na żywo i stałych instalacji PA. Zwłaszcza 2022FX ma kilka przydatnych funkcji, które nie mają sobie równych w tym przedziale cenowym: system wykrywania sprzężenia zwrotnego, eliminator głosu i efekt przestrzennego stereo 3D. Wszystkie kanały monofoniczne wyposażone są w wyjątkowo cichy, najwyższej klasy przedwzmacniacz mikrofonowy, który oferuje niezwykłe 130 dB dynamiki zakres i szerokość pasma od poniżej 10 Hz do ponad 200 kHz dla krystalicznie czystego odtwarzania sygnału. Niezwykle ciepłe i naturalne korektory stosowane we wszystkich pasmach kanałów oparte są na klasycznych obwodach „British EQ” z konsol miksujących z lat 60. i 70. Ponadto konsola mikserska serii LMC ma studyjną kompresor z łatwą funkcją jednego pokrętła na każdym kanale monofonicznym oraz 24-bitowy procesor FX z 16 edytowalnymi efektami, które można dodawać do poszczególnych kanałów, magistrali lub głównego miksu. Korzystając z wbudowanego interfejsu audio USB z częstotliwością próbkowania do 48 kHz, możesz podłączyć komputer z systemem Windows lub Mac i natychmiast nagrywać sesje.
Profesjonalny mikser audio z korektorem, kompresorem, jednostką efektów i interfejsem USB
- 4 kanały wejściowe mono z kontrolą wzmocnienia, 3-kierunkowym korektorem, kontrolą niskich częstotliwości i pan
- 2 stereofoniczne kanały wejściowe z 3-kierunkowym korektorem, wyborem poziomu i kontrolą balansu
- Najnowocześniejsze, cichobieżne przedwzmacniacze mikrofonowe z zakresem dynamiki 130 dB i wysokim zapasem
- Wyjątkowe brytyjskie korektory zapewniające ciepły i muzyczny dźwięk
- Sprężarki klasy studyjnej z łatwą funkcją jednego pokrętła i kontrolną diodą LED na każdym kanale monofonicznym
- 24-bitowa jednostka DSP FX z 16 edytowalnymi ustawieniami, funkcją kranu i zapisywanymi ustawieniami parametrów użytkownika
- Wbudowany interfejs audio USB umożliwia nagrywanie i odtwarzanie cyfrowych plików audio na komputerze (PC i Mac)
- 2 wysyłki Aux na kanał: przełączanie Aux 1 pre / post-fader do monitorowania / aplikacji FX, Aux 3 post fader dla wewnętrznych efektów
- Magistrala stereo ALT 3-4 z oddzielnymi suwakami i wyjściami dla dodatkowej elastyczności routingu
- 2 stereo Aux Return z elastycznym routingiem
- Przyciśnij diody LED i przełączniki routingu do wyciszenia i solo / PFL na wszystkich kanałach
- Zrównoważone wyjścia głównego miksu ze złoconymi złączami XLR
- Wyjścia sterowni / telefonów z matrycą wielu wejść
- Wejście CD / taśmy przypisywane do wyjścia głównego miksu lub pokoju kontrolnego / telefonu, wyjście CD / taśmy
- Precyzyjny 8-cyfrowy miernik poziomu
- Wyciszenie FX za pomocą pilota za pomocą przełącznika nożnego
- Zasilanie fantomowe +48 V, może być przełączane centralnie
- W tym wsporniki do montażu w stojaku
- DSP: Cyfrowy procesor sygnałowy
- Konstrukcja obudowy: możliwy montaż w szafie 48,3 cm
Zasilanie: 100–240 V AC, 50/60 Hz
Pobór mocy: 50 W.
Podłączenie zasilania: Wejście sieciowe Złącze IEC (M) wersja montażowa Przewód zasilający z wtyczką bezpieczeństwa (w zestawie)
Zakres częstotliwości: 20-20000 Hz
Stosunek S / N:> 110 dB
Konstrukcja obudowy: możliwy montaż w szafie 48,3 cm
Szerokość: 48,3 cm
Wysokość: 12,7 cm
Głębokość: 40 cm
Waga: 4,70 kg
Wejścia:
Mikrofon: zbalansowany XLR; 2,6 kohm
Linia (mono): symetryczne jack 6,3 mm; 10 kohmów,
Linia (stereo): symetryczne jack 6,3 mm L / R; 20 kiloomów
2-ścieżkowy: RCA L / R; 10 kohm
Aux Return: symetryczny jack 6,3 mm L / R; 10 kohm
Wyjścia:
Mistrz: XLR L / R zrównoważony; max. +28 dBu
ALT 3-4: zrównoważony jack 6,3 mm; max. +22 dBu
Pokój kontrolny: niesymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu
Aux Send: asymetryczne jack 6,3 mm L / R; max. +22 dBu
Tape Out: RCA L / R; max. +22 dBu
Wyjście słuchawkowe: niesymetryczne jack 6,3 mm; max. +19 dBu
Impedancja słuchawek:> 8 omów
Interfejs USB: typ B, 16 bitów / 48 kHz
Zniekształcenie: 0,05%
Przesłuch: 89 dB
Low Cut: 75 Hz, 18 dB / oktawę
Moc fantomowa: +48 V.
Kanały monofoniczne z kontrolą tonów:
Tony wysokie: ± 15 dB przy 12 kHz
Środkowy: ± 15 dB przy 100–800 Hz
Bas: ± 15 dB przy 80 Hz
Kanały stereo z kontrolą tonów:
Tony wysokie: ± 15 dB przy 12 kHz
Niski środek: ± 15 dB przy 3 kHz
Wysokie średnie: ± 15 dB przy 500 Hz
Bas: ± 15 dB przy 80 Hz
Termin wysyłki liczony jest od zaksięgowania wpłaty.
W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Napisz pierwszą opinię!
-
Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Twoja opinia
Firma CEMUS Sp. z o.o. nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Megascena.pl.
Firma CEMUS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.
Zapytaj sprzedawcę o produkt
Negocjuj cenę produktu
Rekomendowane artykuły
Słuchawki bluetooth czy przewodowe ? – nagłowne, douszne, z mikrofonem.
Słuchawki audio są coraz bardziej popularne, korzystamy z nich już w zasadzie wszędzie. Coraz rzadziej można zobaczyć osoby biegające czy jadące komunikacją miejską bez słuchawek. Słuchawki coraz częściej towarzyszą nam także podczas spacerów i treningów. Dzięki nim możemy także odbierać telefony i wysłuchiwać komunikatów np. podczas ćwiczeń.
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne, kolumny przenośne na baterie
Nagłośnienie mobilne jest coraz bardziej popularne, nie tylko wśród szkół, hoteli i domów kultury, ale także wśród miłośników muzyki i nie tylko. Od kilku lat widoczne jest coraz większe zapotrzebowanie na systemy nagłośnienia przenośnego z zasilaniem akumulatorami. Początkowo tego typu urządzenia były w ofercie zaledwie kilku producentów, obecnie niemalże każda marka ze średniej półki ma w ofercie nagłośnienie mobilne.
Parawan DJ - Jakie stanowisko DJ wybrać?
Dobry DJ powinien dbać nie tylko o jakość nagłośnienia, ale także o oprawę wizualną swojej pracy. Poza instalacjami świetlnymi musi też pamiętać o estetycznym ukryciu swojego ekwipunku. W tym zadaniu niezastąpione są parawany dla DJ-ów, które można kupić w różnych wielkościach. Sprawdź, czym warto się kierować w wyborze odpowiedniego modelu!
Mikrofon bezprzewodowy od podstaw, co wybrać, test mikrofonu
Ostatnio coraz więcej osób pyta jak wybrać mikrofon bezprzewodowy, jakie są ceny, jak podłączyć i od czego zacząć? W tym artykule znajdziecie odpowiedzi na te oraz wiele więcej pytań. Przedstawię tu w sposób prosty, krótki i zrozumiały, także dla osób z poza branży, o co w tym wszystkim chodzi.